TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor jou moeten ze een extra beker maken. Klasse dat je op 15-jarige leeftijd mee durft te doen.![]()
jah zeker respect voor 15 jaar en dan al wedstrijd mee doet.
als elk onderdeel per persoon 3 minuten duurt (terugzetten enzo), voor 20 man per onderdeeldo the math
dan zit je daar al 5uur, zonder pauzes
![]()

als elk onderdeel per persoon 3 minuten duurt (terugzetten enzo), voor 20 man per onderdeeldo the math
dan zit je daar al 5uur, zonder pauzes
![]()

Aantal pakken chocomel en prakkie in een bakkie mee nemen. No prob![]()

ik heb het niet over eten, dat is geen probleemAantal pakken chocomel en prakkie in een bakkie mee nemen. No prob![]()

of zelfs 11uur 
snap je wat ik bedoel?20 man, hopelijk zjin de onderdelen dan 1 vs 1 of we zitten daar een tijdje![]()

Doe dat maar snel voordat Jimmy heel boos wordt.geeft niet,we hebben tijd genoeg,en we kunnen dan goed rusten tussen de onderdelen in
maar btw,is er een ongeval verzekering?kga eens kijken op de site van nsmb

geeft niet,we hebben tijd genoeg,en we kunnen dan goed rusten tussen de onderdelen in
maar btw,is er een ongeval verzekering?kga eens kijken op de site van nsmb

Als Belg moet je verplicht lid worden van de federatie => verzekering
Buitenlanders verzekeren, daar beginnen we niet mee.
Is trouwens onbetaalbaar.
En niet komen zagen op de wedstrijd dat het te snel gaat hé, want we zullen er de zweep op leggen ;-)
ik heb het niet over eten, dat is geen probleem
ik heb het over het feit dat we er dan tot 9-10uur zitten ofzoof zelfs 11uur
aangezien er veel studenten en Nederlanders bijzitten, kan een lange terugrijs worden, als je al terug kansnap je wat ik bedoel?
een leuke korte vakantie van.
Check de spoiler in mijn sig voor echte stats
En lol @ JuniperoJammer dat hier geen weight for height is!
ma zullen tog klein eruit zien tegen over bv mc chick en corpaul

Het is voor mij maar 1 uurtje rijden zie ik net, dus ik hoef niet samen met je op een kamer dumba, dan blijven er 5 over.Ik pak lekker een hotel daar en dan maken we er met ons zesseneen leuke korte vakantie van.
![]()

Het is voor mij maar 1 uurtje rijden zie ik net, dus ik hoef niet samen met je op een kamer dumba, dan blijven er 5 over.![]()
Ik had je nog niet eens meegerekend. Ons overig bezoek is tevreden met een plakje kaas.
113.5 km ongeveer net zo ver als van Dordrecht. Dik uur rijden.
113.5 km ongeveer net zo ver als van Dordrecht. Dik uur rijden.