teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet het niet precies eigenlkijk nu ik er over nadenk.Ik zal er volgende keer opletten. Ik laat het je weten!Waar heb je problemen met je bench, het 1ste gedeelte of het 2de gedeelte de lockout?
Voor de rest brute squats!
I kzal het overwegen man. CGBP is wel weer een goed plan mss.Ik zou floorpressen en closegrip benchpress in je schema erbij gooien en afwisselen per week.
Maar gods die squat gaat retehard bij je! Netjes
Nog plannen om te toppen binnenkort nu het zo goed gaat?
Thanksdamn die squats - sterk hoor W
als je naar je eigen fysiek kijkt
en dan speciaal de ontwikkeling van je borst
hoe zie je dan je benchpress ?

Dat is ook wel zo ja. Sochtend trainen is k*t. Al gaf het de rest van de dag wel een erg lekker gevoel moet ik zeggen.Ondanks dat je het niet indrukwekkend vind..hele mooie PR's gezet!
Ik mag altijd wensen een PR te maken als ik sóchtends train!![]()
Tja, ik ben nog altijd van het ouderwetse idee: als je een dikke bench wil, moet je gewoon heel erg veel benchen. En dus ook variaties op een normale bench, zoals CGBP, floorpresses, boardpresses, etc. Zoals hier boven al gezegd werd. En onthoud: een dikke bench komt alleen met hele sterke triceps. Focus dus hierop, en niet op die dumbbell presses. Dippen is goed, triceps extensions misschien toevoegen. En niet eeuwig met dezelfde gewichten blijven benchen, probeer variatie aan te leggen in je gewicht en je aantal herhalingen. Altijd maar stuklopen op die 100 of 105 kilo schiet gewoon niet op. Maak een schema waarvan je weet dat je het aantal herhalingen dat je moet maken, ook echt kan maken. Elke week moet zwaarder zijn dan de vorige.
Squat en dl gaat goed man![]()

Bedankt dennis
Thnx gozer, was er ook tevreden mee

Als het vandaag geen pr is, is het volgende week sowieso een pr!
Ik vind het ook gewoon een PR. Al helemaal als je je bedenkt dat je die 160 in geen maanden vast hebt gehad en dat je hem toen 3 x kon en nu sowieso minimaal 4 x. De enige rep die 100% zeker niet diep genoeg was, was de vijfde. Vierde kon waarschijnlijk nog wel door de beugel.
ik vind de 160 toch al een immens gewicht
netjes gedaan W