MuscleMeat

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik lees trouwens toch al wel even mee hier hoor ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees trouwens toch al wel even mee hier hoor ;)

:)

Ik had woensdag echt een brutaal toffe dag in amsterdam. Is wel veel junkfood en wat alcohol in gegaan.

De training van donderdag:

Week 6

UB 2

Pull-ups
10xbodyweight
7xbodyweight+15
5xbodyweight+20

DB row
10x46 PR
8x46
8x46

DB shoulder press
7x32
5x32
3x32

DB press
5x40
3x40
8x34

Dippen
10xbodyweight
10xbodyweight
10xbodyweight

Skull crushers
10x28
10x28
10x28

Deze training ging niet slecht maar ik was ook niet echt vol energie. Kwa wss door dat dagje amsterdam hehe.

De LB2 training van vandaag sla ik over. Heb er niet echt tijd voor en kan die extra rust wel gebruiken.

Volgende week begin ik met het nieuwe schema. Maar mn eerste week word een deload training. Gewoon de hele week licht trainen, dat kan mn lichaam wel gebruiken.

Vanavond een showtje die ik zelf georganisseerd heb, SIKED:)

23u5v0k.jpg

Morgen beginnen aan het nieuwe schema door middel van een deload week. Alles weer even goed laten herstellen en daarna weer zwaar knallen.!

Succes!

Hey man.. hoe was de show?

Never say die! Tour was echt wel vet. Je hebt wat gemist. :p Er waren trouwens wel 2 gasten die ook mee waren naar ieperfest hoor..??? Je zei dat er niemand vanuit jou ging.. jammer voor je :P

• Like
Waarderingen: wwe
Hey man.. hoe was de show?

Never say die! Tour was echt wel vet. Je hebt wat gemist. :p Er waren trouwens wel 2 gasten die ook mee waren naar ieperfest hoor..??? Je zei dat er niemand vanuit jou ging.. jammer voor je :P

Was echt cool. Was een behoorlijk gekkenhuis ook omdat het klein is en er vrij veel mensen waren. Mosh n stagedives!

Naja ach volgende keer beter.

Mn logje update ik deze week niet. Ik doe nu een weekje deload zoals ik al eerder zij. Vandaag was het bv benchen met 60, db curls met 12. Lijkt me niet echt interessant om te plaatsen hier. Volgende week train ik weer zwaar en log ik weer. Dan ga ik ook mn voeding weer netjes bijhouden! Want ik wil mn kcal iets omhoog schroeven en dat gaat bij mij niet goed als ik geen duidelijk beeld heb van wat ik eet.

Volgende week weer loggen. Tot dan.!

Ik heb alleen maandag een deload training gedaan en daarna niet meer. Zit eraan te denken om de rest van de week ook niet te trainen. Absolute rust is misschien wel even het beste. Merk dat ik allebei mn schouders een beetje voel dus niet alleen mn rechter schouder zoals eerst het geval was. Maar sinds i keen week of 2 een beetje een verkeerde beweging maakte met links tijdens shoulder dumbbell presses is ook die niet helemaal meer in orde...

Deload training is geen reet aan :p

Lekker weekje rust, en daarna weer volgas knallen!

arthur jones zegt rusten is groeien

• Like
Een week gerust en vandaag weer trainen. Vanaf vandaag log ik ook mn voeding weer. Dit doe ik omdat het me motiveert om genoeg te eten.

Vandaag:

Week 1

UB 1

Bench
4x95 t*ring k*t ik had de stang niet goed vast, zie 'comment'
6x95
3x100

Decline bench
10x70
10x70
10x70

Side Raises
8x14
8x14
8x16
8x10
8x10

Row machine
8x80
8x110
8x110

Pull ups
8xbodyweight
8xbodyweight
8xbodyweight

Dumbbell curl
8x16
8x18
8x16

comments:
Ik weet nooit precies waar ik mn vingers moet leggen bij het bankdrukken, erg stom dat ik dat nog steeds niet wete. Normaliteit heb ik een stang met een ringetje en kan ik mn juiste vinger op die ring leggen. Had nu een andere stang en verdoete daarom mn eerst set.
Ik verwisselde de stang en de 2e set met 95 ging wel goed. Mn oude pr is 6reps en nu deed ik er ook 6. Als ik mn eerste set meteen goed had gedan had ik mss wel en pr gemaakt. Jammer, volgende week beter!

Voeding:

150 gram pasta
500 gram kwark
200 gram havermout
1,3liter halfvolle melk
Bord Lasagne(avondeten=350kcal)
500gram roeryoghurt

2810 kcal
162 eiwitten
343 koolhydraten
44 vet

Het aantal kcal is inclusief 350kcal voor de lasagne. Bij de overige voedingswaardes heb ik de lasagne niet meegeteld.

Ik heb voor het eerst whey besteld. Ik ga elke dag daar ongeveer 50gram van nemen. Mn eiwitten gaan dus iets omhoog.

Ook wil ik vanaf morgen op 3000kcal zitten. Is voor het eerst dat ik op 3000kcal ga zitten. Ja ja i kweet het p*ssy. maar voeding blijft voor mij heel moeilijk en de lezers van mn log weten dat. Het bijhouden van mn voeding motiveerde me de vorige keer dat ik het een paar weken deed dus nu ga ik dat gewoon blijven doen!

We hebben op de fitness ook 2 verschillende stangen, de een 30mm en de ander 50mm. Zwaar irritant als je dan de 30mm pakt, kost je zoveel aan kracht.

Desalniettemin een brute bench!

• Like
Net buiten schouderbreedte gewoon kerel ... wat maakt die halter nu uit? :p

3000kcal ... wat een zaligheid moet dat zijn :D

• Like
We hebben op de fitness ook 2 verschillende stangen, de een 30mm en de ander 50mm. Zwaar irritant als je dan de 30mm pakt, kost je zoveel aan kracht.

Desalniettemin een brute bench!

echt vet k*t. Vanaf nu alleen nogmaar benchen met de stang die ik altijd gebruik. En volgende week hopelijk een pr.

Net buiten schouderbreedte gewoon kerel ... wat maakt die halter nu uit? :p

3000kcal ... wat een zaligheid moet dat zijn :D
Tja ik weet het niet. Maar ik heb dan ook wel een beetje en bankdruk fobie gekregen. Maar als ik een willekeurige stang krijg dan weet ik het nooit precies.

Tja 3000kcal, ik vind het moeilijk. Maar jij eet voor iemand van jou postuur ook wel erg weinig meestal toch?;)

Week 1

LB 1

Squat
3x160
1x160
3x140

Leg press (met stop onderin)
4x390 PR
3x390
5x340

Stiff legged deadlift
10x70
10x80
10x80

comments:
Squaten ging niet zo lekker. Mn core voelde niet zo lekker. Leg press ging wel weer erg goed. Bi jdie squats gewoon even een dipje. (Al is 3x160 goed want het is een evenaring van mn oude pr maar daarna zat er geen kracht meer in).

Voeding van vandaag:
500gram roeryoghurt
banaan
Broodje kebab(doner company)(400kcal)
120 gram pasta
200 gram havermout
2 liter halfvolle melk
25gram whey
500 gram kwark

Totaal:
3351kcal 207eiwitten 404koolhydraten 58 vet

Vertraging toen ik naar huis ging van school door de trein. IK moet altijd vrij lang reizen. En niet eten is kataboler dan kebab eten dus een lekker broodje gehaald hehehe. Ben niet aan het cutten dus moet kunnen:P Wie weet morgen weer:o
Dat broodje tel ik mee voor 400 kcal. De overige waardes tel ik niet mee want die weet ik niet.

Nice man :) Lekker getraind toch.

Ook beter dat je je voeding weer bijhoud. Zolang je gewoon opschrijft wat je eet, is het toch al een vooruitgang. Ik tel de kcal ook nooit maar houd gewoon de koolhydraten en vetten in de gaten.

:D

Nice man :) Lekker getraind toch.

Ook beter dat je je voeding weer bijhoud. Zolang je gewoon opschrijft wat je eet, is het toch al een vooruitgang. Ik tel de kcal ook nooit maar houd gewoon de koolhydraten en vetten in de gaten.

:D

Thnx, opzich wel. Maar de groove zat er gewoon niet zo lekker in vandaag.

Ja ik blijf het nu opschrijven.

Tja eigenlijk is het mn bedoeling dat ik aankom. Want ik ben nu al eeuwen zo zwaar als ik nu ben en dat is niet goed. Dus ik wil aankomen en ga daarom sowieso naar mn kcal kijken. Ik ga proberen elke dag boven de 3000 te zitten. Ben benieuwd of ik dan aankom:o
En hoop dat het me lukt zoveel te eten elke dag

Nu slapen!!:cool:

Nice squat!

Dat broodje is geen probleem, hoe meer je eet hoe beter :D
Toch winter, je zit in de bulk. Als de standaard voeding maar goed zit

Nice squat!

Dat broodje is geen probleem, hoe meer je eet hoe beter :D
Toch winter, je zit in de bulk. Als de standaard voeding maar goed zit

Thnx, en klopt idd.

ik heb trouwens dikke spierpijn overal, damn:P

Vandaag:

Week 1

UB 2

Push Press
5x60
5x70
5x80

Paused Bench Press
3x90
3x90
3x90

Pull-ups
10xbodyweight
10xbodyweight
10xbodyweight

DB row
7x50 PR
10x46
8x46

Dippen
5x8xbodyweight

comments:
Dit was de eerste keer dat ik pushpress deed. Voelde erg lekker aan. Maar voelde ook zwaar aan omdat ik nooit zoveel gewicht heb gepresst. Paused bench ook voor het eerst gedaan en ben zeker niet ontevreden met 2x3x90.

Voeding:

Subway Club 30cm:) (608kcal 49eiwit 91kool 9vet)
100 gram pasta
100 gram havermout
1,5liter halfvolle melk
banaan
75gram whey
500gram roeryoghurt
Avond eten (500kcal)

Totaal: 3200 kcal 212 eiwitten 345koolhydraten 53 vetten

goed gepushed W
ik heb ook altijd moeite met die pushpress
terwijl hij makkelijker zou moeten gaan

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven