Fitness Seller

Gesloten nog 1 keer

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Beetje pijn in mijn onderrug, zal wel van de T-bars komen, vandaag ff geen biceps.
 
Kolere, in 1 push training de 3 oefeningen (de eerste 3) gedaan met maximaal gewicht, waar ik er normaal niet eens 2 van durf te combineren.

Bankdrukken
6x130kg
7x140kg PR, ik had een spotter, maar deze niet fysiek nodig gehad ondanks dat ik het halter maar net in de steunen terug kreeg
10x130kg

Triceps extensies met EZ-halter, liggend op de grond
6x60kg
7x70kg+12reps smal drukken
9x60kg

Flyes
15x20kg
14x30kg PR
15x25kg

Side raises met dumbbell, unilateraal
12x15kg
12x20kg
12x15kg


Mijn zoon deed:

Bankdrukken
3x6X85kg PR

Triceps extensies
2x8x40kg, 12x40kg PR

Hammer curls
2x8x15kg, 12x15kg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren gegeten:

12:00 sterke koffie met rietsuiker, groot stuk bananenbrood

14:00-15:30 training

16:00 2 boterhammen met erg veel cranberry pate, 1 boterham met mosterd/kaas salade

19:00 stamppot met rookworst, medium portie

22:00 2 boterhammen met veel oude kaas

24:00 1/2 l volle melk, 1 gevulde koek
 
Biceps

Zag het halter van gisteren liggen, met 60kg erop, spontaan besluit genomen om lichter te trainen vandaag. 45 secondes rust tussen sets:

EZ-halter curls
3x8x50kg, eerste set erg makkelijk, derde set was moeilijk

Arnold curl (op schuin bankje, met dumbbells)
8x17,5kg
3x8x20kg, derde set weer moeilijk
8x17,5kg
 
Laatst bewerkt:
Moet zeggen dat mijn biceps veel dikker is als ik zwaarder train.
 
Pull training

Cable rows

3x8x120kg

Pulldowns naar nek

3x8x110kg

Upright rows, wijde greep

4x10x50kg
 
Sterk sterk sterk weer man.

Dank je. Dit was nog een rustige training, herkenbaar aan de 3x8 en 4x10. Ff geen T-bar gedaan, dat voel ik nog in mijn onderrug van de vorige keer. Nu ik het over blessures heb, succes met je herstel.
 
Dank je. Dit was nog een rustige training, herkenbaar aan de 3x8 en 4x10. Ff geen T-bar gedaan, dat voel ik nog in mijn onderrug van de vorige keer. Nu ik het over blessures heb, succes met je herstel.

T-bar met deadstop doen ;) Hielp mij. Ik kreeg ook steeds de tieves in mijn onderrug daarvan.

Thanks
 
Ik weet niet eens wat een deadstop is bij T-bar row?
 
Gewoon je plates terug op de grond leggen tussen de reps. Of als dat te laag is, een paar matten of plates leggen zodat je je gewicht daarop kan leggen.

Ja, dank je. Goeie tips! Ik zat net even te googelen, deadstop is wat ik dacht. Is bij mij inderdaad te laag, ik gebruik een halter met kleine schijven, dus blokje eronder. Op de youtube filmpjes zie ik jongens flink met hun benen en onderrug werken, dat (cheaten) probeer ik in het algemeen juist helemaal niet te doen. Maar ga het eens voorzichtig uitproberen, met een extreem zuivere uitvoering krijg ik i.i.g. last van mijn rug.
 
Push training, met mijn zoon

Schuin bankdrukken
8x100, 8x110, 8x120, 6x130, 6x135kg
4x8x80kg PR

Smal bankdrukken
8x100, 8x110, 8x120 PR, 9x110kg
8x60, 3x8x70kg PR

Pushdowns/pulldowns wedstrijd
8x50, 8x60, 6x65, 9x60kg/8x50, 8x60, 6x65 PR, 10x60kg PR

Flyes (alleen ik)
15,14,13x 25kg
 
Biceps

Cable curls
met EZ stang en smalle greep
8x30, 35, 40, 45, 40kg

Concentration curls met dumbbell, Arnold style
10x20, 22,5, 25, 22,5kg
 
Borst en een beetje schouders. Het was heel warm in de schuur (het dak zit maar 20 cm boven mijn hoofd ) en mijn toch al niet zo goede krachtuithoudingsvermogen was nu helemaal nix. Desondanks:

Bankdrukken
8x130kg
8x140kg PR, zonder spotter
10x130kg

Flyes
12x25kg
15x30kg PR
13x30kg

Side raises met dumbbell, unilateraal
8x15kg
8x20kg
8x22,5kg PR

Plus een heleboel opwarmsetjes, met 70kg op de bank opwarmen is zo 1980's. Ook met flyes en side raises (2 ) opwarmsetjes gedaan.

Mijn armen waren erg ver opgepompt na deze training. Morgen een echte armentraining, hoop dat het niet te veel wordt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga vanaf nu ook hier volgen. Deftige gewichten man, doe ik je niet na.:flexgrin: Spiergeheugen is na 30 jaar nog wel enigszins aanwezig zie ik. ;)
 
Eet je trouwens IIFIYM en IF of heb je geen specifiek voedingsschema?
 
Eet je trouwens IIFIYM en IF of heb je geen specifiek voedingsschema?

IF: intraveneus? Ik ben old skool moet je weten, eet zo maar wat (ik vind). Ook veel snacks zoals zoutjes, en veel koekjes, daar moet ik nog wat meer op gaan letten. Met (flink) alcoholdrinken ben ik bijna helemaal gestopt.
 
IF: intraveneus? Ik ben old skool moet je weten, eet zo maar wat (ik vind). Ook veel snacks zoals zoutjes, en veel koekjes, daar moet ik nog wat meer op gaan letten. Met (flink) alcoholdrinken ben ik bijna helemaal gestopt.
IF = Intermittent Fasting. Daarbij heb je een bepaald eetwindow, waarbinnen je al je maaltijden eet, meestal 8 uur.

Ik zag in je posts dat je pas om 12:00 je eerste maaltijd at, dus kreeg even het idee dat dat een bewust voedingspatroon was.
Qua aantal maaltijden valt het reuze mee wat je eet, het is meer de productkeuze drool::eating:.
 
IF = Intermittent Fasting. Daarbij heb je een bepaald eetwindow, waarbinnen je al je maaltijden eet, meestal 8 uur.

Ik zag in je posts dat je pas om 12:00 je eerste maaltijd at, dus kreeg even het idee dat dat een bewust voedingspatroon was.
Qua aantal maaltijden valt het reuze mee wat je eet, het is meer de productkeuze drool::eating:.

Ik sta graag laat op, dat past ook goed bij mijn werktijden (late middag en avond, zit nu op mijn werk trouwens). Ben aan het bulken naar 115kg of meer, maar wil niet over de 20% vet komen. Tips zijn meer dan welkom, ik kom soms betweterig over maar leer graag. Vroeger in de jaren '70 en '80 van de vorige eeuw deden we maar wat; als ik nu iemand als Saik bezig zie..
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven