ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, alleen op het internet, maar IRL, ho maar.Zeker en dit berichtje heeft mij mijn 2000e like opgeleverd, het is officieel.. IK BEN LEUK!

Ing. maar ik denk dat dit in Vlaanderen anders is als in Nederland, in Vlaanderen is Ing. oftewel industrieel ingenieur ook een universiteitsopleiding maar ir oftewel burgerlijk ingenieur wordt wel aanzien als zijnde theoretischer en dus ook wat moeilijker.Ir. of ing.? Ik vond je statement overigens vrij duidelijk en directief, precies zoals ik zou verwachten van een bèta-student. Die alfa-studies altijd met hun langdradige geneuzel. Een simpel bewijs leveren, ho maar.
![]()
Laten we dan de internationele titels hanteren. Bachelor of Science vs. Master of Science (of 'Engineering', kan natuurlijk ook). Ik heb zelf mijn MSc. aan de TU Delft behaald, maar mag ook nog de titel ir. hanteren. Zitten trouwens ook best veel Belgen op de TU Delft.Ing. maar ik denk dat dit in Vlaanderen anders is als in Nederland, in Vlaanderen is Ing. oftewel industrieel ingenieur ook een universiteitsopleiding maar ir oftewel burgerlijk ingenieur wordt wel aanzien als zijnde theoretischer en dus ook wat moeilijker.
MSc dan. En ja Delft heeft een vrij goeie naam in België voor zover ik weet.Laten we dan de internationele titels hanteren. Bachelor of Science vs. Master of Science (of 'Engineering', kan natuurlijk ook). Ik heb zelf mijn MSc. aan de TU Delft behaald, maar mag ook nog de titel ir. hanteren. Zitten trouwens ook best veel Belgen op de TU Delft.
Nice! Wist niet dat in België ing. gelijk was aan Msc, aangezien ir. ook gelijk is aan MSc. Ik deed Lucht- en Ruimtevaarttechniek en de TU Delft is de enige universiteit binnen de Benelux waar deze MSc. gedoceerd wordt. TU Delft staat overigens hoog gerankt wereldwijd (#54):MSc dan. En ja Delft heeft een vrij goeie naam in België voor zover ik weet.
KUL staat op 71 zie ik. Maar het kan mij eigenlijk niet zo veel schelen hoor, wil gewoon mijn diploma halen en in de chemie gaan werken en daar mijn steentje bijdragen. In België is een groot ingenieurstekort en het is een goedbetaalde sector.Nice! Wist niet dat in België ing. gelijk was aan Msc, aangezien ir. ook gelijk is aan MSc. Ik deed Lucht- en Ruimtevaarttechniek en de TU Delft is de enige universiteit binnen de Benelux waar deze MSc. gedoceerd wordt. TU Delft staat overigens hoog gerankt wereldwijd (#54):
https://www.topuniversities.com/university-rankings/world-university-rankings/2018
Laten we dan de internationele titels hanteren. Bachelor of Science vs. Master of Science (of 'Engineering', kan natuurlijk ook). Ik heb zelf mijn MSc. aan de TU Delft behaald, maar mag ook nog de titel ir. hanteren. Zitten trouwens ook best veel Belgen op de TU Delft.
Maakt overigens niet uit. Opleiding en titel zegt niet alles en daarnaast heb ik een hogere pet op van een degelijke technische MBO 4-opleiding dan van sommige universitaire gebakken-lucht-studies.
Hmm kut.... Deze vent traint heel zijn leven en komt nog niet in de buurt van ons negertje.
Nou. Ja? Kan niet volgen?@Bulck deed bij zijn 1ste strict press ooit speed reps met 80kg en na even trainen 180kg bench.
Volgens mij was je er zelf bij, gekkie.Nou. Ja? Kan niet volgen?
Can you tell me the story so i can follow?
Ja deuh. Dat weet ik zelf ook. Hoe ben jij mod geworden joh? !
!!!Ts is een machine maar niemand geloofd hem.Ja deuh. Dat weet ik zelf ook. Hoe ben jij mod geworden joh? !!!!
Ik bedoel het verhaal hier joh.
Joh
Nee, dat is @wovano , ook wel Meester Tren genoemd door de kids.
*gelooft
Nee, dat is @wovano , ook wel Meester Tren genoemd door de kids.
Gelooftd