XXL Nutrition

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
damn nice PR !

ik ben nog altijd in shock over die 30 reps 150 DL :p

• Like
Waarderingen: wwe
Hey ja over powerbuilding, ik weet niet precies hoe ik het een moet pakken qua schema:p. Voeding is hetzelfde als bb neem ik aan?

Jij bent aardig sterk voor je Bw damn:D hogere dl en sq als ik :)

Lekker WWE, PR is in de pocket! Nu kun je met een gerust hart katabool gaan doen zaterdag!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
damn nice PR !

ik ben nog altijd in shock over die 30 reps 150 DL :p

Ik ook, zorgde voor dagen lang spierpijn:P

Hey ja over powerbuilding, ik weet niet precies hoe ik het een moet pakken qua schema:p. Voeding is hetzelfde als bb neem ik aan?

Jij bent aardig sterk voor je Bw damn:D hogere dl en sq als ik :)
je moet powerbuilden gewoon zien als bodybuilden maar dan dat je krachtstats ook belangrijk vind. En jou kracht gaat goed dus lijkt me dat je er al wel mee bezig bent. Je hoort toch vaak mensen zeggen 'het gaat me om de spieren kracht boeid me niet'. Dat is dan de instelling die je juist niet wil hebben;)

Lekker WWE, PR is in de pocket! Nu kun je met een gerust hart katabool gaan doen zaterdag!:thumbs:

Ja zeker, morgen word hard!:D

Ik heb gister benen gedaan. Ik probeerde te squaten maar als ik bij parallel kwam trok het een beetje bij mn lies. Het voelde al wel beter aan als eerst. Dus ik ging maar wat leg pressen en leg extensions doen. Volgende week weer aanvoelen. Ik baal er wel enorm van. Geen squats:mad::mad::(:(

Dit was de rug training van vandaag:

Week 4

A

Vrijdag 25 maart

pull-ups
8xbodyweight
8xbodyweight
10xbodyweight
8xbodyweight
8xbodyweight
8xbodyweight
Totaal=50 reps

pull-downs

6x90
8x90
8x85

Db row
8x50
8x50
17x36

DB curl
8x18
5x22
8x20

Hammer curl
7x22
8x20
8x18 +10x10kg db curl

Ik moet me ook echt aan een voedingsschemagaan houden want dat is zo belangrijk.Dus sinds gister begonnen aan dit schema:

300ml halfvolle melk 138kcal 10eiwit 16kool 2vet
1 banaan 85kcal 1eiwit 19kool 0vet
28gram whey 110kcal 21 eiwit 2 kool 1vet

100gram spagheti 356kcal 11 eiwit 72kool 2vet
olijfolie (10ml? 80kcal 0 eiwit 0kool 9vet

700ml melk 329 kcal 24 eiwit 34kool 10,5vet
80 gram havermout 304 kcal 10 eiwit 49kool 6vet

500ML Yoghurt 290kcal 16 eiwit 22kool 1vet
150gram tonijn in olie 285kcal 36 eiwit 0 kool 15vet

Avond eten 300kcal

TRAINEN

Whey shake(300ml melk+28gram whey) 284kcal 30 eiwit 15kool 10vet
500ML Yoghurt 290kcal 16 eiwit 22kool 1vet
50gram rozijnen 170kcal 1 eiwit 40kool 0vet

olijfolie (10ml? 80kcal 0 eiwit 0kool 9 vet
500gram kwark 310kcal 45eiwit 30kool 0 vet

3111+avond eten 221 eiwit 321kool 68vet

Ik had hie een topic lopen over de voeding: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingsschema-271717/#post5677232
Maar ik ga het niet verder aanpassen omdat het anders voor mij lastig haalbaar is. Dus nu dit maar eens proberen. Omdat ik morgen weg ben kan ik me er niet aan houden maar volgende week probeer ik het weer. Vandaag en gister is het gelukt. Ik hou jullie op de hoogte.

Lekker getraint hoor die 8x50 db rows zijn flink wat gewicht. Veel plezier in Deutschland:)

• Like
Met een volle rug opweg naar duitsland!:D
Enjoy:rocknana:

Hey brede moshmachine, was een harde show gisteren in duitsland whaha, allejezus, weet niet meer hoe ik thuis ben gekomen, was een hard verhaal. Maar erg toffe dag gehad! Jullie nog t/m madball gebleven?

Naja, over je voeding. Ik zou bij je ontbijt wat meer carbs nemen, wat ik zelf eet is 400 ml melk, een banaan en een schep whey. Dit ff goed blenden en dan nog iets van 75 a 100 gram havermout er doorheen, weer blenden en weg tikken, goed voor dikke 500 a 600 kcals en goed begin van de dag.

Ik zelf eet eigenlijk altijd maaltijden met eiwit en kh's of eiwit en vet. Ik combineer bijna nooit vetten en carbs, maar met avondeten natuurlijk een beetje onvermijdelijk.

Carbs neem ik smorgens, voor en na de training. Vaak komt dat dus neer op:

Maaltijd 1: eiwit en carbs
2: eiwit en vet
3: eiwit en vet
4: eiwit en carbs
Trainen
Pw-shake
5: eiwit en carbs
6: eiwit en vet

Dan neem ik het liefst zo veel mogelijk dierlijk eiwit, dus kip, tonijn, pangasius filet, etc. Kwark ook wel omdat het makkelijk is. En melk natuurlijk.

Vetten uit noten en lijnzaadolie. Haal wat zakken walnoten ofzo en neem dat ook hier en daar een handje.

Carbs, mja havermout, rijst, etc. Ook wel brood, is gewoon makkelijk.

Ik zou geen yoghurt door je pw shake gooien. Opnamesnelheid van de whey wordt volgens mij belemmerd. Naja de eeuwige discussie over pw shakes houdt nooit op, in de bulk neem ik lekker een halve liter magere chocolademelk met whey, in de cut whey en water en wat dextrojuice ofzo.

Ik zou verder gewoon clean eten, dus suiker en verzadigde vetten vermijden, en dan kijken wat je lichaam doet. Je kan wat cardio gaan doen, dat houdt je toch altijd lean. Als je clean eet, en niet aankomt ga je meer eten, simpel. Kom je te snel aan en wordt je vet dan eet je minder of doe je wat meer cardio. Als je hard trained, veel volume draait en gewoon 4 keer per week 90 minuten staat te stomen met een goed schema, wsb variant ofzo, moet je wel gewoon beefcake worden.

Wat is zelf altijd doe is zakken diepvries kip van de aldi halen, zakken pangasius filet van de appie, en die elke dag ieder een filet eten. Dan nog een blikje tonijn per dag. Bakkie kwark. Wat whey, wat melk. Naja dan heb je iedere maaltijd goede eiwitten binnen en varieer je een beetje.

Lekker getraint hoor die 8x50 db rows zijn flink wat gewicht. Veel plezier in Deutschland:)

Bedankt, ging inderdaad lekker!

Met een volle rug opweg naar duitsland!:D
Enjoy:rocknana:

Haha yo!:D

Top dat je een abbo neemt!

Btw Suicide Silence vind ik niet zoveel aan:P

Hey brede moshmachine, was een harde show gisteren in duitsland whaha, allejezus, weet niet meer hoe ik thuis ben gekomen, was een hard verhaal. Maar erg toffe dag gehad! Jullie nog t/m madball gebleven?

Naja, over je voeding. Ik zou bij je ontbijt wat meer carbs nemen, wat ik zelf eet is 400 ml melk, een banaan en een schep whey. Dit ff goed blenden en dan nog iets van 75 a 100 gram havermout er doorheen, weer blenden en weg tikken, goed voor dikke 500 a 600 kcals en goed begin van de dag.

Ik zelf eet eigenlijk altijd maaltijden met eiwit en kh's of eiwit en vet. Ik combineer bijna nooit vetten en carbs, maar met avondeten natuurlijk een beetje onvermijdelijk.

Carbs neem ik smorgens, voor en na de training. Vaak komt dat dus neer op:

Maaltijd 1: eiwit en carbs
2: eiwit en vet
3: eiwit en vet
4: eiwit en carbs
Trainen
Pw-shake
5: eiwit en carbs
6: eiwit en vet

Dan neem ik het liefst zo veel mogelijk dierlijk eiwit, dus kip, tonijn, pangasius filet, etc. Kwark ook wel omdat het makkelijk is. En melk natuurlijk.

Vetten uit noten en lijnzaadolie. Haal wat zakken walnoten ofzo en neem dat ook hier en daar een handje.

Carbs, mja havermout, rijst, etc. Ook wel brood, is gewoon makkelijk.

Ik zou geen yoghurt door je pw shake gooien. Opnamesnelheid van de whey wordt volgens mij belemmerd. Naja de eeuwige discussie over pw shakes houdt nooit op, in de bulk neem ik lekker een halve liter magere chocolademelk met whey, in de cut whey en water en wat dextrojuice ofzo.

Ik zou verder gewoon clean eten, dus suiker en verzadigde vetten vermijden, en dan kijken wat je lichaam doet. Je kan wat cardio gaan doen, dat houdt je toch altijd lean. Als je clean eet, en niet aankomt ga je meer eten, simpel. Kom je te snel aan en wordt je vet dan eet je minder of doe je wat meer cardio. Als je hard trained, veel volume draait en gewoon 4 keer per week 90 minuten staat te stomen met een goed schema, wsb variant ofzo, moet je wel gewoon beefcake worden.

Wat is zelf altijd doe is zakken diepvries kip van de aldi halen, zakken pangasius filet van de appie, en die elke dag ieder een filet eten. Dan nog een blikje tonijn per dag. Bakkie kwark. Wat whey, wat melk. Naja dan heb je iedere maaltijd goede eiwitten binnen en varieer je een beetje.

ja man, ook madball afgekeken. Wat had ik een onwijs toffe dag zeg. Niet normaal, maar wel erg katabool en helaas was de zondag kwa voeding ook slecht. Morgen weer volgens het voedingschema. De borst en triceps training morgen ga ik denk ik maar niet te zwaar doen. Deze week pak ik toch twee keer die spieren aan dus doe ik het de tweede keer wel zwaarder.

Thnx ook voor je tips baas. Ik hou mn ontbijt nog even zo omdat ik het nu al moeilijk vind. Maar als het op den duur makkelijker naar binnen gaat(zal toch wel?) Dan kan ik eens een klein btje havermout toevoegen en dat langzaam opvoeren.

Voor de afwisseling eens wat dingen halen is ook wel goed. Ik zal de prijzen eens gaan checken;)

http://www.youtube.com/watch?v=5FonDkY1XPk

SLAM!!!

Morgen dus borst, schouders triceps. En weer houden aan mn eerder gemaakte voedingschema. Ik ga het proberen deze week maandag tm donderdag sowieso vol te houden en dat is dan volgens mij een voedingsschemapr voor mij:P

Laatst bewerkt:
Whaha ja wij zaten vanmorgen nog half dronken in de McDonalds double cheeseburgers weg te tikken als ontbijt haha, legendarische dag weer. Wat een volk daar ook in Essen he, die duitsers representen de mosh wel ff hard haha.

Ontbijtje gaat steeds makkelijker, je kan beginnen met klein beetje havermout en het langzaam maar zeker opvoeren.

Pangasius is 3,50 euro voor 750 gram volgens mij en kip van de aldi 5,5 euro per kilo. Dat is goed te betalen!

Volgende week ga ik ook de trainingsintensiteit weer eens opvoeren en weer meer eten, tijd voor een comeback, je moet over een tijdje maar eens naar Bilthoven komen dan kan je een keer trainen met Ramon en ik. Of we gaan eens een keer knallen met Frenpie en Sjaak ofzo. Of we drinken een krat bier en moshen de boel kort en klein ;)

• Like
Als je in de bulk zit, maakt het niet uit dat je 1 of 2x snackt oid.

Als de basis maar gewoon goed is.

• Like
Whaha ja wij zaten vanmorgen nog half dronken in de McDonalds double cheeseburgers weg te tikken als ontbijt haha, legendarische dag weer. Wat een volk daar ook in Essen he, die duitsers representen de mosh wel ff hard haha.

Ontbijtje gaat steeds makkelijker, je kan beginnen met klein beetje havermout en het langzaam maar zeker opvoeren.

Pangasius is 3,50 euro voor 750 gram volgens mij en kip van de aldi 5,5 euro per kilo. Dat is goed te betalen!

Volgende week ga ik ook de trainingsintensiteit weer eens opvoeren en weer meer eten, tijd voor een comeback, je moet over een tijdje maar eens naar Bilthoven komen dan kan je een keer trainen met Ramon en ik. Of we gaan eens een keer knallen met Frenpie en Sjaak ofzo. Of we drinken een krat bier en moshen de boel kort en klein ;)

Wat bedoelde je trouwens met die cardio in de post hierboven? heb je het dan over 1x per week 20min of echt elke training of wat?

ja eerst hou ik het nog even op de melk,whey en een banaan en als ik dat goed binnen krijg over een tijdje kan ik eens een beetje havermout erbij doen.

Ja inderdaad, duitsland gaat hard. Maar man wat een feest was het ,heb me enorm goed vermaakt.

Ja is goed man, ik kom een keer jou kant op. Een training pakken op donderdag en dan savonds de stad in, is dat een optie?:cool:

Als je in de bulk zit, maakt het niet uit dat je 1 of 2x snackt oid.

Als de basis maar gewoon goed is.

Yes, dus maandag tm donderdag volgens het schema clean.!

Je hebt je goed vermaakt zo te zien...:thumbs::D

• Like
B

Maandag 28 maart

Benchpress
10x90 pr
10x90 volume pr
8x90
13x80( fail bij 14) pr
6x80

Incline benchpress
10x60
4x80 (fail bij 5)

Dumbbell shoulder press
8x28
4x32
7x28
7x24
8x20

Side raises
10x16
10x16
10x16

Dips
8xbodyweight+20
4xbodyweight+40
10xbodyweight

Tricep pushdown
15 reps
15 reps
15 reps

Sterk man je bench, bruut!

sterke presses all together

Bedankt dennis

Thanks
De shoulder presses vielen me erg zwaar. Komt wss door die twee fails op de bench en omdat ik nu 32kg dumbbell heb gepakt en normaal max 30 pak. Die 32 was trouwens zwaar om in de juiste positie te krijgen..t*ring.

Ik ben ook blij dat mn kracht ook op een andere mannier is toegenomen namelijk in volume sets. Eerst kon ik vaak maar een paar sterke sets draaien en nu ben ik ook in volume veel sterker geworden. Oftewel ik kan gewoon meerdere zwaare sets draaien. Ook probeer ik nu gewoon zoveel mogelijk pr's te zetten. Dus volume pr's maar ook rep pr's. Dit houd me gemotiveerd. Ik kijk gewoon wat ik nooit eerder heb gedaan en probeer dat. En dan kan het dus ook zo zijn dat een 8repper,10repper of zelfs een 15repper een pr is. Goed voor de motivatie!

Wat minder goed voor de motivatie is is dat het vandaag weer benen dag is. En tja jullie kennen mn lies probleempje. Ik ga weer een paar setjes licht proberen te squaten en kijken hoe dat aanvoelt. En daarna ga ik (zwaar) leg pressen want dat lukt wel gewoon.

Laatst bewerkt:
Als je last heb van je lies, zou ik gewoon weekje helemaal geen benen trainen. Liever dagje overslaan en dan er vanaf zijn, dan 3 weken ermee rond lopen en half kunnen trainen.

Katabool weekend..maaar het PR'en..zet zich gewoon voort!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven