Fitness Seller

Gesloten nog 1 keer

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maar ik weet het niet, ik heb nog nooit een man zo zwaar zien liften.... En ook geen jonge steroïde achtige domme kerels met apenkoppen..... Je kent het wel zo'n hersens als een kegelbal waarvan de kop zo'n beetje aan de romp gegroeid is en het gelaat een testosteron overschot weergeeft en het geheel er zo ongeveer uit ziet als in de films godzilla of kingkong of jurassic park!

Dan weet je gelijk hoe @Schwarzeneggertje er uit ziet.

Ik ken toch wel een paar jongens die RAW en zonder gear vrolijk 200kg benchen.

• Topic Starter Topic Starter
Zoals eerder gezegd (en niet geloofd), in de sportschool waar ik train trainen zeker 10 mannen die sterker zijn dan ik op een aantal oefeningen..

Ik ken toch wel een paar jongens die RAW en zonder gear vrolijk 200kg benchen.
die boeren lul die ik net besprak denk ik ook wel en dan nog ongetraind ook :D Dat was eigenlijk best wel een heel lullig gezicht..... Op den duur zag ik zijn bankje op incline staan en hing er 115 kilo aan zei hij, ja ik ga maar eens zo drukken want dit kan ik voor geen meter...…. 15 reps 115 incline ……..

die boeren lul die ik net besprak denk ik ook wel en dan nog ongetraind ook :D Dat was eigenlijk best wel een heel lullig gezicht..... Op den duur zag ik zijn bankje op incline staan en hing er 115 kilo aan zei hij, ja ik ga maar eens zo drukken want dit kan ik voor geen meter...…. 15 reps 115 incline ……..
@Bulck deed bij zijn 1ste strict press ooit speed reps met 80kg en na even trainen 180kg bench.

@Bulck deed bij zijn 1ste strict press ooit speed reps met 80kg en na even trainen 180kg bench.
Je hebt er gekko's bij hoor qua kracht...… Maar die curls zijn wel wat vreemd van hem.. En meestal is het dan ook zo verdeeld dat niet ALLES zo sterk is maar slechts 1 of 2 oefeningen..... Zo leg extension ik rustig 200 kilo

Zo:
37311710-0790-012e-30f5-0050569428b1.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Oei en toch ga ik binnenkort afstuderen als ingenieur, dat gaat niet goed komen hé meneer de doctorandus.
Ir. of ing.? Ik vond je statement overigens vrij duidelijk en directief, precies zoals ik zou verwachten van een bèta-student. Die alfa-studies altijd met hun langdradige geneuzel. Een simpel bewijs leveren, ho maar.
:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven