Fitness Seller

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

Ik zie dominique moonen op reservelijst staan? :D

noo wayy :eek:

als hij mee doet is het de winnaar denk ik al bekend....

jah als hij mee doet is wel beetje triest. geef je anderen helemaal geen kans, en lijkt me ook niet leuk voor jezelf als je al van te voren weet dat je makkelijk gaat winnen..

eej gasten, niet janken als dominique meedoet...
dat hij ons ownt? ja wrsl, so what? we zijn er om te leren ;)

het is niet erg om te verliezen maar het is toch voor niemand leuk als de winnaar van te voren al bijna bekend is( of het moet heel raar lopen) lijkt me dat je het daar wel mee eens bent;)

Ik vind het niet erg dat dominique meedoet, maar er zijn er een aantal afgewezen die net minder of even sterk zijn als dominique. Zou gewoon niet eerlijk zijn t.o.v. de rest lijkt me?

Niets tegen Dominique hoor, vond hem zeer sympathiek overkomen op St-Job!

Ik maak me er verder ook niet druk om, tegen die tijd moet ik toch een stuk sterker zijn. :D

5 maanden om te trainen mc. chick. Wij gaan die 120kg wel verbeteren in die tijd...rofl :D
Ik leer je desnoods mijn geheime wapen...de Fallus Fart Drive als leg drive niet meer genoeg is ;)

ja er zijn een aantal afwezigen die net onder of hetzelfde niveau zijn van hem maarja, hij staat ook op de reserve lijst als 3e(denk ik) dus er moeten al 3 mensen afzeggen voordat hij kan meedoen. zal niet zo snel gebeuren lijkt me

Binnen een half jaar 3 afzeggingen op 20 deelnemers zou niet uitzonderlijk zijn hoor. Het zou me eerder verbazen als het er minder zijn.

lol rarara over wie je het hebt :roflol:

jah als hij mee doet is wel beetje triest. geef je anderen helemaal geen kans, en lijkt me ook niet leuk voor jezelf als je al van te voren weet dat je makkelijk gaat winnen..

we moeten ons allemaal geen illusies maken,de helft heeft al wedstrijden gedaan,en er zijn er een aantal die meedoen aan de voorrondes van de stm van belgie.so what;we gaan ze het zo moeilijk mogelijk maken,en wie weet zijn er wel een paar verrassingen:)
als dominique moonen een b-atleet is zal hij wll wel niet geselecteerd zijn zeker???
maar,ssst,jimmy heeft gezegd dat we nie mogen zeuren,gelijk heeft ie,we mogen blij zijn dat we mogen proeven van strongman,en ervaring mogen opdoen;)
en daarna doen we wel wat kermiswedsrijden als we eens willen winnen:D

Over niemand speciaal :p Is gewoon bij elke wedstrijd zo (jammer genoeg)

En niet komen zagen op de wedstrijd dat het te snel gaat hé, want we zullen er de zweep op leggen ;-)[/QUOTE]
:whip::angstig::D

ons niet opjagen he:p,we hebben tijd,en wie dat niet heeft moet niet meedoen:p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven