XXL Nutrition

Nononsense progressie

• Topic Starter Topic Starter
Als ik na m'n workout langs de Mac zou rijden heb ik echt het gevoel dat de workout voor jan lul is geweest.
Ik haal alleen een groenteburger he! Qua macro's valt dat wel mee...
20200614_125430.jpg

Combinatie werk / kids / training / maaltijden preppen is ook pittig. Ik werkte eerder +30 uur per week en trainde ook nog eens 6 x per week dus dat maakt het best lastig om maaltijden te preppen EN een heel huishouden inclusief kids draaiende te houden. Ik ben nu wat makkelijker qua voeding, als de macro's maar kloppen:p

Ik haal alleen een groenteburger he! Qua macro's valt dat wel mee...
20200614_125430.jpg
Sorry maar 600+ kcal voor een groenteburger met 26gr vet, die tevens kapotgefrituurd is, is nauwelijks een geldig tegenargument :p

Na een workout wilt je lichaam goede voedingsstoffen hebben. Je traint voor je gezondheid om er vervolgens een kapotgefrituurde groenteburger in te gooien.

Als het voor jou werkt dan werkt het, maar waarom niet bijvoorbeeld een whey shake met oats oid? Kost je minder geld en minder tijd.

Los daarvan heb ik wel megaveel respect voor hoe je je trainings en voedingsdoelen combineert met je kids :thumb:

Combinatie werk / kids / training / maaltijden preppen is ook pittig. Ik werkte eerder +30 uur per week en trainde ook nog eens 6 x per week dus dat maakt het best lastig om maaltijden te preppen EN een heel huishouden inclusief kids draaiende te houden. Ik ben nu wat makkelijker qua voeding, als de macro's maar kloppen:p
Ja klopt heb ik ook hoor! ik werk 32 uur en heb 1 uur enkele reis reistijd.... ik ga altijd pas sporten als de kids op bed liggen. Na de corona wil ik het wel anders aan gaan pakken. Op mijn werk hebben ze de garage omgebouwd tot krachthonk. Als we weer fatsoenlijk naar werk kunnen, wil ik daar 2 keer per week na werktijd gaan sporten (moet ik even de schaamte voorbij). Lekker rustig, geen file (scheelt 25 minuten) en dan hoef ik 's avonds de deur niet meer uit :)

Een progressielog zonder foto’s? :roflol:
/out

Hoe oud zijn de kindjes?

Sorry maar 600+ kcal voor een groenteburger met 26gr vet, die tevens kapotgefrituurd is, is nauwelijks een geldig tegenargument
Je hebt helemaal gelijk, volgende bulk anders aanpakken. Nu in mijn cut eet ik wel clean. Dus straks gewoon volhouden. Omdat mijn werkgever de richtlijnen van rivm aanhoudt, lijkt het er op dat we pas 1 september weer naar kantoor gaan. Kan ik mooi tot die tijd wennen aan het nieuwe schema en meal preppen. Ik ben ook nog niet zo'n kei in maaltijden bedenken die makkelijk te bereiden zijn en binnen de macro's vallen.

Los daarvan heb ik wel megaveel respect voor hoe je je trainings en voedingsdoelen combineert met je kids
Thanks! Really appreciated!

5 en 7

Beter laat dan nooit, I'm in!

Ook maar in. Misschien leuk om mee te doen aan de contest, mits inschrijven nog mogelijk is?

Een progressielog zonder foto’s? :roflol:
/out
Zoals ik in in mijn openingspost aangaf is dit topic om mijn voortgang te delen, om succesjes te vieren en een uitlaatklep als het allemaal even niet zo gaat als ik wil... Volgens mij kunnen deze drie dingen prima zonder dat er foto's bij worden gepost..
Het delen van stats is natuurlijk ook een manier van voortgang delen ;)
En als je dat niks vindt is dat ook helemaal ok :) Het lukt prima om die 10kb waar ik het WWW nu mee vervuil links te laten liggen toch?

Ook maar in. Misschien leuk om mee te doen aan de contest, mits inschrijven nog mogelijk is?
Wordt wel lastig zonder foto’s
Daar komt dan vast verandering in!
Zoals eerder aangegeven slingert deze dame (vooralsnog) geen foto's op het internet, ook niet voor een contest. Ik voel me er prima bij zoals het nu gaat. Ook heb ik op dit moment geen behoefte aan een contest. Gezien het drukke leven wat ik heb wil ik bb als hobby zien, op mijn eigen tempo. Druk van een contest gaat daar niet aan meewerken. Maar @Onit thanks voor het meedenken! Much appreciated!

Terug
Naar boven