ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Jaja jij bent nu moslim en gelooft in alla
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*halla
je kunt nog altijd gaan vloggen en al de haters zien afdruipen, lijkt mij prachtig om te zien.
Dat of iedereen persoonlijk een draai om de oren geven. Allebei een beetje onpraktisch.
Je bent welkom in mijn gym, regel ik wel dat je gratis kan trainen.Dat of iedereen persoonlijk een draai om de oren geven. Allebei een beetje onpraktisch.
gaan we dan ook onze Squat en deadlift testen?Je bent welkom in mijn gym, regel ik wel dat je gratis kan trainen.gaan we dan ook onze Squat en deadlift testen?
We hebben een Krav mega gedeelte, dus be my guest. Ik tik zonder schaamte een 60 jarige vent van 110kg in elkaar.
Normaal zou ik zeggen dat ik best hard kan rennen en ik heb dan ook betere conditie dan de meeste BB'ers en PL'ers. Helaas gaat dat hier niet op aangezien Schwarzeneggertje de 10 km binnen de 32 minuten rent.We hebben een Krav mega gedeelte, dus be my guest. Ik tik zonder schaamte een 60 jarige vent van 110kg in elkaar.
We hebben een Krav mega gedeelte, dus be my guest. Ik tik zonder schaamte een 60 jarige vent van 110kg in elkaar.
![]()
![]()
Ho ho ho laten we geen homofiele dingen doen, dan moet ik je doorverwijzen naar @mat .
![]()
Er zal niet op zo een hoog niveau als dat van @Schwarzeneggertje worden gedaan, het zou me niks verrassen als die ergens wereldkampioen Krav Mega blijkt te zijn.