- Waardering
- 8.521
Serieus? Ook al is het het internet maar, dat betekent toch niet dat je gewoon moet gaan stoken.. Zeker als moderator heb je in mijn ogen een voorbeeldfunctie, maar dat is mijn bescheiden mening.
Absoluut mee eens, maar laat me even een aanloop nemen goed? Er valt nu gewoon niet zo heel veel te delen imo gezien de corona perikelen waar we mee zitten. Als deze dame straks weer gaat knallen komt dat goed. In mijn openingspost heb ik ook het volgende gedeeld, dus jullie waren gewaarschuwd
je mag dat best nonsense vinden en het is mmisschien niet conform een normaal log. Maar nogmaals het is hooguit 10kb waar ik het internet mee vervuil en je moet het niet lezen he. Overigens is de helft van die 7 pagina's nonsense gevuld met hele andere discussies...
Goeie vraag, wat ik voornamelijk zoek is een platform waar ik met 'gelijkgestemden' kan delen waar ik mee zit, waar ik tegen aan loop maar ook kennis opdoen van anderen en slap ouwehoeren. Wat ik kom brengen vind ik lastiger, ik heb nog niet zo heel veel kennis van bb om anderen te inspireren of motiveren, en dat is helemaal prima toch? Ik neem aam dat ik niemand tot last ben?
Edit: ik weet wel alles van vriesvakdeurtjes maken![]()
Vanmiddag komt het hendeltje binnen, ben benieuwd! Haha

) bedoelt zij dit niet direct zo. Zij is hier om te helpen en in vele gevallen doet zij dat ook, naast het af en toe lekker slap ouwehoeren. No offense 
Ik ben helemaal in de war 

op kamers vrat ik vroeger gewoon de bruine en witte bonen uit blik