XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Ik heb nog 80pillen ostarine liggen van 20mg zal ik deze tijdens nakuur beginnen of daarna ben net off gegaan. Gr

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren onverwachts de hele dag weg geweest, dus LB vandaag gedaan. Alhoewel er niet veel is gedaan. Bijna rip knie, te snel omhoog gegaan bij het squatten. Lang geen zware barbell in de nek gehad waardoor het nauwelijks te houden was, en ik snel omhoog ging en het in m'n knie schoot. De pijn was kort, maar het was wel bij elke oefening nog te voelen.

Leg press heb ik dan ook overgeslagen, gezien ik die altijd wel wat in mijn knieën voel.

Squats
15x60
12x100
8x140
6x140
8x120

Leg curls
3x12x80

Plate-loaded calf raises
3x12x120

Nu week 6 in, alles voelt nog goed en functioneert. Heb ook al dagen geen zin meer in koek en chocola etc. Sinds die paar dagen op excursie heb ik niet zo belachelijk veel honger meer of cravings. Dat is dus wel een dikke pluspunt, enkel wat roomijs zo nu en dan met dit weer.

De rest van de trainingen deze week blijven hetzelfde, vanaf morgen 3 dagen ppl. Vrijdag en zaterdag geen tijd, dus dat moeten restdays zijn.

Enorm lethargic na maandag, gisteren niet getraind, en denk ook niet dat ik de rek er vandaag uit ga krijgen. Doodmoe, ongeacht hoeveel ik slaap. Doe daar nog een volle schooldag bij op, meh. Wel heel kut, zo'n beetje de belangrijkste periode van het schooljaar nu.

Mentaal ook geen rek uit te halen, redelijk afwezig en weinig productief. Hoop dat dit ook even een korte schommeling is, heb m'n hoofd nu het meest nodig. Ofja, volgende week eigenlijk. Zolang ik één week voor de tentamens maar een beetje productief kan zijn.

Nog steeds lethargic, maar straks toch wel even trainen. Totaal geen zin in, maar het moet maar. Knie is nog steeds naar de klote, het voelt alsof ik elke stap zet met mijn voet schuin. Geen idee hoe ik dat uit moet leggen, alsof ik loop met x-benen, maar dan alleen met links. Continu een zeurend gevoel bij het lopen.

Zal zo dus gewoon ub pakken, maar zal een korte training zijn. Intensiteit zit er ook niet in, maar elke training is beter dan geen training.

Hoe lang duurt je nakuur nog?

Testes op formaat gebleven nadat je met hcg bent gestopt?

Ik hoop dat je snel van die lethargie af bent!

Net ub gedaan, ging op zich wel redelijk. Weinig volume, veel rust. Heb veel rust nodig tussen de setten, dus ben best een tijdje bezig per oefening.

Benchpress
Opwarmen
3x10x80

Lat pulldowns
3x12x65

Incl db benchpress
1x12x26
2x10x32

Db rows
3x10x40

Goat belichting. Naast een aardige daling in kracht en een lichte stijging in bf ziet het er (nog) prima uit. Maar als het zoals nu steeds bergafwaarts gaat met mijn energie ben ik bang dat ik dan wel wat zal verliezen. Vooral als de clomid klaar is en mijn lichaam op eigen houtje verder gaat.
Screenshot_20170608-201300.png

Screenshot_20170608-201311.png

Hoe lang duurt je nakuur nog?

Testes op formaat gebleven nadat je met hcg bent gestopt?

Ik hoop dat je snel van die lethargie af bent!
Nu mid week 6, dus nog een kleine 2,5 week! Ik merk niet dat het formaat minder is geworden, misschien aan één kant ofzo. Maar dat de ene een stukje kleiner is dan de andere had ik altijd wel, al lijkt het nu nog iets kleiner.

Laatst bewerkt:
Als ik je backpose zo zie...dan heb je volens mij echt zieke frontdelts! Want die lijkt er gewoon uit te poppen in je backpose:eek!:

95,2kg en 90cm waist, verrassende metingen. -2.3kg en - 3cm waist in 2 weken oid. Geen idee wanneer ik voor het laatst heb gemeten:o

Meh, week 7 in, 2 te gaan. Gisteren een halve lb tren want kut knie, vandaag wou ik ub doen. Maar ben even totaal niet gedreven, voor niets. Heb ook nog huiswerk dat ik uitstel, terwijl dit de laatste 3 weken van het jaar zijn, en ik flink wat moet herkansen. Rip

Meh, week 7 in, 2 te gaan. Gisteren een halve lb tren want kut knie, vandaag wou ik ub doen. Maar ben even totaal niet gedreven, voor niets. Heb ook nog huiswerk dat ik uitstel, terwijl dit de laatste 3 weken van het jaar zijn, en ik flink wat moet herkansen. Rip

Kop op kerel, laat je schooljaar niet schieten omdat het tijdelijk moeilijk gaat. De energiedip is tijdelijk.

Kan je snachts vlot doorslapen? Hoe is je libido?

Kop op kerel, laat je schooljaar niet schieten omdat het tijdelijk moeilijk gaat. De energiedip is tijdelijk.

Kan je snachts vlot doorslapen? Hoe is je libido?
Zou erg klote zijn, ik mag maar één toets of verslag onvoldoende hebben. Ik moet er 8, waarvan 3 herkansingen. Je krijgt voor alles 1 her, als dat niet goed is dan rip studiepunten.

Ik slaap wel heerlijk, libido begint wel af te nemen.

Zou erg klote zijn, ik mag maar één toets of verslag onvoldoende hebben. Ik moet er 8, waarvan 3 herkansingen. Je krijgt voor alles 1 her, als dat niet goed is dan rip studiepunten.

Ik slaap wel heerlijk, libido begint wel af te nemen.

Je schoolwerk moet nu eerste prioriteit hebben. Trainen kan je nog genoeg in de vakantie dus spendeer je energie aan school.

Ik duim voor je!

Bloedtest na je pct lijkt me aangewezen als je je dan nog zo voelt.

Kwestie dat je dan weet of je nog hcg moet zetten en clomid verlengen.
Moet alleen even kijken hoe ik dat ga doen financieel. Volledige bloedtest online is belachelijk duur, moet nog even kijken of dat via de huisarts kan. Moet alleen nog wel een huisarts vinden:o

Kleine correctie aan mijn vorige post: Ik zou na je nakuur een paar weken kijken hoe het evolueert. Misschien komt je gevoel nu door de clomid.

Als je je een paar weken na je nakuur nog ellendig voelt, dan zou ik pas die bloedtest doen.

Duur? Iets van 150 euro dacht ik? Of is het nog duurder?

Kleine correctie aan mijn vorige post: Ik zou na je nakuur een paar weken kijken hoe het evolueert. Misschien komt je gevoel nu door de clomid.

Als je je een paar weken na je nakuur nog ellendig voelt, dan zou ik pas die bloedtest doen.

Duur? Iets van 150 euro dacht ik? Of is het nog duurder?
Simpele test voor de hormonen van de HPGA is zoiets, maar ik heb liever een volledige screening: lever, prostaat, schildklier etc etc. Word elke nacht wakker om te moeten pissen, zou bv een prostaat probeempje kunnen zijn. Verder zweet ik enorm veel, heb ik het altijd erg warm etc. Niets ernstigs, maar wel prettig om alles op een rijtje te hebben.

Simpele test voor de hormonen van de HPGA is zoiets, maar ik heb liever een volledige screening: lever, prostaat, schildklier etc etc. Word elke nacht wakker om te moeten pissen, zou bv een prostaat probeempje kunnen zijn. Verder zweet ik enorm veel, heb ik het altijd erg warm etc. Niets ernstigs, maar wel prettig om alles op een rijtje te hebben.

Je zou red maca kunnen overwegen, wanneer ik last heb van snachts wakker worden om te pissen en neem een een aantal dagen red maca is dit zo weg.

Terug
Naar boven