Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds goed bezig man, ga proberen je log weer wat te volgen. Sterke deadlift![]()
Netjes man eindelijk weer wat PR's zo willen we het zien![]()

Sterke workout man! Deadlift gaat hard.
Heb je eventueel informatie m.b.t. het opstellen van een UB/LB-split? Sticky's heb ik al doorgenomen, maar daar is het voorbeeld niet echt aansprekelijk.
Gaat niet echt goed met me, maar heb de zin voor trainen alvast weer terug gevonden.Yo Kane. Lang niet gezien in mn log. Hoe gaat het met jou trainingen? Nog steeds zoveel last van blessures?

Gaat niet echt goed met me, maar heb de zin voor trainen alvast weer terug gevonden.![]()
Ik begrijp wat je bedoeld. Misschien zal ik die er eens in zetten. Bedankt in ieder geval voor de tip.kan je dan niet op de decline benchpressbank ( wat een woord ) een decline skull doen
wij hebben ook niet specifiek dit soort bankjes , maar door ze dan net een stndje lager te zetten heb je net effe dat verschil in oef
Bedankt voor je comment !Mooi fysiek hoor WWE! Alles lijkt al goed in verhouding!

Netjes die 4 x 100 daar zit minimaal 110kg in...
Bruut fysiek trouwens!
Thanks man. Leuk om te zien dat een 'niet volger' van mn log mn pic nice vind!
Haha, thanks Ovegoed fysiek - goeie sterke bench en een mooi schema
alles is weer gezegd Wwe![]()
Mooi hoor die bench PR..zeker na 4x100kg en zo'n vervelende fail!

Jaloers op die squat...
Hoe ziet je opbouw eruit naar die 3 x 160 ? Of gooi je er meteen 160 op?