AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ik heb totaal geen atrofie :roflol:
 
Als je vanaf je 12e al on bent kan het ook niet kleiner worden:D
had laatst een tinder date die zelf exen had die kuurden en zelfs die stond er van te kijken.. daarvoor heb ik iig geen hcg nodig :roflol:
 
had laatst een tinder date die zelf exen had die kuurden en zelfs die stond er van te kijken.. daarvoor heb ik iig geen hcg nodig :roflol:
Alleen maar goed lijkt me:D. Ik heb echt geen flauw idee hoe het ervoor was.
 
Kuiten voor het eerst in maanden weer gemeten, die dingen zijn gewoon 47,5cm links en 47cm rechts:roflol:. 2cm gegroeid de laatste maanden, terwijl ik er nauwelijks wat voor doe. 1 a 2x per week even 3-4 setjes calf raises, en dat is het lol. M'n armen sloop ik elke week en die zijn van 42 naar 41,5 gezakt. Misschien moet ik gewoon alles verwaarlozen, = mega gains? (sarcasme, voordat iemand het serieus neemt:o)

Screenshot_20170516-152724.png

DSC_0166.jpg
Blessed met deze benen:hoody:
 
Kuiten voor het eerst in maanden weer gemeten, die dingen zijn gewoon 47,5cm links en 47cm rechts:roflol:. 2cm gegroeid de laatste maanden, terwijl ik er nauwelijks wat voor doe. 1 a 2x per week even 3-4 setjes calf raises, en dat is het lol. M'n armen sloop ik elke week en die zijn van 42 naar 41,5 gezakt. Misschien moet ik gewoon alles verwaarlozen, = mega gains? (sarcasme, voordat iemand het serieus neemt:o)

Screenshot_20170516-152724.png

DSC_0166.jpg
Blessed met deze benen:hoody:

Bij mij omgekeerd: armen zijn na een armtraining 45-45,5 cm en kuiten blijven hangen rond 42-43 (skinny onderbenen) :(

Armen train ik vaak weken niet...
 
Bij mij omgekeerd: armen zijn na een armtraining 45-45,5 cm en kuiten blijven hangen rond 42-43 (skinny onderbenen) :(

Armen train ik vaak weken niet...
Ruilen? :(
 
Veel ontwijkgedrag de laatste paar dagen, voor alles:o. Ineens 2 belachelijk warme dagen waar ik niets productiefs kon (en wilde) doen. Daarna wat huiswerk in moeten halen, vandaag een verslag bijna af gekregen en 45 min UB gedaan. Veel gehaast weinig gerust.

Benchpress
Opwarmen
15x70
5x100
2x10x80

Plate-loaded lat pulldowns
3x12x120

Db shoulder press
2x10x30 PR dacht dat ik het laatst op 28 deed
1x10x26

Cable rows
3x10x65

Concentration curls want big biceps are important
2x8x16
2x8x14
 
Veel ontwijkgedrag de laatste paar dagen, voor alles:o. Ineens 2 belachelijk warme dagen waar ik niets productiefs kon (en wilde) doen. Daarna wat huiswerk in moeten halen, vandaag een verslag bijna af gekregen en 45 min UB gedaan. Veel gehaast weinig gerust.

Benchpress
Opwarmen
15x70
5x100
2x10x80

Plate-loaded lat pulldowns
3x12x120

Db shoulder press
2x10x30 PR dacht dat ik het laatst op 28 deed
1x10x26

Cable rows
3x10x65

Concentration curls want big biceps are important
2x8x16
2x8x14
Ach...soms is het niet anders. Je bent in ieder geval geweest:thumbs:
 
4e week in, laatste week van de hCG en bijna op de helft van de gehele pct. Sinds gisteren ook weer met de bester true natty supplement begonnen, creatine!!111! Dat was toch wel de nummer 1 sup als natty zijnde. Gewicht is nog aardig steady gebleven, ondanks dat ik geen eens kcals tel. Ik eet gewoon op gevoel en schat m'n kcals, maar dat kan ik best wel aardig.

Gewicht 98kg, geen gram gezakt wel een kilo gestegen. Waist 91cm, daar zijn helaas wel aardig wat cm's bij op gekomen. Was iets van 86 oid een maand of 2 geleden.

Training deze week wordt: vanavond LB, morgen UB, do/vr push/pull, zondag FB. Zondag is extra, gezien ik maandag t/m vrijdag op excursie ben. Had er trouwens helemaal geen rekening mee gehouden met mijn pct, gezien ik geen hCG mee zou kunnen nemen daarheen. Dus dat valt goed uit:o
 
Hoe zit het met je gemoedstoestand, libido, etc. in deze fase van je nakuur? Geen klachten?
 
Hoe zit het met je gemoedstoestand, libido, etc. in deze fase van je nakuur? Geen klachten?
Libido is nog prima, maar dat kan na de tijd nog wel flink zakken. Het schommelt wel, soms is het laag/normaal en soms is het hoog. Als ik mij niet vergis had ik bij mijn eerste cycle tijdens de pct ook geen last van libido, en pas na de tijd even wat minder. Maar als ik het goed heb, dan verhogen clomid en vooral hCG beide de libido. Ben benieuwd hoe het zal zijn zonder hCG.

Verder ben ik ook wel wat emotioneler geworden. Ik was zelfs een keer boos geworden om niets, maar daar heb ik de laatste dagen geen last meer van gelukkig. Schrok er zelf van hoe ik reageerde.
 
Libido is nog prima, maar dat kan na de tijd nog wel flink zakken. Het schommelt wel, soms is het laag/normaal en soms is het hoog. Als ik mij niet vergis had ik bij mijn eerste cycle tijdens de pct ook geen last van libido, en pas na de tijd even wat minder. Maar als ik het goed heb, dan verhogen clomid en vooral hCG beide de libido. Ben benieuwd hoe het zal zijn zonder hCG.

Verder ben ik ook wel wat emotioneler geworden. Ik was zelfs een keer boos geworden om niets, maar daar heb ik de laatste dagen geen last meer van gelukkig. Schrok er zelf van hoe ik reageerde.

Ik had destijds bij mijn korte kuurtjes ook altijd een vlot herstel. In de loop van de nakuur had ik dan even een lager libido maar al bij al ging het herstel vlot.

Vaak lees ik wel dat de dip na een lange kuur pas komt na de nakuur, dus ben benieuwd hoe dat bij jou (en binnenkort ook bij mij) zal lopen. Hopelijk valt dat allemaal mee.

Ben je van plan bloed te laten nemen binnen x-aantal maand?

Edit: hoe is het nog met je kracht?
 
Ik had destijds bij mijn korte kuurtjes ook altijd een vlot herstel. In de loop van de nakuur had ik dan even een lager libido maar al bij al ging het herstel vlot.

Vaak lees ik wel dat de dip na een lange kuur pas komt na de nakuur, dus ben benieuwd hoe dat bij jou (en binnenkort ook bij mij) zal lopen. Hopelijk valt dat allemaal mee.

Ben je van plan bloed te laten nemen binnen x-aantal maand?

Edit: hoe is het nog met je kracht?
Kracht verschilt heel erg, 2 pushes terug deed ik 9x100 op bench (pr is 10x), en laatst kwam er niet meer dan 5 uit. Squat heb ik ook nauwelijks kracht op verloren, 8x140 en pr is iets van 10 of 12x140. En dat terwijl ik nog nauwelijks squat en dat al een paar maanden. Maar al met al dus niet veel gezakt. M'n bench is waarschijnlijk te danken aan de problemen met m'n onderarm.

Het herstel bij mijn 8 weken test/deca cycle was enorm vlot gevoelsmatig, heb niet eens wat van een dip gemerkt, dus ik verwacht dat nu ook. Als de hCG zijn werk goed heeft gedaan dan denk ik het wel.

Bloed was ik wel van plan, maar moet ik even kijken hoe ik dat ga doen. Ik zat zelf te denken aan 3 maanden na de pct. Maar als ik in een dip terecht zou komen doe ik er direct 1, maar denk het niet.
 
Bloed was ik wel van plan, maar moet ik even kijken hoe ik dat ga doen. Ik zat zelf te denken aan 3 maanden na de pct. Maar als ik in een dip terecht zou komen doe ik er direct 1, maar denk het niet.

Ik ben hetzelfde van plan :) Bij een dip: meteen bloed laten nemen, als alles gevoelsmatig vlot verloopt zou ik +- een half jaar na pct (begin 2018) alles eens laten controleren. Kwestie om dan te kunnen bepalen of ik klaar ben om nieuwe korte kuurtjes te doen (zeker niet langer dan 15 weken).
 
Ik ben hetzelfde van plan :) Bij een dip: meteen bloed laten nemen, als alles gevoelsmatig vlot verloopt zou ik +- een half jaar na pct (begin 2018) alles eens laten controleren. Kwestie om dan te kunnen bepalen of ik klaar ben om nieuwe korte kuurtjes te doen (zeker niet langer dan 15 weken).
Heel verstandig, en dat zal de motivatie ook ten goede komen! Ik zal voorlopig nog niet op het oude niveau zijn qua motivatie, en hoop dat ik dat wel weer zal oppakken als ik ben hersteld. Als ik nu veel verlies dan heb ik in ieder geval wat meer om te winnen en voor te trainen na mijn herstel:p. Er zal in ieder geval even goed gecut moeten worden dan.

Voor en na m'n eerste cycle was de motivatie 140%, tot het blasten en cruisen:(
 
Weer een zware dag van de menstruatie.. Zit me helemaal druk te maken om iets doms, vol negatieve gedachten en totaal geen motivatie voor wat dan ook. De les was dan ook de hoogtepunt van mijn dag, en ook helemaal geen zin om te trainen. Heb alle tijd vandaag, maar meh..

Inb4 depressieve dikzak soon. Nja, dit is niet de eerste dag dat ik ineens super negatief en emotioneel ben, zal wel weer terug schommelen. Hoop dat ik er vanavond nog wat rek uit krijg om te trainen, in ieder geval ga ik wel ijs eten.
 
Back
Naar boven