Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ostarine onderdrukt ook, bewaren voor een volgende kuur als kickstart.Ik heb nog 80pillen ostarine liggen van 20mg zal ik deze tijdens nakuur beginnen of daarna ben net off gegaan. Gr
Nu mid week 6, dus nog een kleine 2,5 week! Ik merk niet dat het formaat minder is geworden, misschien aan één kant ofzo. Maar dat de ene een stukje kleiner is dan de andere had ik altijd wel, al lijkt het nu nog iets kleiner.Hoe lang duurt je nakuur nog?
Testes op formaat gebleven nadat je met hcg bent gestopt?
Ik hoop dat je snel van die lethargie af bent!
Helaas niet veel van te zien door m'n bfAls ik je backpose zo zie...dan heb je volens mij echt zieke frontdelts! Want die lijkt er gewoon uit te poppen in je backpose![]()
. Maar die gaat na m'n herstel omlaag, wie niet groot kan zijn moet lean zijn
Meh, week 7 in, 2 te gaan. Gisteren een halve lb tren want kut knie, vandaag wou ik ub doen. Maar ben even totaal niet gedreven, voor niets. Heb ook nog huiswerk dat ik uitstel, terwijl dit de laatste 3 weken van het jaar zijn, en ik flink wat moet herkansen. Rip
Zou erg klote zijn, ik mag maar één toets of verslag onvoldoende hebben. Ik moet er 8, waarvan 3 herkansingen. Je krijgt voor alles 1 her, als dat niet goed is dan rip studiepunten.Kop op kerel, laat je schooljaar niet schieten omdat het tijdelijk moeilijk gaat. De energiedip is tijdelijk.
Kan je snachts vlot doorslapen? Hoe is je libido?
Zou erg klote zijn, ik mag maar één toets of verslag onvoldoende hebben. Ik moet er 8, waarvan 3 herkansingen. Je krijgt voor alles 1 her, als dat niet goed is dan rip studiepunten.
Ik slaap wel heerlijk, libido begint wel af te nemen.
Dat zeker, maar weken niet trainen in de laatste weken van pct is ook rip allesJe schoolwerk moet nu eerste prioriteit hebben. Trainen kan je nog genoeg in de vakantie dus spendeer je energie aan school.
Ik duim voor je!

Dat zeker, maar weken niet trainen in de laatste weken van pct is ook rip alles![]()
Moet alleen even kijken hoe ik dat ga doen financieel. Volledige bloedtest online is belachelijk duur, moet nog even kijken of dat via de huisarts kan. Moet alleen nog wel een huisarts vindenBloedtest na je pct lijkt me aangewezen als je je dan nog zo voelt.
Kwestie dat je dan weet of je nog hcg moet zetten en clomid verlengen.

Simpele test voor de hormonen van de HPGA is zoiets, maar ik heb liever een volledige screening: lever, prostaat, schildklier etc etc. Word elke nacht wakker om te moeten pissen, zou bv een prostaat probeempje kunnen zijn. Verder zweet ik enorm veel, heb ik het altijd erg warm etc. Niets ernstigs, maar wel prettig om alles op een rijtje te hebben.Kleine correctie aan mijn vorige post: Ik zou na je nakuur een paar weken kijken hoe het evolueert. Misschien komt je gevoel nu door de clomid.
Als je je een paar weken na je nakuur nog ellendig voelt, dan zou ik pas die bloedtest doen.
Duur? Iets van 150 euro dacht ik? Of is het nog duurder?
Simpele test voor de hormonen van de HPGA is zoiets, maar ik heb liever een volledige screening: lever, prostaat, schildklier etc etc. Word elke nacht wakker om te moeten pissen, zou bv een prostaat probeempje kunnen zijn. Verder zweet ik enorm veel, heb ik het altijd erg warm etc. Niets ernstigs, maar wel prettig om alles op een rijtje te hebben.