MuscleMeat

Sticky Oefeningen-Gids

Weet er iemand hier ook foto's(tekeningen) staan van trainingsmethodes maar dan niet in GIF. Met dumbbells enz.
Zo kan ik het afprinten en bij m'n apparaat leggen.

ken je me helpe

Geweldig, maak er idd maar een sticky van:thumbs:

Keep up the good work.

ik wil een goeie hulp van hoe ik moet traine een goeie schema zeg maar maar ik doe ook thai-boxe dr bij 4x in de week van maandag tot donderdag plus fitnis dus wie weet goeie schema voor me help me please

wie kan me helpen met scheme ik doe nu al 2,5 jaar fitnise en 2,5 jaar boxe dus ik moet een goeie schema make om mij spier groepe goedte laate groeie zodat ik een mooie boy van ken krijge wie weet iets goeds voor me en bedankt ciao help me dr mee plz

waarom krijgt de lats geen apart stukje met oefeningen ?

wie kan me helpen met scheme ik doe nu al 4,5 jaar fitnise en 3

WTChestDip.gif

Een basic oefening voor de chest dacht ik zo en hij staat er niet bij:eek:

• Topic Starter Topic Starter
het verschil tussen een military press en een neck press is toch gewoon dat je hem bij de neck press in de neck legt en bij de military press op de borst legt?
Military press kan gewoon zittend gedaan worden

het verschil tussen een military press en een neck press is toch gewoon dat je hem bij de neck press in de neck legt en bij de military press op de borst legt?
Military press kan gewoon zittend gedaan worden
Neck press is weer wat anders dan schouder press. Military = staande en naar borst toe. Neck press kan zowel staande als zittend betekenen. Als military zittend gedaan wordt dan noemen we het schouder press.

Moeilijk doen he :D

Dit is wel handig kan ik goed gebruiken om een schema in elkaar te zetten :cool:

leuk dat er bij fly's wel db bij word gezet anders zou ik bb flyes doen:D:P

de meeste oefeningen die ik doe worden afgebeeld al zittend. Ik doe ze rechtstaand is dit niet beter mbt de stabilisators???

LOL, kijk deze GIF dan, lekker voor het laminaat :D:D

Terug
Naar boven