AndroidHealthClinic

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

we moeten ons allemaal geen illusies maken,de helft heeft al wedstrijden gedaan,en er zijn er een aantal die meedoen aan de voorrondes van de stm van belgie.so what;we gaan ze het zo moeilijk mogelijk maken,en wie weet zijn er wel een paar verrassingen:)
als dominique moonen een b-atleet is zal hij wll wel niet geselecteerd zijn zeker???
maar,ssst,jimmy heeft gezegd dat we nie mogen zeuren,gelijk heeft ie,we mogen blij zijn dat we mogen proeven van strongman,en ervaring mogen opdoen;)
en daarna doen we wel wat kermiswedsrijden als we eens willen winnen:D
True!
Ik wacht al op de wedstrijd "computergooien" :D

Over niemand speciaal :p Is gewoon bij elke wedstrijd zo (jammer genoeg)

Ja die "Johan de Pauw" die komt praktisch nooit opdagen op een wedstrijd...

Aantal pakken chocomel en prakkie in een bakkie mee nemen. No prob :D

goed idee,kga er ook wat meepakken:p

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Ongevallen maak ik me niet druk om. Zou dat pas doen als er onderdelen zoals Power Stairs gedaan zouden worden. Vaak zijn die treden net diep genoeg om het gewicht er op te hebben. Dan moet je flink naar achter hangen om het gewicht hoog genoeg te krijgen en als je niet uit kijkt pleur je de trappen af. Dat is echt zo'n onderdeel wat ik NOOIT zal doen tenzij ze die treden wat dieper maken. Maakt niet uit of ik ooit op een hoger niveau qua competitie mee doe, maar dat onderdeel begin ik gewoon niet aan.

:mad:
met een tire kun je je anders ook goe blesseren:rolleyes::p

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

is publiek welkom trouwens? dan neem ik m'n fanclub mee :D
ik ga een buske inleggen:p

blessures heb je altijd wel ergens om de hoek lurken. die onderdelen kun je op techniek nog behoorlijk onder controle houden. bij een power stairs waar je achteruit valt heb je niet altijd zelf in de hand en is stuk gevaarlijker.

Ik vind het niet erg dat dominique meedoet, maar er zijn er een aantal afgewezen die net minder of even sterk zijn als dominique. Zou gewoon niet eerlijk zijn t.o.v. de rest lijkt me?

volgens mij is er niemand afgewezen hoor,de eerste 10 van elk land hadden gewoon geluk.
en de sterkere moeten maar meedoen aan de voorondes of aan vlaanderen:mad:

@de rest,niet zeuren jongens over afstand of dat het ver gaat worden,mss is het wel de zaterdag?en als het een zondag is,neem gewoon een dag verlof(datum zal eind december al vast liggen) sanderdags,of scholieren moeten maar eens spijbelen;of gewoon eens op jullie tanden bijten;):p

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

blessures heb je altijd wel ergens om de hoek lurken. die onderdelen kun je op techniek nog behoorlijk onder controle houden. bij een power stairs waar je achteruit valt heb je niet altijd zelf in de hand en is stuk gevaarlijker.

je kunt je op alles blesseren,de meeste komen door onervarenheid of ongetraind?niet opgewarmd.
maar laten we ons geen zorgen maken om dingen die er nog niet zijn;)

• Topic Starter Topic Starter
Na bespreking met het NSMB best uur ( deels er van toch )

Hebben we besloten Moonen te schrappen van deze wedstrijd hij is inderdaad B materiaal.

Sorry Lex juist is juist, Misschien kan hij meedoen bij vlaanderen ( is een B en we zijn aan het overwegen misschien een paar uitzonderlijke Nederlandse deelnemers te laten deelnemen )

En als je ons wedstrijden kent en gezien heeft gaan ze zeer snel vooruit, zoals men companion al zei.

De atleet word afgeroepen en de volgende ook, als die aan de beurt is en is er niet binnen de minuut is het gedaan en heeft hij 0 punten op dit onderdeel, 2x maal gediskwalificeerd. Zo doen ze het bij de top en zo gaan wij dit jullie aan leren.
Is ook een vorm van respect naar de organisatie en u mede atleten en de toeschouwers.
(En geen geneut er over of blijf dan al thuis he zeg)

En al wie er op staat zorg da ge komt en zo niet worden u volgende inschrijvingen met een korrel zout genomen en sta je op de reserve lijst of gewoon niet ( we gaan onze tijd niet verspillen en we gaan alleen door met echte atlete en jongens die echt hu best doen )
Bij uitsluiting van een "ERNSTIGE Blessure" ( en geen geneut met stomme dingens, zijde strong man of een bende janetten)

