Fitness Seller

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Bedankt, ik ga nu proberen op te letten hoelang het steeds duurt:)

thnx maar mogen sterker wat mij betreft. 22kg kost mij echt ontzettend veel moeite.

Pr's zijn altijd goed, ken je trouwens 'Breakdown of Sanity' echt keiharde band
Die zijn zeker goed!
Nee man, ik zal het eens checken morgen ofzo

Week 6

B

Woensdag 6 april

Trainingstijd: 1 uur en 20 min

Bench
8x60
6x60
3x80
2x90
2x100 De opwarming voelde al t*ring zwaar aan:(

2x110 :( mn pr is 3 reps
1x110
5x100
10x80
8x80

Bankdrukken ging k*t godver

Incline benchpress
8x60
8x80 PR
Ik begrijp echt niet hoe ik opeens op de incline bench zo een harde pr kon zetten terwijl de normale bank zo k*t ging:eek:

Dumbbell shoulder press
8x28
7x28
6x28
7x26
6x24

Dumbbell side raises
10x16
10x16
10x16

Dips
8xbodyweight+20
8xbodyweight+20
8xbodyweight+20

Pushdown
12 reps
12 reps
10 reps

comments: K*t bench. Wel heb ik het idee dat ik ook niet helemaal hersteld was. Ik had ook behoorlijk lang spierpijn aan mn voorkant schouders en dan vooral aan de schouder waar ik vroeger(sommige lezers weten het misschien nog wel.) geblesseerd aan was. Even uitkijken dus want het moet niet terug komen. Het is potverdomme altijd wat ook met die k*t pijntjes hier en daar. Dit zou kunnen verklaren waarom de bench niet lekker ging. Wel enorm gek dat ik zo een dikke pr op de incline zette. Deze week is het eigenlijk 2x benen maar ik sla de 2e keer over, lijkt me wel zo verstandig. Dus dit was de laatste training van de week. Maandag weer een training. Nu dus 4 dagen rust.

Maar niet helemaal rust...want aanstaande vrijdag een showtje in mn hometown. Zoals sommige misschien weten organiseer ik wel eens showtjes hier en vrijdag is er weer eentje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier een hele toffe clip van de headliners: Danforth uit parijs:

http://www.youtube.com/watch?v=b17B9IdD4Mo

Wie komt er ook?:o haha, wss vinden de meeste dit niks:D

Haha, dat heb ik ook wel eens pr op de incline nadat bench k*t gaat. Iig nog steeds nette gewichten! Je kan ook niet elke week een pr zetten op >95% 1rm. Mss wat hoger in reps draaien.

Tof filmpje, maar inderdaad t*ring herrie :D
Organiseer je zelf evenement en feesten of met werk/team/groep? Nice, nice!

Haha, dat heb ik ook wel eens pr op de incline nadat bench k*t gaat. Iig nog steeds nette gewichten! Je kan ook niet elke week een pr zetten op >95% 1rm. Mss wat hoger in reps draaien.

Dit dus. Plus: ik snap je opbouw naar die 110 niet... als je nu 3x (of 4x) 110 wil gaan douwen, waarom vermoei je jezelf dan al zo door 2x100 te doen?
Een normale opbouw hiernaartoe zou zijn 10x50, 6x70, 2x90, zoiets.

Cool bandje.. nog een half jaartje dan kan ik voor mn rijbewijs gaan en ben ik van plan van bandjes in de buurt te gaan kijken ;)

Haha is geen herrie man:eek: ;)
Dit soort shows zet ik hier regelmatig neer, vind ik leuk om te doen omdat het echt mn muziek is:)
Doe ik zelf samen met een maat. Ze zijn wel kleinschalig hoor. Zin in morgen!:cool:
Dit dus. Plus: ik snap je opbouw naar die 110 niet... als je nu 3x (of 4x) 110 wil gaan douwen, waarom vermoei je jezelf dan al zo door 2x100 te doen?
Een normale opbouw hiernaartoe zou zijn 10x50, 6x70, 2x90, zoiets.

Ik denk dat het er vooral mee te maken had dat mn borst en shouders nog niet hersteld waren. Ook omdat vorige week borst 2x was langsgekomen en ik toen 2x een goede training had daarmee.

En kwa opwarming, lijkt me toch dat ik goed warm moet worden... Iets minder reps kan mss nog wel zoals 1x100 ipv 2 die ik deed.

Cool bandje.. nog een half jaartje dan kan ik voor mn rijbewijs gaan en ben ik van plan van bandjes in de buurt te gaan kijken ;)

Kom eens deze kant op dan rond die tijd!:D
Ik weet niet waar je woont?

Laatst bewerkt:
In de buurt van Rotterdam ;)

Week 7

A

Maandag 11 april

Trainingstijd: 1 uur

pull-ups
5xbodyweight
5xbodyweight

10xbodyweight+5
6xbodyweigt+20
3xbodyweight+25 PR
12xbodyweight+5 rep pr

pull-downs
8x90
8x90
8x90 volume PR

Db row
12x50 (Ik moest 2x per hand de dumbbell herpakken)
8x50
15x40

DB curl
8x20
7x20
6x20

Hammer curl

6x24
8x20
8x20

comments:Goede training. Over de trainingstijd was ik ook zeer tevreden.

Laatst bewerkt:
Sterke pull-ups en rows. De boel een beetje omgegooid deze week?

Nette training inderdaad!

Als je grip failt, kan je beter even straps erbij nemen om je setje af te werken imo
De DB 2 keer terug leggen is natuurlijk ook geen werk :) Of eventueel met deadstops
werken. Schakel je ook momentum uit.

Huh, heb het gevoel dat ik voor mijn doen al een aantal dagen je log heb gemist! Desalnietteplus word er hier nog gewoon keihard getraind en PR's gezet!:thumbs:

mooie pull ups man
zijn toch wel hele reps he;)

Sterke pull-ups en rows. De boel een beetje omgegooid deze week?

Nee, ik weet ook niet precies waarom je dat denkt. Elke week is het anders omdat ik 3 trainingen heb namelijk A B C en omdat ik 4x in de week train is er steeds een letter die twee keer voorbij komt dus de dag indeling is elke week anders. Deadlift had ik nu niet gedaan omdat ik geen riem heb. Doe ik later deze week als mn riem binnen is en anders niet al te zwaar beltless

Thanks yo

Als je grip failt, kan je beter even straps erbij nemen om je setje af te werken imo
De DB 2 keer terug leggen is natuurlijk ook geen werk :) Of eventueel met deadstops
werken. Schakel je ook momentum uit.
Straps heb ik niet en ben ik ook eigenlijk niet van plan om aanteschaffen. Eigenlijk moet mn grip gewoon sterker worden want dat is die nu niet zo maarja ik doe geen grip trainingen.

Huh, heb het gevoel dat ik voor mijn doen al een aantal dagen je log heb gemist! Desalnietteplus word er hier nog gewoon keihard getraind en PR's gezet!:thumbs:

Haha dat zou kunnen:P bedankt he;)

mooie pull ups man
zijn toch wel hele reps he;)

Ja, ik hang beneden uit

Week 7

B

Dinsdag 12 april

Trainingstijd: 1 uur en 45 min

Bench
8x50
3x70
1x80
1x90
1x95

5x105 PR
3x105
3x105
7x95
12x70

Incline benchpress
4x60

6x85 PR
10x70

Dumbbell shoulder press
8x28
8x28
8x28
7x28
5x28

Dumbbell side raises
10x16
8x18
10x14

Dips
8xbodyweight+20
5xbodyweight40
8xbodyweight+20

Pushdown
10 reps
8 reps
Dropset met veel reps

comments: Lange training maar wat ging die goed:)

Laatst bewerkt:
Wouw flinke training man lekkere bank vooral na die ''teleurstelling'' van de vorige keer op de bench. Die dips zijn ook echt ziek zeg +40 zijn dat bench dips tussen bankjes of tussen 2 stangen want dat zou helemaal sterk zijn.

Wouw flinke training man lekkere bank vooral na die ''teleurstelling'' van de vorige keer op de bench. Die dips zijn ook echt ziek zeg +40 zijn dat bench dips tussen bankjes of tussen 2 stangen want dat zou helemaal sterk zijn.

Bedankt man. Ik was zelf ook erg blij ermee vooral door die teleurstelling van vorige week die jij ook aangeeft.

Die dips doe ik tussen 2 stangen. Ik hang in de lucht dus. Even een plaatje gezocht. Zoiets dus:
dips2.jpg

Straps heb ik niet en ben ik ook eigenlijk niet van plan om aanteschaffen. Eigenlijk moet mn grip gewoon sterker worden want dat is die nu niet zo maarja ik doe geen grip trainingen.

imo doe je jezelf dan toch wel tekort ... je grip zal 9/10 altijd eerst voor je rug
opgeven. Beetje jammer dan dat je eigenlijk nooit je rug 100% kan pakken.

mooi bench trouwens ;)

imo doe je jezelf dan toch wel tekort ... je grip zal 9/10 altijd eerst voor je rug
opgeven. Beetje jammer dan dat je eigenlijk nooit je rug 100% kan pakken.

mooi bench trouwens ;)

Ach ik heb dit vaak maar bij 1 setje ofzo dus ik denk dat het aanschaffen van straps niet nodig is. Als ik bij 1 setje niet volluit ga voor mn rug maar bi jde rest wel maakt het niet uit lijkt me. Sowieso heb ik altijd het idee dat ik mn rug beter train en voel als ik iets licher ga op oefeningen als de db rown. Misschien meer mensen die dit zo ervaren?

Bedankt, met de teleurstelling op de bench van vorige week nog in mn achterhoofd voelde dit gewoon erg goed:)

Bedankt man. Ik was zelf ook erg blij ermee vooral door die teleurstelling van vorige week die jij ook aangeeft.

Die dips doe ik tussen 2 stangen. Ik hang in de lucht dus. Even een plaatje gezocht. Zoiets dus:
dips2.jpg

zo app hebben wij ook - mooi dingetje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven