Fitness Seller

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zou floorpressen en closegrip benchpress in je schema erbij gooien en afwisselen per week.

Maar gods die squat gaat retehard bij je! Netjes
Nog plannen om te toppen binnenkort nu het zo goed gaat?

damn die squats - sterk hoor W
als je naar je eigen fysiek kijkt
en dan speciaal de ontwikkeling van je borst
hoe zie je dan je benchpress ?

• Topic Starter Topic Starter
Waar heb je problemen met je bench, het 1ste gedeelte of het 2de gedeelte de lockout?

Voor de rest brute squats!
Ik weet het niet precies eigenlkijk nu ik er over nadenk.Ik zal er volgende keer opletten. Ik laat het je weten!

Thnx

Ik zou floorpressen en closegrip benchpress in je schema erbij gooien en afwisselen per week.

Maar gods die squat gaat retehard bij je! Netjes
Nog plannen om te toppen binnenkort nu het zo goed gaat?
I kzal het overwegen man. CGBP is wel weer een goed plan mss.

Bedankt G. Toppen ben ik niet van plan gewoon langzaam verhogen. Volgende week 160 squaten op reps.

damn die squats - sterk hoor W
als je naar je eigen fysiek kijkt
en dan speciaal de ontwikkeling van je borst
hoe zie je dan je benchpress ?
Thanks
Ik heb niet het idee dat mn borst echt achterloopt kwa fysiek. Maar een sterke bench is gewoon leuk om te hebben;)

Deze training vandaag gedaan om half 11 sochtends:eek:
Zometeen naar school, tentamen maken.

Week 4

Dag 3

UB2

MP
4x70
1x70
7x60

Dumbbell benchpress
8x30
6x40 PR
7x38
10x36

Pull Ups
8xbodyweight
5xbodyweight+20
2xbodyweight+25 PR

Pulldown
10 reps 70kg
8reps 80kg
6 reps 85kg

Dips
10xbodyweight
8xbodyweight+20
7xbodyweight+30

comments:
De MP ging niet mega lekker, de rest van de train ging erg lekker juist. De oude pr op dumbbell press stond wel al erg lang dus niet echt heel indrukwekkend dat ik die nu verbroken heb maar ik ben er toch wel blij mee. Ik heb nu dus de high rep bench ingewisseld voor een paar sets db presses en ik hoop dat dat mijn bench van de UB1 traning helpt versterken.

Laatst bewerkt:
Ondanks dat je het niet indrukwekkend vind..hele mooie PR's gezet!

Ik mag altijd wensen een PR te maken als ik sóchtends train!:D:o

Tja, ik ben nog altijd van het ouderwetse idee: als je een dikke bench wil, moet je gewoon heel erg veel benchen. En dus ook variaties op een normale bench, zoals CGBP, floorpresses, boardpresses, etc. Zoals hier boven al gezegd werd. En onthoud: een dikke bench komt alleen met hele sterke triceps. Focus dus hierop, en niet op die dumbbell presses. Dippen is goed, triceps extensions misschien toevoegen. En niet eeuwig met dezelfde gewichten blijven benchen, probeer variatie aan te leggen in je gewicht en je aantal herhalingen. Altijd maar stuklopen op die 100 of 105 kilo schiet gewoon niet op. Maak een schema waarvan je weet dat je het aantal herhalingen dat je moet maken, ook echt kan maken. Elke week moet zwaarder zijn dan de vorige.
Squat en dl gaat goed man:lifter:

Ondanks dat je het niet indrukwekkend vind..hele mooie PR's gezet!

Ik mag altijd wensen een PR te maken als ik sóchtends train!:D:o
Dat is ook wel zo ja. Sochtend trainen is k*t. Al gaf het de rest van de dag wel een erg lekker gevoel moet ik zeggen.

Tja, ik ben nog altijd van het ouderwetse idee: als je een dikke bench wil, moet je gewoon heel erg veel benchen. En dus ook variaties op een normale bench, zoals CGBP, floorpresses, boardpresses, etc. Zoals hier boven al gezegd werd. En onthoud: een dikke bench komt alleen met hele sterke triceps. Focus dus hierop, en niet op die dumbbell presses. Dippen is goed, triceps extensions misschien toevoegen. En niet eeuwig met dezelfde gewichten blijven benchen, probeer variatie aan te leggen in je gewicht en je aantal herhalingen. Altijd maar stuklopen op die 100 of 105 kilo schiet gewoon niet op. Maak een schema waarvan je weet dat je het aantal herhalingen dat je moet maken, ook echt kan maken. Elke week moet zwaarder zijn dan de vorige.
Squat en dl gaat goed man:lifter:

