Fitness Seller

• XtM045: Beats The Gym •

• Topic Starter Topic Starter
Hey followers ;)

Ik wil even mededelen dat ik de trainingen van deze week niet doe loggen dus dat zijn er maar 3 omdat ik er geen tijd voor heb. Vanaf volgende week woensdag log ik weer verder, wees niet getreurd want ik blijf bewegen ;)

ByeBye Ladies & Fellows :cool:

Moet je ook carnaval vieren van vr t/m di?

Moet je ook carnaval vieren van vr t/m di?

Jup, 's middags optocht lopen en 's avonds uitgaan na kroeg of discotheek:cool:
Als het woensdag is dan concentreer ik me weer volledig op me doelen alleen donderdag avond is nog een goeie club open dus dan ga ik daar ook ff heen en de rest van vakantie trainen, eten en werken :)

Laatst bewerkt:
Carnaval is catabool..;)

Have fun:D

Fijne trainingen wat ik zo terug zie ;)
Veel succes en ga je zeker volgen!

Laatst bewerkt:
Oke gaat goed, me rugpijn is al voor het grootste deel weggetrokken maar ik ga toch morgen pas omdat ik nog wat dingen moet doen vandaag + werken ..

Dus morgen Borst + Triceps :)

Ik heb zelfs met de carnaval getraind, op de dagen dat het mogelijk was :o

Toch niet gegaan, wil toch even dat ik helemaal geen last van me rug heb want ik weet zeker als ik nu ga dat ik dan weer last krijg dus dat word dan weer paar daagjes uitstellen ..

Komende 2 weken heb ik er zat tijd voor en hopelijk is me rug dan volledig herstelt, het voelt al veel beter dan 2 dagen terug dus daarom wil ik niet dat het weer terug komt.

Bohh dan lig ik dalijk al 1 week stil :(

beterschap eej

Is goed jong, komt allemaal wel goed :) Net weer filmpjes gekeken en ik hoop dinsdag weer in de gym te staan :wl:

Ach ja je hebt geluk dat je nog niet een jaar of meer traint en al veel massa hebt gekregen, dan had een week cruciaal geweest:p

Ik heb vandaag weer eens met me moeder gesproken over het aankomen van mij en dat het nog allemaal niet zo goed lukt etc. Ik heb ook gevraagd of ik dan bv rijst ofzo erbij mag eten op de dag en dat ik dat gewoon in de andere keuken kan klaar maken, volgens mij vond ze het wel goed :)

Ik wil namelijk beter en meer eten om toch motiverend te blijven en wat minder brood dan nu.

Ik wil bv 2 boterhammen 's morgens vervangen voor brinta
En bv 2 boterhammen van 's avonds vervangen door bakje rijst of wanneer is de beste tijdstip om rijst te eten ?? Want ik kom meestal pas rond 4uur thuis van school alleen vrijdag niet, of de rijst eten na trainen of wat ??

help me :P

Maakt niet echt uit wanneer.
's avonds minder carbs en meer vetten.
Altijd eiwit erbij nemen trouwens, dus niet alleen rijst.
Als de hoeveelheden hetzelfde blijven ga je trouwens niet harder groeien van rijst dan van brood hoor.

Hoe ziet je voeding er momenteel uit?

Ja oke, bedoel rijst en kip ..

me voedingsschemais eigenlijk best bagger, vroeger at ik 2 boterhammen en avond eten bijna haha dus vond dit al een vooruitgang maar het is toch nog te weinig want merk geen vooruitgang.

Wil eigenlijk rond de 3200 kcal komen zonder dat ik de extra's meetel + drinken
Ik wil eigelijk een heel nieuw schema, ik ga eens wat proberen want de komende 2 weken heb ik maar 1 uur op school dus dan kan ik wel gewoon om 1 uur en 3 uur eten wat ik wil ;)

Ik zag net een goed schema in de voeding schema wat me beetje ideeën geven.

voedingsschemain de bijlagen, ik wil eigelijk van deze af want dat is eigelijk geen voedingsschemaen het motiveert me ook niet meer omdat ik net een klein beetje aankom .. Weeg nu net 66-67kg

ik zal zo posten wat ik ongeveer wil gaan doen dan

Laatst bewerkt:
Ik wil dan ongeveer zo'n voeding schema hebben als me moeder het ook goedkeurt dat ik elke dag rijst en kip ga eten. Maar dat zal toch niet zoveel duurder zijn dan een pakje kipfilet :P

7.30 (1)
25 gr Brinta
.. ml halfvolle melk
1 banaan

10.15 (2)
100 gr volkorenbrood
40 gr kipfilet

12.30 (3)
75 gr rijst
150 gr kipfilet
25gr erwten

15.00 (4)
..

17.30 (5)
avond eten

21.00 cashew noten
22.00 500gr kwark

zoiets alleen moet ik dan nog even kijken wat ik dan rond 3 uur eet, liefst een maaltijd rond 300-400 kcal of gewoon brood met wat extra's zodat ik toch rond dat getal kom.

En dan rond de 3100 kcal uitkomen zonder dat ik het drinken en de extra's erbij reken. Misschien heb je een idee wat ik rond 3 uur kan eten ?

Terug
Naar boven