Bij nameten stelde ik vast dat zijn taille slechts 64cm is!!!
Geef je die jongen wel genoeg te eten?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij nameten stelde ik vast dat zijn taille slechts 64cm is!!!

Bankdrukken
8x70kg
8x100kg
6x120kg
8x135kg
8x135kg
7x135kg

Allemammagisch.... Wat ben jij bere sterk... Ik ben al trots dat mijn 1 RM net boven de 70 zit op de bench![]()
Zo ben ik ook begonnen + let op verschil in lichaamsgewicht.

Ik weet dat het voor mij gevaarlijk is om mezelf met anderen te gaan vergelijken wat betreft kracht. Ik ben nu eenmaal maar klein en licht van gewicht... Maar daarom vind ik de gewichten waar jij mee traint niet minder indrukwekkend hoor![]()
Kan je uberhaupt nog normaal op je bench blijven liggen met 70kg tricep extensions? Lijkt mij dat je kont van de bank wordt getrokken.
Geen idee, ik lig lekker op een kussentje op de grond. Dan is het ook erg makkelijk om het gewicht van achter mijn hoofd met een pullover naar me toe te trekken voor de eerste rep. Eergisteren viel ik wel van de (smalle) bank bij dumbbell flyes, toen had ik aan 1 kant te weinig gestoken en het kleine verschil trok me zomaar mee de bank af.
Lekker elegant van het bankje afrollen!Lekker elegant van het bankje afrollen!
Ah, je doet ze op de grond. Dan ligt het gewicht inderdaad uiteindelijk even op de grond en heb je geen last meer van het hefboommechanisme? Blijven wel zware extensions, ben heel benieuwd naar je shape, man!
Zeer netjes, sterk zeg. Wij willen nu natuurlijk wel pics zien?Push
Bankdrukken
8x50kg
8x70kg
8x90kg
8x110kg
8x130kg geen schouderpijn, vanaf hier mijn borst met het halter aangetikt; de mooiste verassing moest nog komen...
8x135kg
8x135kg
8x135kg
7x135kg
Smal bankdrukken
8x100kg
8x110kg
10x120kg
10x120kg
9x120kg
Triceps pushdowns
8x50kg
8x60kg
8x65kg
8x65kg
7x65kg
Flys
10x20kg schouders weer een beetje gevoelig, MAAR: opeens realiseerde ik me, dat ik flys niet alleen op bijna dezelfde manier als Arnold uitvoer, maar vanavond ook bijna dezelfde kleding (of beter, gebrek aan, meestal draag ik een trainingspak) aanhad als de held in de historische Gold's Gym filmpjes!
15x30kg
15x30kg
14x30kg