Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn nice PR !
ik ben nog altijd in shock over die 30 reps 150 DL![]()

je moet powerbuilden gewoon zien als bodybuilden maar dan dat je krachtstats ook belangrijk vind. En jou kracht gaat goed dus lijkt me dat je er al wel mee bezig bent. Je hoort toch vaak mensen zeggen 'het gaat me om de spieren kracht boeid me niet'. Dat is dan de instelling die je juist niet wil hebbenHey ja over powerbuilding, ik weet niet precies hoe ik het een moet pakken qua schema. Voeding is hetzelfde als bb neem ik aan?
Jij bent aardig sterk voor je Bw damnhogere dl en sq als ik
![]()

Lekker WWE, PR is in de pocket! Nu kun je met een gerust hart katabool gaan doen zaterdag!![]()

Lekker getraint hoor die 8x50 db rows zijn flink wat gewicht. Veel plezier in Deutschland![]()

Top dat je een abbo neemt!

Hey brede moshmachine, was een harde show gisteren in duitsland whaha, allejezus, weet niet meer hoe ik thuis ben gekomen, was een hard verhaal. Maar erg toffe dag gehad! Jullie nog t/m madball gebleven?
Naja, over je voeding. Ik zou bij je ontbijt wat meer carbs nemen, wat ik zelf eet is 400 ml melk, een banaan en een schep whey. Dit ff goed blenden en dan nog iets van 75 a 100 gram havermout er doorheen, weer blenden en weg tikken, goed voor dikke 500 a 600 kcals en goed begin van de dag.
Ik zelf eet eigenlijk altijd maaltijden met eiwit en kh's of eiwit en vet. Ik combineer bijna nooit vetten en carbs, maar met avondeten natuurlijk een beetje onvermijdelijk.
Carbs neem ik smorgens, voor en na de training. Vaak komt dat dus neer op:
Maaltijd 1: eiwit en carbs
2: eiwit en vet
3: eiwit en vet
4: eiwit en carbs
Trainen
Pw-shake
5: eiwit en carbs
6: eiwit en vet
Dan neem ik het liefst zo veel mogelijk dierlijk eiwit, dus kip, tonijn, pangasius filet, etc. Kwark ook wel omdat het makkelijk is. En melk natuurlijk.
Vetten uit noten en lijnzaadolie. Haal wat zakken walnoten ofzo en neem dat ook hier en daar een handje.
Carbs, mja havermout, rijst, etc. Ook wel brood, is gewoon makkelijk.
Ik zou geen yoghurt door je pw shake gooien. Opnamesnelheid van de whey wordt volgens mij belemmerd. Naja de eeuwige discussie over pw shakes houdt nooit op, in de bulk neem ik lekker een halve liter magere chocolademelk met whey, in de cut whey en water en wat dextrojuice ofzo.
Ik zou verder gewoon clean eten, dus suiker en verzadigde vetten vermijden, en dan kijken wat je lichaam doet. Je kan wat cardio gaan doen, dat houdt je toch altijd lean. Als je clean eet, en niet aankomt ga je meer eten, simpel. Kom je te snel aan en wordt je vet dan eet je minder of doe je wat meer cardio. Als je hard trained, veel volume draait en gewoon 4 keer per week 90 minuten staat te stomen met een goed schema, wsb variant ofzo, moet je wel gewoon beefcake worden.
Wat is zelf altijd doe is zakken diepvries kip van de aldi halen, zakken pangasius filet van de appie, en die elke dag ieder een filet eten. Dan nog een blikje tonijn per dag. Bakkie kwark. Wat whey, wat melk. Naja dan heb je iedere maaltijd goede eiwitten binnen en varieer je een beetje.

Whaha ja wij zaten vanmorgen nog half dronken in de McDonalds double cheeseburgers weg te tikken als ontbijt haha, legendarische dag weer. Wat een volk daar ook in Essen he, die duitsers representen de mosh wel ff hard haha.
Ontbijtje gaat steeds makkelijker, je kan beginnen met klein beetje havermout en het langzaam maar zeker opvoeren.
Pangasius is 3,50 euro voor 750 gram volgens mij en kip van de aldi 5,5 euro per kilo. Dat is goed te betalen!
Volgende week ga ik ook de trainingsintensiteit weer eens opvoeren en weer meer eten, tijd voor een comeback, je moet over een tijdje maar eens naar Bilthoven komen dan kan je een keer trainen met Ramon en ik. Of we gaan eens een keer knallen met Frenpie en Sjaak ofzo. Of we drinken een krat bier en moshen de boel kort en klein![]()

Als je in de bulk zit, maakt het niet uit dat je 1 of 2x snackt oid.
Als de basis maar gewoon goed is.

Thanks