klein verslagje (was ik gisteren te moe voor):
na een nacht met weinig slaap en een ochtend met weinig eten en veel wc-bezoek (stress

) kwamen we aan in Bazel, na korte uitleg van de onderdelen besloten nog half uurtje te wachten op deelneemster nummer 5, maar die is jammer genoeg niet komen opdagen
ik had nummertje 1 getrokken, moest dus als eerste t strijdtoneel op
1. duckwalk & slee trekken
mja, duckwalk eigenlijk slechts 1 keer kort gedaan bij jimmy en die slee nog nooit (wel getraind met onze slee in fitness, maar das anders mss, je weet nooit)
duckwalk ging redelijk vlot dacht ik wel, slee was ik goed mee vertrokken maar dan ineens viel ik stil, gleed paar keer weg met men voeten en dus iets minder vlot dan gehoopt
dan was het wachten op wat de rest deed, het was spannend, maar hier 1e plek gehaald
2. axle
hier mocht ik dus als laatste aan beginnen, bianca had 3 reps en bieke 8
ben na 4 gestopt, wist dat 8 of 9 niet haalbaar was, dus op veilig gespeeld, niets geforceerd, 2de plek dus
3. yoke
gewicht was 150kg, moest dus als voorlaatste doen en stom kieke da ik ben, heb ik de yoke hoger laten instellen, sleepte dus beetje tegen de grond, snelheid verloren, 3de geworden, wat de spanning wel in de wedstrijd hield
dan was er ff pauze...
4. farmers
tsja, gewoon, die dingen opgetild en zo snel mogelijk 15m afleggen, rond de kegel en opnieuw 15m
en oef, gelukkig hier beste tijd en 1e plek
5. deadlift
hier wist ik dat ik punten kon goedmaken
was "last woman standing"
80kg heb ik overgeslagen
100kg vlot getrokken
120kg vlotjes omhoog
bij 140 kregen zowel bieke als bianca hem niet getrokken
ik kreeg hem wel omhoog en 1e plek dus
de vraag nog gehad om 160 te doen maar dit niet gedaan
6. laadrace
net voor dit onderdeel kregen we nog puntenstand: ik stond slechts een half punt voor de nummer 2, bieke
en ja, dan mag je wel als laatste gaan, maar dan nog is het vliegen en geen fouten maken!!
we moesten 4 biervaten op een platform zetten, ging redelijk vlot, en dan was het natuurlijk DE vraag: wie was de snelste

denk dat het nipt was, maar ook hier 1e plek!
einduitslag:
1 ikke!
2 bieke
3 bianca
4 christel
een heel schoon trofee ontvangen, zakje met supplementen en gevulde enveloppe

dikke proficiat aan iedereen die meedeed, zeker voor christel, iemand die besloot om mee te doen omdat er zo weinig deelneemsters waren, ZE STOND ER TOCH MAAR HE!