XXL Nutrition

Onderhoud

Bezoekers in dit topic

tyranitar

Cool Novice
Lid geworden
21 feb 2013
Berichten
59
Waardering
6
Beste,

Een maat van me had de volgende vraag en vroeg me om het op dit forum eens te posten voor mogelijke antwoorden:


Ik heb een onderhoud van 2900Kcal. Ik geraak door praktische, persoonlijke redenen vaak maar aan 2200-2500Kcal. Is dat een probleem? Of train ik dan slechts voor 70-80% om spiermasse te ontwikkelen ipv het optimale 100 procent?
 
Dan val je af..niet zo moeilijk wil je groeien +500call afvallen -500call. Dat zijn richtlijnen tenminste maarja eet je te weinig kom je in ieder geval niet aan..en dat is wel wat je wil denk ik.
 
Beste,

Ik heb een vraag en post eens het op dit forum voor mogelijke antwoorden:


Ik heb een onderhoud van 2900Kcal. Ik geraak door praktische, persoonlijke redenen vaak maar aan 2200-2500Kcal. Is dat een probleem? Of train ik dan slechts voor 70-80% om spiermasse te ontwikkelen ipv het optimale 100 procent?

Fixed, niet bang zijn om domme vragen te stellen.. **** je internetimago :p

Als je onder onderhoud eet ben je aan het cutten(afvallen) Boven onderhoud ben je aan het bulken(bijkomen) Als je moeite hebt om aan die aantallen te komen dan ga voor calorierijke producten, een scheutje olijfolie bijv kan je probleem al oplossen. Succes!
 
Back
Naar boven