XXL Nutrition

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Toch een lekker squat man ... doe ik je niet na ;)

2x bw ... zou bij mij +200kg worden ... damn :p

• Topic Starter Topic Starter
Mooi man.

Niceee! Sterke deadlift

Hoe is je techniek bij de 3x3?

nice triple there matey !

Dit was inderdaad een goede training WWE! 3x3x195kg is niet mis:thumbs:

Thanks brah!
Dit was inderdaad een goede training WWE! 3x3x195kg is niet mis:thumbs:

Thnx man
Volgende week de magische 200 eraan;)

Week 2

B

Vrijdag 11 maart

Dumbbell benchpress
10x40 PR
7x44 PR
5x44
5x44

Dumbbell shoulder press
8x24
7x30
8x28
6x24 Vanaf hier waren mn triceps echt helemaal lam
10x20

Close grip bench press
12x60
8x60
13x50

Cable flyes
3 Sets @10 reps

Tricep pushdown
2 Sets @10 reps
1 dropset

comments:Erg tevreden met de db benchpresses:) Rest van de training ging ook lekker maar halverwege de training waren mn triceps echt kapot:eek:

Vind je het gek, die dumbbell press is sterk!

Netjes hoor die press, ik zag de gewichten omhoog vliegen toen ik de zaal uit liep:).

Vind je het gek, die dumbbell press is sterk!

Bedankt man, was er zelf ook tevreden over!

Netjes hoor die press, ik zag de gewichten omhoog vliegen toen ik de zaal uit liep:).

hehehe, thnx bro:D

De trainingen de afgelopen twee weken gaan erg lekker, ik hoop dat ik deze progressie nog verder door kan trekken. Het is nu de bedoeling dat ik elke week pr's zet en toch wel even mn stats wat bruuter maak. Maandag ook weer wegen.

Ik moet even nadenken wat ik deze week ga doen kwa gewichten. Ik moet namelijk CABC doen(A=rug/biceps,B=borst/triceps,C=Benen. Het probleem ligt in de maandag en dinsdag training. Ik wil op dinsdag 200kg eigenlijk pakken met deadliften maar als ik op maandag mn benen en dan vooral mn hamstrings sloop lukt dat mss niet.

Ik zit te denken om op maandag een repout ofzo te doen met 120ofzo op de squat en dan de rest van de training licht squaten en leg pressen en de leg curls er even uit te laten.

Nu even weekend houden. Nu veel eten, vanavond wat bier drinken(:o) en morgen weer veel eten. En maandag de weegschaal op:eek:

Fijn weekend!

En met n rep out sloop je je benen niet wou je zeggen? :o

Ik zou dan 200 gaan deadliften op je maandag training en als tweede oefening squat.
Kan je beide dagen voluit trainen;)

Ik zou dan 200 gaan deadliften op je maandag training en als tweede oefening squat.
Kan je beide dagen voluit trainen;)

Dit

Dacht dat ik had gepost, maar dat was dus niet zo.

Maandag deadlift en dinsdag squatten.

Je kan sowieso beiden niet voluit gaan. Als je dat wel kan, heb je het niet voluit gedaan. Dagje licht squatten of niet squatten zal de onderrug wel goed doen.

Bedankt voor jullie adviezen boys maar ik heb er geen gebruik van gemaakt.

Ikheb iets namelijk niet gemeld hier. Ik had al een tijdje dat mn rechter lies als ik ging squaten een beetje stroef aanvoelde. En ik moest best veel opwarmen tot die gewoon soepel aanvoelde. Maar het duurde steeds langer tot die soepel aanvoelde. Vandaag weer opwarmen enzo maar bleef gewoon wat stroef dus heb maar besloten te gaan leg pressen alleen omdat ik dan geen last er van heb. Wel vervelend en ik hoop dat het weg trekt. Nu maar eventjes niet squaten helaas.
Ik open straks nog wel ergens een topic over dit probleempje, mss dat iemand tips heeft voor me. Heb alleen 10x10x240 gedaan op de leg press vandaag...

edit: Deadlift verplaats ik trouwens ergens naar het einde van de week. Bij deadlift heb ik ook nooit last van mn rechterlies.

Laatst bewerkt:
Hmm bale man, hopelijk spoedig herstel:rolleyes:.

Sterkte!

Wanneer was de laatste deload? Paar weekjes terug toch nog? Had eerst ook beetje last van me heup, weekje niet trainen heeft toen heel veel geholpen.

Hmm bale man, hopelijk spoedig herstel:rolleyes:.

Zeker balen...
Sterkte!

Wanneer was de laatste deload? Paar weekjes terug toch nog? Had eerst ook beetje last van me heup, weekje niet trainen heeft toen heel veel geholpen.

ja klopt ben dan ook zeker niet van plan om te deloaden. Maar misschien even een tijdje niet squaten. Ik kijk het nog even aan en kan eventueel ook een tijdje legpressen ipv squaten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven