MuscleMeat

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Wordt tijd om te toppen op je squat man! Echt netjes!

En lekker dat je bench weer goed gaat!

Je gaat die rooie rakker voorbij dalijk in je squats... Ga je trouwens nog pokeren met je maat?;) Of heb jij geen jaarinkomen van 60.000?

pr bench - pr squats
noxiproboy strikes again:D

netjes en idd , de 170gaat eraan

Ik zou volgende keer als ik jou was toch even proberen om in ieder geval die tweede squatset wat intensiever te maken. Die 3 x 165 van je eerste set was duidelijk zwaar, maar die tweede set van 1 x 165 ging je naar mijn mening echt te makkelijk af man. Je had beter denk ik even 2 reps kunnen pakken.

Wordt tijd om te toppen op je squat man! Echt netjes!

En lekker dat je bench weer goed gaat!

Ik ga niet toppen op de squat. Ik blijf lekker om de 165 en verhoog die naar 170 als ik 5x165 kan. Ik ga niet overhaast verhogen:)

Ik ben zelf ook blij met mn bench en hoop dat die progressie nog even door zet!

Je gaat die rooie rakker voorbij dalijk in je squats... Ga je trouwens nog pokeren met je maat?;) Of heb jij geen jaarinkomen van 60.000?

Zou mooi zijn maar dat duurt nog wel even;)
Hahah, ja weet dat ik niet mee doe aan die onzin!:D

pr bench - pr squats
noxiproboy strikes again:D

netjes en idd , de 170gaat eraan
Thanks. Maar die noxipro was een sample die ik vorige week geprobeerd had. Deze keer gewoon zonder;)

Ik zou volgende keer als ik jou was toch even proberen om in ieder geval die tweede squatset wat intensiever te maken. Die 3 x 165 van je eerste set was duidelijk zwaar, maar die tweede set van 1 x 165 ging je naar mijn mening echt te makkelijk af man. Je had beter denk ik even 2 reps kunnen pakken.

Ik heb het je al gezegt maar ik zal het nog een keer doen. Je moet naar je lichaam luisteren. Ik voelde me gewoon futloos en heb het daarom zo aangepakt. Ik wilde bij die tweede sessie gewoon ver uit de buurt blijven van failure.

De training van vandaag ging k*t. Had oa nog spierpijn aan mn borst. Heb besloten om volgende week een deload week te doen en meteen een ander schema te doen. Ik ga een 'push, pull, benen' schema doen.

Morgen ga ik nog wel trainen. Ik wil dan 3x3x190 halen!

Ik zal mn nieuwe schema hier van het weekend ook wel posten. Mn deload trainingen post ik niet, is toch niet interessant;)

Thanks voor de hulp vandaag mate

Suc6 WWE met de 3x3x190kg!:thumbs:

Thanks voor de hulp vandaag mate

Graag gedaan!

3x3x190 gehaald! :)

Mn schema word ongeveer zoiets als dit:

A
Deadlift (maximaal 1x per week).
3 sets

pull-ups
3 sets

pull-downs
3 sets

Db row
4 sets

DB curl
3 sets

Hammer curl
3 sets

B1
Benchpress
3 sets zwaar
2 sets op reps

Inclince benchpress (BB)
3 sets

MP
3 sets zwaar
2 sets op reps

Side raises
3 sets

Dips
3 sets

Tricep pushdown
3 sets

B2

MP
5 sets

DB press
5 sets

Dips
3 sets

Side raises
3 sets

Tricep pushdown
3 sets

C
Squat
3 sets zwaar
2 sets op reps

Legpress
3 sets

Legextensions
3 sets

Legcurl
3 sets

Kuiten
3 sets standing, 3 sets seated

Buik
3 Sets

Ik train 4x per week. Als training A twee keer voorkomt dan haal ik de deadlift bij een van de twee trainingen weg.

Als B twee keer voorkomt dan doe ik B1 en B2.

Morgen begin ik hiermee maar morgen en de rest van de week is deload dus dat log ik niet. Is toch niet zo boeiend.

Bw is weer iets omhoog gegaan. 77,3kg:)

Deze week dus een week deloaden en daarna het nieuwe schema. Ik wil toch wel keiharde pr's gaan zetten dit schema!

Succes!

Je bw / kracht ratio is impressive man

Zou op je C dag die legcurl vervangen voor een Romanian deadlift/GHR of Goodmorning.
Even een echte ham killer en die dan meteen na je squat doen!

Zou op je C dag die legcurl vervangen voor een Romanian deadlift/GHR of Goodmorning.
Even een echte ham killer en die dan meteen na je squat doen!

Heb werl eens zo iets geprobeert maar dat pakte toen niet goed uit. Was tijdens UB/LB. Herstel duurde toen te lang maar ik kan het altijd nog eens overwegen.

Vorige week heb ik 2x getraind, en dat was deload.

Vandaag begin ik met het nieuwe schema waar ik nog een paar kleine dingen aan aangepast heb.

Wel twijfel ik er over wat ik ga doen met mn deadlift. Ik wil 3x3 blijven doen maar weet niet zeker of het verstandig is om vanavbond meteen erg zwaar te beginnen(met het gewicht dat eigenlijk aan de beurt was) of dat ik weer wat lichter begin en opnieuw een stukje opbouw.

edit: Ik kan natuurlijk vanavond ook gewoon 195 pakken. gaat het niet goed, dus voelt het even te zwaar en maak ik te weinig reps dan ga ik volgende week 185 ofzo doen en elke week weer 5kg verhogen.

Laatst bewerkt:
succes dan maar met die 195 - zet hem op

leuk schema :)

ben benieuwd

Thnx ove!;)

Ik ook:P

A

Maandag 28 februari

Deadlift

3x195
3x195
1x195

pull-ups
10xbodyweight
8xbodyweight+10
4xbodyweight+20 ( Moet volgende week weer gewoon 6 zijn...)

pull-downs
10x70
10x80
5x90

Db row
8x50
8x40
8x40
15x30

DB curl
8x18
8x18
6x18

Hammer curl
8x18
8x18
7x18

comments:
De training ging goed.

Damn, moker sterk die deadlifts!

Zat bij het laatste setje de 3 reps er niet meer in?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven