Fitness Seller

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

mooi toch? :P

als elk onderdeel per persoon 3 minuten duurt (terugzetten enzo), voor 20 man per onderdeel :D do the math :D dan zit je daar al 5uur, zonder pauzes :D

Als er toch 20 deelnemers zijn, is een lange pauze tussen de proeven niet nodig he. Tegen dat iedereen geweest is, ben je allang weer uitgerust voor de volgende proef :)

Aantal pakken chocomel en prakkie in een bakkie mee nemen. No prob :D
ik heb het niet over eten, dat is geen probleem :p

ik heb het over het feit dat we er dan tot 9-10uur zitten ofzo :D of zelfs 11uur :D

aangezien er veel studenten en Nederlanders bijzitten, kan een lange terugrijs worden, als je al terug kan :) snap je wat ik bedoel?

20 man, hopelijk zjin de onderdelen dan 1 vs 1 of we zitten daar een tijdje :p

geeft niet,we hebben tijd genoeg,en we kunnen dan goed rusten tussen de onderdelen in:)
maar btw,is er een ongeval verzekering?kga eens kijken op de site van nsmb

geeft niet,we hebben tijd genoeg,en we kunnen dan goed rusten tussen de onderdelen in:)
maar btw,is er een ongeval verzekering?kga eens kijken op de site van nsmb

Doe dat maar snel voordat Jimmy heel boos wordt. :D
:roflol:

Als Belg moet je verplicht lid worden van de federatie => verzekering ;)
Buitenlanders verzekeren, daar beginnen we niet mee.
Is trouwens onbetaalbaar.

En niet komen zagen op de wedstrijd dat het te snel gaat hé, want we zullen er de zweep op leggen ;-)

:roflol:

Als Belg moet je verplicht lid worden van de federatie => verzekering ;)
Buitenlanders verzekeren, daar beginnen we niet mee.
Is trouwens onbetaalbaar.

En niet komen zagen op de wedstrijd dat het te snel gaat hé, want we zullen er de zweep op leggen ;-)

Kunnen die Belgische deelnemers dan hun lidmaatschap op de meeting regelen?

Ongevallen maak ik me niet druk om. Zou dat pas doen als er onderdelen zoals Power Stairs gedaan zouden worden. Vaak zijn die treden net diep genoeg om het gewicht er op te hebben. Dan moet je flink naar achter hangen om het gewicht hoog genoeg te krijgen en als je niet uit kijkt pleur je de trappen af. Dat is echt zo'n onderdeel wat ik NOOIT zal doen tenzij ze die treden wat dieper maken. Maakt niet uit of ik ooit op een hoger niveau qua competitie mee doe, maar dat onderdeel begin ik gewoon niet aan.

ik heb het niet over eten, dat is geen probleem :p

ik heb het over het feit dat we er dan tot 9-10uur zitten ofzo :D of zelfs 11uur :D

aangezien er veel studenten en Nederlanders bijzitten, kan een lange terugrijs worden, als je al terug kan :) snap je wat ik bedoel?

Ik pak lekker een hotel daar en dan maken we er met ons zessen:o een leuke korte vakantie van.:)

Laat maar even tijdig weten marco, misschien blijf ik dan ook slapen!:)

Check de spoiler in mijn sig voor echte stats ;)

En lol @ Junipero :p Jammer dat hier geen weight for height is!

oh jah zie het, okee dan benk nog nie eens zo heel klein :) ma zullen tog klein eruit zien tegen over bv mc chick en corpaul:p
ma we gaan er zoiezo een gezellige dag van maken maakt niet uit als het lang duurt tog? leuker dan dat je snel klaar bent, daar rij ik geen dikke 2 uur voor ;)

is publiek welkom trouwens? dan neem ik m'n fanclub mee :D

voor mij is het maar 60 kilometer volgens mij

Terug
Naar boven