- Waardering
- 4.183
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 79kg
Omgeving laat ik vooralsnog even voor meWelke omgeving woon je? Wandelen is trouwens misschien wel de beste ''fat burner'' in een cut. Goed lang vol te houden, geen schokbelasting op gewrichten, en schijnt psychologisch ook nog eens heel gezond te zijn.
maar ik woon er nu 11 jaar en wist gewoon niet dat er op 10 minuten lopen een natuurpark zat. Wel eens over gehoord maar nu loop ik er bijna dagelijks! De paarden en koeien lopen hier los en het is zo prachtig met water en veel groen.Paar jaar geleden ongetraind de Nijmeegse vierdaagse gelopen. Ik heb hem uitgelopen maar echt op mijn tandvlees, dus wandelen min of meer afgezworen.
Mijn coach kwam met het voorstel om te gaan wandelen, inderdaad voornamelijk vanwege de 'mind aspecten'. Het is zo lekker, spotify op en gaan met die banaan. Het hoort nu echt bij mijn dagelijkse routine! Scheelt inderdaad ook dat ik daardoor niet verder hoef te zakken qua kcal, ik weet niet precies hoeveel ik er mee verbrand, maar heb gelezen 4kcal per kg lichaamsgewicht per uur. Dat komt toch mooi op zo'n 300 kcal

Wandel jij ook?

dat hoor ik begin deze week.
), dus het gaat niet ten koste van je krachttrainingen. En het was vaak mooi weer in april en mei. Wat dat betreft is cutten in het voorjaar ideaal!