XXL Nutrition

Nononsense progressie

Bezoekers in dit topic

Niet alleen de mannen hehehe

( niet delen als je er niet achter staat)


Niet gaan twijfelen.
Je weet zelf of ze juist zijn. Mooi toch dat je goeie stats hebt
Jij moet ook meer foto's plaatsen. Die verbouw foto's zijn wel leuk geweest
 
Niet gaan twijfelen.
Je weet zelf of ze juist zijn. Mooi toch dat je goeie stats hebt

Ja absoluut fijn! Tis meer dat als ik in de spiegel kijk het niet zo heel indrukwekkend vind ;)
 
Ja absoluut fijn! Tis meer dat als ik in de spiegel kijk het niet zo heel indrukwekkend vind ;)
Niemand vind zichzelf indrukwekkend toch? Omdat je jezelf iedere dag voor de spiegel ziet, en je zelf je eigen referentiekader bent.

Laat je niet gek maken door mensen die om foto's blijven mauwen. Je moet vooral lekker bij jezelf blijven. Die zeikerds gaan maar lekker Googelen naar goed uitziende vrouwen als ze zo graag foto's willen zien.
 
Niemand vind zichzelf indrukwekkend toch? Omdat je jezelf iedere dag voor de spiegel ziet, en je zelf je eigen referentiekader bent.
Hmm dat is zo. En het is ook het verraderlijke aan bb denk ik. Het stemmetje in je hoofd dat het altijd 'beter' kan... toen ik nog 106 woog droomde ik waarschijnlijk van het lichaam wat ik nu heb :emo:

Laat je niet gek maken door mensen die om foto's blijven mauwen. Je moet vooral lekker bij jezelf blijven. Die zeikerds gaan maar lekker Googelen naar goed uitziende vrouwen als ze zo graag foto's willen zien.
Dank je wel, ik zal het niet doen. En als ze te veel gaan zeiken stuur ik jou gewoon op ze af ;)
 
Gewoon lekker doen wat JIJ wil.
Het is jouw log... en weet je... een foto is een foto...
Toffe schoenen ofzo :roflol:
 
1,90, dat is een lange vrouw!
 
In!
 
Vanochtend 80,3kg op de weegschaal; daling van gewicht zet dus mooi in :).

Gistermiddag voelde ik me een beetje somber... Dat hele dagen thuis zijn vanwege corona vind ik maar niks... Gelukkig werd ik weer helemaal happy toen ik ging trainen met hardstyle lekker hard uit mn koptelefoon.
Training ging lekker alhoewel ik niet kan wachten totdat de sportscholen weer open zijn en ik echt kan knallen!

Vandaag staat er een lesje crossfit op het programma. Past niet helemaal binnen mn trainingsschema maar aangezien ik dit af en toe met vrienden doe een welkome afwisseling in deze tijd.
 
vanochtend 80,0kg :) cut gaat lekker. Misschien iets te lekker.. 1,7kg in een week op 2300kcal. Nog 2 weekjes dan ga ik weer langzaam bulken, dus voor nu laat ik het aantal kcal zo.

Ondanks dat ik 5 tot 6 keer per week thuis train mag het niet echt een naam hebben. Veelal oefeningen met lichaamsgewicht, elastieken, wat kleine gewichtjes en een kleine kettlebell.
Niet echt noemenswaardig dus om uit te schrijven...

Elke dag wandelen gaat super lekker! Gisteren 1,5 uur gewandeld. Ik blijf me verbazen hoe mooi de omgeving hier is!

Vandaag staat weer trainen en wandelen op het programma, en met een beetje mooi weer een duik in het zwembad :) .
 
vanochtend 80,0kg :) cut gaat lekker. Misschien iets te lekker.. 1,7kg in een week op 2300kcal. Nog 2 weekjes dan ga ik weer langzaam bulken, dus voor nu laat ik het aantal kcal zo.

Ondanks dat ik 5 tot 6 keer per week thuis train mag het niet echt een naam hebben. Veelal oefeningen met lichaamsgewicht, elastieken, wat kleine gewichtjes en een kleine kettlebell.
Niet echt noemenswaardig dus om uit te schrijven...

Elke dag wandelen gaat super lekker! Gisteren 1,5 uur gewandeld. Ik blijf me verbazen hoe mooi de omgeving hier is!

Vandaag staat weer trainen en wandelen op het programma, en met een beetje mooi weer een duik in het zwembad :) .
Welke omgeving woon je? Wandelen is trouwens misschien wel de beste ''fat burner'' in een cut. Goed lang vol te houden, geen schokbelasting op gewrichten, en schijnt psychologisch ook nog eens heel gezond te zijn.
 
1,7 kg in een week is wel erg veel.
Zou toch wat minder snel gaan ivm spierbehoud.
 
Back
Naar boven