Bedankt voor je nuttige post tymen. Ik zal eens zien wat er mogelijk is. Ik volg nu wel een UB/LB. Hierdoor kan ik niet tig van sets voor de borst gaan doen. Ik ga even kijken of de zware dumbbell presses op UB2 wat helpen voor mn training op maandag. Anders ga ik toch wat meer veranderen en er toch wat meer presses in gooien. Want ik kan me wel goed voorstellen dat je gelijk hebt over het 'een sterke bench is gewoon meer benchen'

En wat die squat en dl betreft, die liggen mij ook wel een stuk beter als de bank;)

Week 4
Dag 4

LB2

Deadlift
3x175
3x175
3x175

Front Squat
8x80
8x90
5x100 PR

Leg Extension
10 reps (170)
8 reps (230)
8 reps (230)

Calves raises
3 Sets @8 reps (standje 16)

comments:
Dl ging nog goed, had er nog niet zoveel moeite mee. Volgende week weer 5kg omhoog.
Fsq ging lekker. Ik denk dat er met die 100kg nog wel meer in zit:)

Sterke deadlift man!

goeie frontsquats na je deadlifts - netjes

Bedankt dennis

goeie frontsquats na je deadlifts - netjes
Thnx gozer, was er ook tevreden mee

Week 5
Dag 1

UB1

benchpress
7x95
3x105
3x100
7x90

Flyes
10x20
6x24
8x22

Side raises
10x16
8x18
8x18
10x16

pully
10 reps
16 reps
8 reps

pull ups
10xbodyweight
8xbosyweight+5
7xbodyweight+10

DB curls
8x18
8x16
8x16

Eindelijk voelde bench weer goed aan. Geen pr's maar toch wel tevreden met de gewichten en reps. Hopelijk snel vooruitgang!

Sterke bench hoor!

Wat is die pulley ertussen? Latpull ?

Thank you!

Wat is die pulley ertussen? Latpull ?
ik denk ook een latpulley rob

Ik bedoel deze machine:
middle-back-exercises-seated-cable-rows.gif

Ik had nog steeds verotte benen van vrijdag merkte ik. Toen zwaar gegaan op de front squat en vant weekend mss iets te hard gechilt...

Week 5
Dag 2

LB1

Squat
5x160 Helaas kan ik t niet mee tellen als pr omdat het volgens mn spotter onduidelij kwas of de 4e en 5e rep diep genoeg waren. Maar zoals ik hierboven zij voelde mn benen erg gaar. Volgende week Pak ik m gewoon 4 of 5x dieper en zet ik een pr!
1x160

De rest van de training licht gedaan..:
Leg Press
10x240
10x240
10x240

Leg curl
10x50
10x50
10x50

Calves raises
3 Sets @15 reps (standje 14)

Buik
3 sets

Laatst bewerkt:
Lekker squats!:D ik vind het een PR;)

Als het vandaag geen pr is, is het volgende week sowieso een pr!

Ik vind het ook gewoon een PR. Al helemaal als je je bedenkt dat je die 160 in geen maanden vast hebt gehad en dat je hem toen 3 x kon en nu sowieso minimaal 4 x. De enige rep die 100% zeker niet diep genoeg was, was de vijfde. Vierde kon waarschijnlijk nog wel door de beugel.

Lekker squats!:D ik vind het een PR;)

Haha ach we moeten wel streng blijven;)
Als het vandaag geen pr is, is het volgende week sowieso een pr!

Sowieso.!
Ik vind het ook gewoon een PR. Al helemaal als je je bedenkt dat je die 160 in geen maanden vast hebt gehad en dat je hem toen 3 x kon en nu sowieso minimaal 4 x. De enige rep die 100% zeker niet diep genoeg was, was de vijfde. Vierde kon waarschijnlijk nog wel door de beugel.

Thnx, maar volgende keer doe ik heel die set netjes. Komt goed

Voeding gaat ook goed. Vorige week en deze week doordeweeks steeds tussen de 3500 en 4000kcal. Alleen afgelopen weekend had ik dat helaas niet gehaald ivm teveel chillen enzo. Dit weekend denk ik dat ik thuis blijf dus dan komt dat ook wel goed. Maandag ga ik op de weegschaal staan, ben benieuwd of ik dan zwaarder ben.... Nu een rustdag en morgen weer knallen met UB2.

Laatst bewerkt:
ik vind de 160 toch al een immens gewicht
netjes gedaan W

ik vind de 160 toch al een immens gewicht
netjes gedaan W

Thnx. Ik ben in ieder geval wel blij dat ik het gewicht geconcentreerd vast kon houden. Komt goed volgende week.

Heb nu al wel zin in mn training van morgen. Zin in de dumbbell bench press!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven