Fitness Seller

Gesloten nog 1 keer

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ir. of ing.? Ik vond je statement overigens vrij duidelijk en directief, precies zoals ik zou verwachten van een bèta-student. Die alfa-studies altijd met hun langdradige geneuzel. Een simpel bewijs leveren, ho maar.
:thumbs:
Ing. maar ik denk dat dit in Vlaanderen anders is als in Nederland, in Vlaanderen is Ing. oftewel industrieel ingenieur ook een universiteitsopleiding maar ir oftewel burgerlijk ingenieur wordt wel aanzien als zijnde theoretischer en dus ook wat moeilijker.

Ing. maar ik denk dat dit in Vlaanderen anders is als in Nederland, in Vlaanderen is Ing. oftewel industrieel ingenieur ook een universiteitsopleiding maar ir oftewel burgerlijk ingenieur wordt wel aanzien als zijnde theoretischer en dus ook wat moeilijker.
Laten we dan de internationele titels hanteren. Bachelor of Science vs. Master of Science (of 'Engineering', kan natuurlijk ook). Ik heb zelf mijn MSc. aan de TU Delft behaald, maar mag ook nog de titel ir. hanteren. Zitten trouwens ook best veel Belgen op de TU Delft.

Maakt overigens niet uit. Opleiding en titel zegt niet alles en daarnaast heb ik een hogere pet op van een degelijke technische MBO 4-opleiding dan van sommige universitaire gebakken-lucht-studies.

Laten we dan de internationele titels hanteren. Bachelor of Science vs. Master of Science (of 'Engineering', kan natuurlijk ook). Ik heb zelf mijn MSc. aan de TU Delft behaald, maar mag ook nog de titel ir. hanteren. Zitten trouwens ook best veel Belgen op de TU Delft.
MSc dan. En ja Delft heeft een vrij goeie naam in België voor zover ik weet.

MSc dan. En ja Delft heeft een vrij goeie naam in België voor zover ik weet.
Nice! Wist niet dat in België ing. gelijk was aan Msc, aangezien ir. ook gelijk is aan MSc. Ik deed Lucht- en Ruimtevaarttechniek en de TU Delft is de enige universiteit binnen de Benelux waar deze MSc. gedoceerd wordt. TU Delft staat overigens hoog gerankt wereldwijd (#54):
https://www.topuniversities.com/university-rankings/world-university-rankings/2018

Nice! Wist niet dat in België ing. gelijk was aan Msc, aangezien ir. ook gelijk is aan MSc. Ik deed Lucht- en Ruimtevaarttechniek en de TU Delft is de enige universiteit binnen de Benelux waar deze MSc. gedoceerd wordt. TU Delft staat overigens hoog gerankt wereldwijd (#54):
https://www.topuniversities.com/university-rankings/world-university-rankings/2018
KUL staat op 71 zie ik. Maar het kan mij eigenlijk niet zo veel schelen hoor, wil gewoon mijn diploma halen en in de chemie gaan werken en daar mijn steentje bijdragen. In België is een groot ingenieurstekort en het is een goedbetaalde sector.

• Like
Waarderingen: BB_

Maakt overigens niet uit. Opleiding en titel zegt niet alles en daarnaast heb ik een hogere pet op van een degelijke technische MBO 4-opleiding dan van sommige universitaire gebakken-lucht-studies.

Er is hier maar 1 Meester en dat is johny!!!!

• Like
Waarderingen: BB_
Steeds dat gezeur over hoe de beste man er uit ziet! Hou daar eens mee op!

"omdat het iedereen duidelijk was dat ik de bodybuildingwedstrijd ging winnen."

Hij is de vleesgeworden terminator.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven