Fitness Seller

Breaking News NSMB Strong Woman Cup Belgium

squatbeast

Advanced Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m93
Massa
160kg
:eek:

Bij deze willen we jullie laten weten dat er volgend jaar voor het 1st in Belgie de sterkste vrouw zal plaats vinden.

Een paar jaar terug hebben we daar een paar vragen over gehad en waren wij en de rest van de belgen er nog niet klaar voor ( organisatie gezien )

Maar nu de federatie aan het groeien is ( medewerkers en financieel )

Is het mogelijk dit op te starten.

Dit is onze 1ste aangekondigde wedstrijd van 2010, om dat we Atletes nodig hebben.

Vrouwen die dit zien zitten mee op been te zetten en hun geslacht te vertegenwoordigen in deze sport, Schrijf je dan nu in!!!

Dus bezoek de web site www.desterkstemanvanbelgie.be om je in te schrijven of om meer info te verschaffen.

Er is ook mogelijkheid om de proeven te trainen en te proberen.

De wedstrijd

Datum & Plaats:

Zondag 25 Juli te bazel 9170, hoogstraat 45.
Tijdens de "hoogstraat kermis" voor pat's activity center.
(eten & drinken voorzien voor de atletes )

Onderdelen:

- Medley ( Duck Walk 65kg, 20m, Slee trekken 100kg, 20m )

- Apollons Axel for Reps ( 55kg axel , 60sec )

- Farmers Walk ( 50kg stuk, 40m )

- Super Yoke ( 160kg, 20m )

- Dead lift "last woman Standing" (Start gewicht 80kg, + 20kg bij per beurt)

- Loading Race ( 4 Voorwerpen verplaatsen binnen 10m, tussen de 40 en 60kg)

Prijzen :

De 1ste 3 hebben prijzen geld.
(Budget 500 euro)

Iedereen heeft naturaprijzen ( Suplementen, kleeding, enz ... )

Voor meer info mail mij hier op of via onze site, en heren het is de bedoeling dat vrouwen reageren, jullie hebben jullie eigen wedstrijden ;)

Inschrijvingen :

Mail alle persoonlijke info door;

- Volledige naam
- Woonplaats ( stad & land is ook goed )
- Persoolijk Email adres ( om verder contact op te nemen of contact persoon )
- leeftijd
- Stats ( indien mogelijk )

Voor meer info kan u ook altijd terecht op zaterdag 19 december om 14u in de hoogstraat 45 te Bazel 9150, tijdens de NSMB vergandering.

Met Vriendelijke groeten

Het NSMB TM

--- Atletes voor de "Open Strong Woman Cup Belgium" ---

- Bianca van Beugen (Nederland)

- Kelly Sohier, 26j. (België)

- Maxine Plompen 32j. (België)

- Kristel Vaes 40j. (België)

Hotel kan geboekt worden voor 1 nacht, 2de acht zelf te betalen (Low budget project, 1ste maal)
Als dit een succes word heb ik al 2 sponsors die het geld gaan verdubbelen, dus meer prijzen geld voor de vrouwen.

Laatst bewerkt:
Ik geef Hieke bij deze op. Met deze gewichten heeft ze allemaal al getraind behalve de stones.

Mooi initiatief Jimmy, goe bezig :thumbs:

zijn er dan zoveel sterke vrouwen dan?:eek:

• Topic Starter Topic Starter
2 jaar geleden waren er toch 4 vrouwen die er naar vroegen en ook een paar internaionale vrouwen ook.

Maar de bedoeling hier is dat vrouwen hier komen kijken of vragen stellen, geen mannen ( enkel als ze de tussen persoon zijn van de atlete )

Na 19 december komen de andere 7 wedstrijden op het forum. ( Voor de mannen )

leuk jimmy
zoals het nu staat kun je op me rekenen.

Ah, ik zie dat dit topic hier ook staat, dan hier ook maar even replyen (en voor het geval de mods die andere misschien ook wel verwijderen, omdat ie dubbel is).

Hmmm... hoewel ik zelfs niet eens een beginner genoemd kan worden (heb geen 1 van die onderdelen ook maar 1 keer gedaan :o ), klinkt het wel leuk. Ik heb nu nog geen idee of ik mee doen, maar ik zal er zeker over nadenken.

Even om te checken of ik het goed heb wat die onderdelen precies inhouden (misschien dat er meer vrouwen hier zijn die dat niet precies weten), dus als ik ’t fout heb hoor ik het graag:

Onderdelen:

- Medley ( Duck Walk 60kg, 20m, Slee trekken 150kg, 15m )

Duck walk:

http://www.youtube.com/watch?v=iIa_IjkJBKs

Slee trekken:

Is dat lopen/rennen met een gewicht aan een harnas oid wat achter je aansleept zeg maar :) of terwijl je zelf stilstaat een gewicht naar je toetrekken (volgens mij niet, want dat had dacht ik een andere naam :dunno: )

- Log Lift for Reps ( 40kg log , 60sec )

http://www.youtube.com/watch?v=XIWRJ1xQhn0

- Farmers Walk ( 50kg stuk, 40m )

50 kg per hand neem ik aan?

http://www.youtube.com/watch?v=0BCnXDVk5MY

- Super Yoke ( 180kg, 20m )

Is super yoke hetzelfde als een 'gewone' yoke?

http://www.youtube.com/watch?v=GZBOrNuBvsc

- Stones of Strenght for reps ( 70kg, 1m20, 60sec )

http://www.youtube.com/watch?v=cLKcHRFRdM0

Haha, volgens mij krijg ik een 70 kg stone nog niet eens helemaal opgetild, laat staan dat ik 'm op een hoogte van 1.20 m ergens óp zou kunnen leggen :D

je hebt ze bijna allemaal juist;)
die slee,is gewoon achterwaarts voortrekken wss(met touw,met daaraan korte bar)
verschil tussen yoke of superyoke zal wel hetzelfde zijn,de naam is alleen wat cooler:cool:
als je niet of ongetraind bent zal het wel redelijk zwaar zijn,maar zeker eens meedoen zou ik zeggen,is tof:)

Laatst bewerkt:
je hebt ze bijna allemaal juist;)
die slee,is gewoon achterwaarts voortrekken wss(met touw,met daaraan korte bar)
verschil tussen yoke of superyoke zal wel hetzelfde zijn,de naam is alleen wat cooler:cool:
als je niet of ongetraind bent zal het wel redelijk zwaar zijn,maar zeker eens meedoen zou ik zeggen,is tof:)

Ah, bedankt voor de uitleg.
Haha, nee als ik besluit om mee te doen, moet ik er zeker wel voor trainen hoor, anders wordt het idd helemaal niks :D

Je bent welkom als we weer gaan trainen bij Raw Power Baarn.

Hey Dames,

Thnx voor de intresse maar wel je gegevens door mailen he.

Anders weet ik niet wie je bent en kan ik niks voor zien voor jullie. (devils angel 86 )

Je kan ook altijd komen trainen in "Little Iron Ville" Sint-Pauwels (België)
-

Alle oefeningen staan ook op de web site (met foto) onder "officieele oefeningen"

Up date bij de "vrouwen fitness bodybuilding" dit zelfde topic.
( door de vele prive berichten van onze vrouwelijke atletes )

Voor de vrouwen die hulp willen met trainen kunnen daar te recht voor wat richtlijn die voor hun gemaakt zijn.

Speciale mededeling voor de heren, "begin er niet op te reageren gelijk een bende diebielen te samen" We moeten vrouwelijke atletes aantrekken niet afschrikken.
Dit zijn richtlijnen voor de onervaren vrouwen in onze sport en niet voor de sterk ontwikkelde mannelijke atleten van dit forum.
Als ze van jullie iets moeten weten sturen ze julie wel een prive berichtje ;) (deze verwittiging bij voorbaat )

Zijn er vragen over de wedstrijd of de richtlijnen, je mag mij of één van men vrienden/medewerkers altijd contacteren.

Update !!

komaan ladies!inschrijven:p

Nice. Heeft Queenie contact opgenomen of via Kelvin. Super in ieder geval dat ze er aan denkt. Sterk ook en met wat onderdelen training gaat ze leuk presteren.

zeer leuk initiatief

Update !!

Hehe eindelijk zeg, ik zat er al op te wachten verdorie. Ik was anders Richard onder druk gaan zetten om Esther te ontvoeren. Nu nog een paar. Mss even Wout Zijlstra bellen Jimmy. Daar trainen een paar heel sterke dames. Mss kunnen ze er een weekendje van maken. Die dame (weet haar naam niet) die kampioen is highlandgames is verdomd sterk zeg ik je.

En Fieny Koops al nieuws van?

Ik zal dat eens bespreken met David en/of Tommy want ik heb geen nr of email van Woutje ;)

-

Ja ik ben benieuwd wie er nog gaat op duiken, persoonlijk hoop ik op Belgische atleetes :D (Zou mooi zijn als promo voor de toekomst )

Terug
Naar boven