MuscleMeat

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hoe is je warming up dan W
misschien ligt het daar aan
en moet je daarin effe iets veranderen
wel klote zo'n lies-probleem
nice by the way die 3x3x195 - sterk hoor

• Topic Starter Topic Starter
hoe is je warming up dan W
misschien ligt het daar aan
en moet je daarin effe iets veranderen
wel klote zo'n lies-probleem
nice by the way die 3x3x195 - sterk hoor

Ja echt k*t, opwarmen was gewoon goed want ik warmde gewoon op tot ik me soepel voelde. Maarja ik baal gewoon want ik merk sowieso dat mijn herstel gewoon niet zo hoog ligt en dat is echt vervelend. Ik herstel gewoon vrij langzaam van trainingen.

Ja echt k*t, opwarmen was gewoon goed want ik warmde gewoon op tot ik me soepel voelde. Maarja ik baal gewoon want ik merk sowieso dat mijn herstel gewoon niet zo hoog ligt en dat is echt vervelend. Ik herstel gewoon vrij langzaam van trainingen.

dan moet je misschien naar de indeling van je schema gaan kijken - misschien te heftig - zoals 3x3x195 op de deads - daar moet je van herstellen en als jij dan bijv zware squats gaat doen na een dag of dan kan het zo maar zijn dat je nog niet goed hersteld ben

misschien een te lange periode van teveel op kracht i.p.v reps/volume ( ik denk gewoon effe met je mee :) )

dan moet je misschien naar de indeling van je schema gaan kijken - misschien te heftig - zoals 3x3x195 op de deads - daar moet je van herstellen en als jij dan bijv zware squats gaat doen na een dag of dan kan het zo maar zijn dat je nog niet goed hersteld ben

misschien een te lange periode van teveel op kracht i.p.v reps/volume ( ik denk gewoon effe met je mee :) )

Ik heb het echt al een paar maanden dat mn lies een beetje stroef aanvoelde alleen werd het steeds een beetje erger. De komende twee weken ga ik bij mn benen training niet squaten en alleen leg pressen. Even kijken of het dan weg trekt.

Bij deadlift voelde ik niks dus die ga ik gewoon eind deze week doen.

Week 3

A

Dinsdag 15 maart

pull-ups
10xbodyweight
8xbodyweight+10
6xbodyweight+20
12xbodyweight

pull-downs
10x80
6x90
8x85

Db row
6x56
10x46
20x34

DB curl
8x18
3x22
8x20

Hammer curl
8x20
6x22
8x18

Nice train. Misschien ff naar de vieze jood (fysio) voor die liesproblemen? Is wel op n lekker geil plekje om behandeld te worden... ;)

Pfff..pull-ups+20kg :eek::thumbs:

Waarom niet even langs (een vrouwelijke) fysio...even naar je lies laten kijken?

Sterk die pull ups!

Nice train. Misschien ff naar de vieze jood (fysio) voor die liesproblemen? Is wel op n lekker geil plekje om behandeld te worden... ;)

Hehehe, tja ik wacht daar nog even mee. Gewoon afwachten en kijken of het vanzelf weg trekt. Ik weet ook van mezelf dat mn herstel gewoon niet zo goed is en dit vind ik ook behoorlijk k*t. Maarja doe je niks aan(al heb ik vandaag wel een topic hierover geopend of er misschien supplementen zijn die niet te duur zijn en me kunnen helpen). Gewoon de komende twee weken leg pressen en dan is het hopelijk weg..

Pfff..pull-ups+20kg :eek::thumbs:

Waarom niet even langs (een vrouwelijke) fysio...even naar je lies laten kijken?

Thanks man

Zie hierboven;)

bedankt Dennis!

Ik baal wel dat ik even niet kan squaten maar ik ga gewoon proberen overal pr's op te zetten en gewoon toch sterker te worden op alles. Ook blijf ik veel eten, op naar die 80kg

B

Maandag 17 maart

Benchpress
3x110 PR
1x110
1x110
8x90
10x80

Inclince benchpress
12x60
12x70 PR

Dumbbell shoulder press
12x20
8x28
6x30
7x28
7x24

Side raises
10x12
8x18
12x14

Dips
8xbodyweight+20
4xbodyweight+40
10xbodyweight

Tricep pushdown
15 reps
12 reps
10 reps

comments:
Yesss, een bench pr:D Die 3e met 110 was niet mooi en enorm zwaar maar ik had m:D De rest van de training ging ook erg goed. Db shoulder press ook weer een beetje beter als vorige keer. Alleen bi jde dips met 40kg extra had ik een rep minder als vorige keer, maarja komt wss omdat ik vermoeider was ofzo.

Slecht man, die dips ;)

paar PR's weer en zware dips ... lekkah ! :thumbs:

t*ring sterk man!

Lekker die pr's!

:rolleyes:
paar PR's weer en zware dips ... lekkah ! :thumbs:

Bedankt man, ik was vooral blij met mn bench:)

t*ring sterk man!

Lekker die pr's!

Thanks dennis

Vandaag wilde ik deadliften. Met 200kg was de bedoeling. Ik warmde op. Toen ging ik 200 doen, ik maakte 1 rep en breekt opeens het metaal van mn powerlift riemop 2 punten, ik begrijp echt niet hoe dat kan??????
Echt mega k*t, ik was ook sjago want ja nu moet ik een nieuwe riem kopen. Ik dacht **** heel deze k*t training maar dus ik leende even een riem van een maat en hing 225kg eraan. Ik tilde 225 een stukje op maar ik verloor grip en die barbell viel.

Na een aantal minuten zij ik, **** it ik probeer het nog een keer. Die jongen die erbij zat zei nee je hebt teveel kracht verspilt het lukt toch niet. Ik die gaare riem aan van mn maat die ik niet gewend was en toch maar weer proberen. Ze zeiden het lukt niet maar....

ALWAYS AGAINST THE ODDS, ONE WITH THE UNDERDOGS

1x225 PR

Voor de rest btje aangekloot met kuiten en leg curls. Nu weekend;)

Laatst bewerkt:
Mooi man, die dl wordt aardig bruut... Wie was die held dan die naast je zat?

Bots, brute pr goos!

Wat voor riem had je? Ik had tijdje terug nog topic gestart over welke riem ik zou kopen, staat ook in welke ik heb gekocht. Ben daar zeer tevreden over!

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/belt-bodybuilding-com-vs-goodlift-cz-265387/

Heb hem hier besteld:
http://www.rumblestore.nl/

Thnx man
Ik had deze:http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p467_PowerSports-Powerliftriem.html
Ik vond de riem wel erg fijn maar helaas is die uitverkocht. Morgen maar eens een beetje googlen voor een riem want ik ga niet deadliften ofzo zonder riem.

Mooi man, die dl wordt aardig bruut... Wie was die held dan die naast je zat?

Thanks man
Karel ;)

Ah, de legende.
Karel de Grote

Zo facking bruut WWE! 3x110kg op de bench en damn 225kg DL! Verpletter je even mijn huidige goal!:thumbs:

shit man van die riem
wel t*ring heavy natuurlijk die 225 deadlift
mooi riempje trouwens daar there in the rumble

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven