MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Weer een zware dag van de menstruatie.. Zit me helemaal druk te maken om iets doms, vol negatieve gedachten en totaal geen motivatie voor wat dan ook. De les was dan ook de hoogtepunt van mijn dag, en ook helemaal geen zin om te trainen. Heb alle tijd vandaag, maar meh..

Inb4 depressieve dikzak soon. Nja, dit is niet de eerste dag dat ik ineens super negatief en emotioneel ben, zal wel weer terug schommelen. Hoop dat ik er vanavond nog wat rek uit krijg om te trainen, in ieder geval ga ik wel ijs eten.

Kom op bro, laat je niet kennen! Hup naar de gym en maak er het beste van!

T4lHMEhzl3SpwBKTz8Q8Cg8CZ_l3fjrB.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Na gisteren een hele dag uitstellen was ik uiteindelijk 11 uur in de basic :o. Had helemaal geen zin, alleen het lopen was een beetje nice. Niet een heel bijzondere training, de standaard ub, maar dan zonder PR's.

De menstruatie is ook weer over (gisteren al). En de testosteron motoren beginnen weer te functioneren denk ik, gezien de testes nog een maatje groter zijn. Geen idee hoe groot ze moeten zijn, maar ze lijken groot genoeg:o. Heb nog een weekje hCG, dus als het nog een maatje verder kan, dan pak ik die deze week wel.
 
Na gisteren een hele dag uitstellen was ik uiteindelijk 11 uur in de basic :o. Had helemaal geen zin, alleen het lopen was een beetje nice. Niet een heel bijzondere training, de standaard ub, maar dan zonder PR's.

De menstruatie is ook weer over (gisteren al). En de testosteron motoren beginnen weer te functioneren denk ik, gezien de testes nog een maatje groter zijn. Geen idee hoe groot ze moeten zijn, maar ze lijken groot genoeg:o. Heb nog een weekje hCG, dus als het nog een maatje verder kan, dan pak ik die deze week wel.

Goed van je dat je toch nog bent geweest, het zijn die trainingen waar je achteraf blij om bent dat je toch hebt doorgebeten :thumb:

Nog 1 week HCG dan, en hoeveel weken nakuur dan nog?
 
Nog 1 week HCG dan, en hoeveel weken nakuur dan nog?
4 weken clomid op 25. De eerste 2 weken run ik 2x0,25 adex ew om rustig af te bouwen. Zat deze week op 2x0.5 icm hCG.
 
Gisteren nog een foto gemaakt, zie er nauwelijks slechter uit. Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat ik er nog zo bij sta, ik heb het sporten en diëten nog nooit zo erg verwaarloosd. Tel geen kcals, ik eet maar van alles wat, sport onregelmatig, laag volume, matige intensiteit. Het enige wat ik eigenlijk doe is ten minste 175g eiwit eten, en daar houdt het op.

Screenshot_20170524-170921.png
 
Waarom zo'n pussy ineens, je wilt toch je gainz vasthouden? Dacht eerst dat trainen je leven was. Kan toch wel iets meer energie in je fysiek steken fgt
 
Waarom zo'n pussy ineens, je wilt toch je gainz vasthouden? Dacht eerst dat trainen je leven was. Kan toch wel iets meer energie in je fysiek steken fgt
Een vrouw heeft momenteel nig meer testosteron dan ik:(. Maar gains verliezen maakt me nu niet eens zo veel uit eigenlijk. Als ik wat verlies heb ik in ieder geval wat om naar te werken als ik hersteld ben. Trainen was life, tot ik laks werd door het BCen en nu ook nog lakser off en in herstel.
 
Heb je nu geen spijt van dat je bent gaan kuren??? Sorry hoor maar ik vind dit echt te zwak voor woorden. out:)
 
Duidelijk, wel jammer daar niet van. Hoe gaat het met de gf?
 
Heb je nu geen spijt van dat je bent gaan kuren??? Sorry hoor maar ik vind dit echt te zwak voor woorden. out:)
Dat heb ik al vaker gezegd:p. Was liever nooit wezen blasten en cruisen, sindsdien ben ik het niet waardig imo. Doe na een jaar steeds lakser worden nog een pct bij op en het is 1+1=3
Duidelijk, wel jammer daar niet van. Hoe gaat het met de gf?
Dat gaat top. School ook, dus ben voorlopig wel tevreden met alles. Vind het zelf ook wel jammer. Ik hoop zelf na mijn herstel weer vanaf het begin te kunnen beginnen, 100% dedication, stricte schema's en diëten. Wat ik ondertussen verlies neem ik voor lief, alhoewel doe ik wel minimaal 2x per week ub. Benen boeien me nog iets minder, gezien die altijd goed gaan.
 
Een vrouw heeft momenteel nig meer testosteron dan ik:(. Maar gains verliezen maakt me nu niet eens zo veel uit eigenlijk. Als ik wat verlies heb ik in ieder geval wat om naar te werken als ik hersteld ben. Trainen was life, tot ik laks werd door het BCen en nu ook nog lakser off en in herstel.

Als de HCG zijn werk heeft gedaan zou je normaal alweer een beetje testosteron moeten aanmaken, misschien is je oestrogeen TE laag. Dat kan ook vervelende bijwerkingen geven zoals vermoeidheid, soms boos zonder reden, gevoel van 'down' te zijn, ...

Bij begin van je nakuur heb je nogal wat aro en ari genomen, misschien vandaar het lage oestrogeen?
 
Als de HCG zijn werk heeft gedaan zou je normaal alweer een beetje testosteron moeten aanmaken, misschien is je oestrogeen TE laag. Dat kan ook vervelende bijwerkingen geven zoals vermoeidheid, soms boos zonder reden, gevoel van 'down' te zijn, ...

Bij begin van je nakuur heb je nogal wat aro en ari genomen, misschien vandaar het lage oestrogeen?
Denk indd dat het ook de estro is, die is het meest lastige om onder controle te houden. Run 0,5mg adex ew, en vanaf volgende week 0,25mg om af te bouwen.
 
UB + calves vandaag. Weinig energie, werd al futloos wakker. Met tegenzin gesport, heb dan ook niet veel volume gedraaid. Hoop dat ik snel weer plezier in het sporten kan hebben. Nu sport ik alleen om geen dikzak te worden en niet ineens kilo's spier te verliezen. Een beetje verliezen boeit me niet, maar als ik van een maat L naar S zak met een XL buik dan kan ik wel huilen:o.

Pullups
3x8xbw

Db benchpress
14x24kg
2x8x40kg

Calf raises
3x12x140kg

Seated cable rows
2x12x60

EZ-bar curls
3x8x20kg+bar

CGBP
3x12x60kg

Meh. Vandaag laatste beetje hCG, ben benieuwd hoe het zal gaan zonder de hCG. Of er nog wat (mentaal/emotioneel/libido) zal veranderen. Ik weet dat hCG invloed op alles heeft, maar er spelen nu zo veel factoren mee dat het aan van alles kan liggen.
 
Back
Naar boven