En gasten laat de strijd er in daag elkaar uit maar begin ni te zagen ( keb dit al gezegt maar als ik hier lees ... Bende wijven zeg !! )

Alle UPDATE !
-

( voor dringende zaken of meningen , liefs prive mail, ma gene zever he of herhalling van een post )
-

Jammer dat besloten is dat Dominique niet mee mag doen. Hij is juist op zoek naar dit soort wedstrijden. Hij weegt 90kg en veel andere wedstrijden zijn dan erg zwaar. Bovendien heeft hij in totaal maar 1 wedstrijd gedraaid.<O:p</O:p
Omdat hij een goede loglifter is baseer je toch niet dat hij B-klasse is. Iemand die dalijk 5 rondjes conan's wheel loopt laat je toch ook mee doen!<O:p</O:p
Bovendien heeft hij enkele onderdelen nog nooit getraind!<O:p</O:p
Ik denk dat een New Commers Cup gebruikt moet worden voor jongens die idd nieuw zijn in deze tak van sport, of voor jongens die vrij licht zijn!<O:p</O:p
En winnen wat maakt het uit, het is niet een super titel of zo, het gaat hier om de fun en ervaring!
<O:p</O:p
Maar goed dit is mijn mening in het algemeen. Geen aanval naar Jimmy!(ik weet hoe dingen op een forum vaak geïnterpreteerd worden) Wat hij doet met NSMB is super!

Groet Alex<O:p</O:p

• Topic Starter Topic Starter
Ja sorry man ik weet hoe je je voelt, maar het is met een paar mensen besproken en inderdaad de wedstrijd is wat te licht voor hem.

De sterkste man van vlaanderen die in augustus plaats vindt is iets zwaarder maar niet zo heavy, misschien dat ik ee plaatsje kan regel voor hem, ik za dit eens vragen.
( he en niet iedereen krijgt deze kans he ;) )

Maar we zijn nog atleten aan het bekijken en er zitten nog een paar twijfel gevalle bij.
Het is echt de bedoeling de lichte jongens aan te spreken om door te zetten met strong man en dat ze trainen om zo snel mogelijk mee te draaien in B wedstrijden.

Ben het helemaal met je eens dat als iemand niet kan, dat diegene het dan tijdig aangeeft. Heb zelf ook mee gemaakt (niet met strongman) dat er altijd mensen zijn die hoe dan ook er op het laatste moment onderuit proberen te komen / helemaal niets meer laten weten terwijl er genoeg anderen zijn die graag op die plaats zouden willen staan.

Maar we zijn nog atleten aan het bekijken en er zitten nog een paar twijfel gevalle bij.
Het is echt de bedoeling de lichte jongens aan te spreken om door te zetten met strong man en dat ze trainen om zo snel mogelijk mee te draaien in B wedstrijden.
Ik vraag me dan natuurlijk af hoe het zit wanneer je in een half jaar tijd flinke kracht progressie boekt. We loggen hier natuurlijk allemaal (of velen) en kunnen elkaars vorderingen in de gaten houden.

Stel je bent momenteel een C-klasse atleet maar in dat half jaar tijd begin je daar uit te groeien.

Geen probleem Big Boy, we proberen alleen wat wedstrijden voor hem te vinden. Omdat hij vrij sterk is en niet al te zwaar is dat moeilijk. Ik zal het met hem over vlaanderen hebben!
Ik neem binnenkort met je contact op om bij je te komen trainen! Ben nieuwsgierig naar koekelakai of zoiets (met de pint ben ik bekend)

Alex

Geen probleem Big Boy, we proberen alleen wat wedstrijden voor hem te vinden. Omdat hij vrij sterk is en niet al te zwaar is dat moeilijk. Ik zal het met hem over vlaanderen hebben!
Ik neem binnenkort met je contact op om bij je te komen trainen! Ben nieuwsgierig naar koekelakai of zoiets (met de pint ben ik bekend)

Alex

Alex, ter info koe loe kai -koekeloekoekaikai enz voor de insiders- is wat je rechts onderaan in het bakje ziet liggen :)
Meeneemchinees rules als after workout bulking food :D
Zo weet je wat er bij die pint mogelijks kan geserveerd worden, kebab enzo is uiteraard ook mogelijk
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe is oud is Dominique eigenlijk?

Doe mij daar maar een bakje van!

Dominique is 22

stelletje vreetzakken daar..Vooral karel zit er erg vies bij!

ben blij dat het u ook opgevallen is :-)

1250097656250.gif

Doen we de IFSA-log of de kleine log???
Wel gevaarlijk met die kat zo vlak boven...

Vandaag de 1x60 op MP gedaan maar de 65-70kg zit er ook wel in :) ik ben tevreden

Terug
Naar boven