- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo facking bruut WWE! 3x110kg op de bench en damn 225kg DL! Verpletter je even mijn huidige goal!![]()
En het moet nog meer worden haha
ja echt mega k*t, komen ook weer meteen extra kosten omdat ik nu een nieuwe riem nodig heb.shit man van die riem
wel t*ring heavy natuurlijk die 225 deadlift
mooi riempje trouwens daar there in the rumble
nice deadlift goos!
mss voglende maand ook eens kijken naar een riem
hehe, thnx

Pff behoorlijk ziek 30x150kg DL...DL op reps is killing!
Lekkere dumbbell rows ook![]()

Bedankt knul
Thnx G
Ja jaap bedankt!

Thanks man!!stevige gewichten weer - pff die db rows
veel plezier in duitsland

Die PR moet eruit voor de kataboliteit optreed! Succes!!![]()

Hahaha, komt goed

Bedankt man, ik kom steeds dichter bij die 120 benchpress die ik zo graag wil hebben. De db shoulder press ging inderdaad lekker, die ging ook weer iets beter als vorige week. Maar dan spreken wel wel over 'iets' als in een repje hier en een repje daar.115 - je gaat hard - harde sessie - veel setjes ook
je shoulderpress is ook niet gek na al dat presswerk
Bedankt man, ik kom steeds dichter bij die 120 benchpress die ik zo graag wil hebben. De db shoulder press ging inderdaad lekker, die ging ook weer iets beter als vorige week. Maar dan spreken wel wel over 'iets' als in een repje hier en een repje daar.
dan zullen de stapjes steeds minder groot worden , maar ik onderga deze dan ook altijd met veel plezierals je zo zwaar traint zoals wijdan zullen de stapjes steeds minder groot worden , maar ik onderga deze dan ook altijd met veel plezier