MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Wat zit er op je arm?
 
Leg day, al is er nauwelijks wat gedaan:o

Squats
Opwarmen
1x14x100
1x12x120
1x8x140

Wel fijn om te weten dat ik nauwelijks kracht ben verloren in squats, pr was 10 of 12 x 140, zo lang niet meer fatsoenlijk gesquat dat ik het niet eens meer weet. Maar na deze 3 setjes was ik er wel klaar mee, geen energie of zin meer gehad in de rest.

1l leg press (vaste leg press)
3x12x200

1l plate-loaded calf raises
1x10x160
3x12x140

Wou nog leg curls doen, maar zag dat die bezet was en toen ben ik er maar vandoor gegaan. Benen boeien me momenteel ook het minst van alles, en vooral gezien die dingen al 10cm groeien na 1 bw squat. De laatste maanden worden ze aardig verwaarloosd, en ze verliezen geen gram aan massa. Benen waren altijd al mijn snelst groeiende spieren geweest, maakt niet uit wat ik er voor doe. Die pak ik wel weer op als ik hersteld ben en er meer plezier in heb.

Schema voor voorlopig wordt push pull legs en ub, 4 dagen in de week. Benen die blijven wel goed genoeg, staan nog sterk op 72-69cm.

Screenshot_20170515-113801.png
 
Vandaag overgestapt op adex gezien de aro op is en woensdag ook mijn laatste tab nolva. Had het misschien andersom kunnen doen zodat ik eindig met een suicidal AI, maar gezien ik vrij weinig neem + afbouw lijkt het me wel prima.

Vandaag week 3 in gegaan. Nu zal, volgens de halfwaardetijd en dosering, exogeen T bijna volledig uit het lichaam zijn. Volgens een simpele calculator zal er nu +- 1 tot 1,25mg per dag aan exogeen T zijn, en de gemiddelde jonge vent maakt iets van 4 tot 7mg per dag als ik mij niet vergis.

Nog 2 weken hCG en vervolgens 4 weken door met clomid. De 2 weken met hCG neem ik 1mg adex per week (0,5mg ma/do), daarna halveer ik de dosis voor nog 1 of 2 weken, afhankelijk van hoe ik me voel. Ik lees dat 2x0,5mg per week aardig gedaan wordt bij TRT, dus dat zou voldoende moeten zijn.

Voel me tot nu toe nog prima, alleen nogal wat futloos. Niet alleen na een zwaar setje squatten, over het algemeen wel. Maar het is niet al te erg, goed mee te doen.
 
Hebben je testes tijdens je kuur last gehad van atrofie?

Heeft de hcg al voor toename in volume gezorgd?
 
Hebben je testes tijdens je kuur last gehad van atrofie?

Heeft de hcg al voor toename in volume gezorgd?
Ik heb dus geen idee hoe het nou eigenlijk hiervoor was, gezien het al weer even een tijdje terug is. Maar ze waren wel duidelijk geatrofieerd. Er is wel een kleine toename in volume merk ik, maar ik heb geen idee wat de richtlijnen zouden moeten zijn.
 
belangrijkste is, wanneer je stopt met hcg, dat je goed oplet dat ze niet terug opnieuw krimpen.

Hoe is je libido verder?
 
belangrijkste is, wanneer je stopt met hcg, dat je goed oplet dat ze niet terug opnieuw krimpen.

Hoe is je libido verder?
Oh daar had ik niet eerder van gehoord, thanks!

Libido schommelt wel een beetje, maar die is wel prima. Het schommelt tussen normaal en belachelijk hoog. Als ik mij niet vergis kan hCG de libido ook aardig doen verhogen, en clomid ook.
 
Oh daar had ik niet eerder van gehoord, thanks!

Libido schommelt wel een beetje, maar die is wel prima. Het schommelt tussen normaal en belachelijk hoog. Als ik mij niet vergis kan hCG de libido ook aardig doen verhogen, en clomid ook.

Thanks voor de update, ik blijf meelezen :)
 
Back
Naar boven