Fitness Seller

Breaking News NSMB Strong Woman Cup Belgium

Hehe eindelijk zeg, ik zat er al op te wachten verdorie. Ik was anders Richard onder druk gaan zetten om Esther te ontvoeren. Nu nog een paar. Mss even Wout Zijlstra bellen Jimmy. Daar trainen een paar heel sterke dames. Mss kunnen ze er een weekendje van maken. Die dame (weet haar naam niet) die kampioen is highlandgames is verdomd sterk zeg ik je.

En Fieny Koops al nieuws van?

als je de huidige kampioene bedoelt Gijs da's Monique Jansen, drievoudig NK discus en die is idd sterk :eek: , Heleen van Dommelen is ook sterk en da's de vriendin van één van de Van Oords, Wout en Johannes hebben idd nog wat sterke dames onder hun vleugels zitten, alleen weet ik niet of er ook bij zijn die een zijsprongetje wagen, maar wie niet vraagt... Uiteraard zouden we ook liever wat meer Vlaamse dames zien hé, een verhouding 50/50 zou supercool zijn natuurlijk
Waar zitten die Friezen nu weer, Harry/Wybe? Kennen jullie niemand die interesse heeft, Harry: Margreet?

• Topic Starter Topic Starter
+ Update events 6 onderdelen inplaats van 5

- Dead lift "last woman Standing" is er bij gekomen (DL suit is toegelaten + straps)

als je de huidige kampioene bedoelt Gijs da's Monique Jansen, drievoudig NK discus en die is idd sterk :eek: , Heleen van Dommelen is ook sterk en da's de vriendin van één van de Van Oords, Wout en Johannes hebben idd nog wat sterke dames onder hun vleugels zitten, alleen weet ik niet of er ook bij zijn die een zijsprongetje wagen, maar wie niet vraagt... Uiteraard zouden we ook liever wat meer Vlaamse dames zien hé, een verhouding 50/50 zou supercool zijn natuurlijk
Waar zitten die Friezen nu weer, Harry/Wybe? Kennen jullie niemand die interesse heeft, Harry: Margreet?

Monique is inderdaad heel sterk, maar ik heb haar enkel de Highlandgames-onderdelen zien doen (winnen). Strong(wo)men onderdelen zijn toch écht specifiek en zonder training (al is het maar de specifieke technieken onder de knie krijgen) zal het niet zo goed lukken.

(In alle bescheidenheid, ik heb meegeholpen de Legends damesteam te trainen, en ja ze hebben de 1ste van 3 plaatsen behaald):D

Als ze nu begint te trainen dan zal het nog wel lukken.

(@BillKazmaier: Ik stuur u de info 1 deze dagen door dat je me gevraagt had. Ik moest zelf 1st ook nog wat dingen weten ;) )

tof tof deadlift zie ik helemaal zitten :D

Dan mag Hieke er wel weer eens wat meer aandacht aan besteden.

En Jimmy je moet miss deadlift van dit forum ook even een pm sturen. Ze heeft nu 2x onderdelen getraind en deed al een 200 yoke.

Update atleetes.

We zitten al aan 5, komaan nog 3 :D

Monique is inderdaad heel sterk, maar ik heb haar enkel de Highlandgames-onderdelen zien doen (winnen). Strong(wo)men onderdelen zijn toch écht specifiek en zonder training (al is het maar de specifieke technieken onder de knie krijgen) zal het niet zo goed lukken.

(In alle bescheidenheid, ik heb meegeholpen de Legends damesteam te trainen, en ja ze hebben de 1ste van 3 plaatsen behaald):D

zijn er daar dan geen ferme madammen bij die willen meedoen?

Update atletes en er zijn er nog 4 aan het nadenken (3 Belgen & 1 Nederlanse)

Ze zijn wel al eens komen trainen in Iron Ville.
*

Update atleetes !!

:clap::clap::clap::clap: 7 vrouwen al! :)

Ik kom zeker :cheer::cheer::cheer:

2 dagen na elkaar naar zo'n afgelegen hol trekken is lastig, maar het zal inderdaad de moeite waard zijn :D

topickick!!!

hoe zit het hier met de inschrijvingen??

We zijn nog vol op op zoek naar vrouwen , maar het blijft voorlopig op 7.

We wachten nog op 3 atleetes hun antwoord.

Wie van de dames had de vraag gesteld voor op Hotel te kunnen ?

(ik geloof dat de vriend ook mee deed aan de strong man cup)

Dat zal dan Esther Zilver zijn aangezien volgens mij Richard Leeuwenburg meedoet met de strongmancup

Doet er uit Friesland dan geen koppel mee ??

Terug
Naar boven