- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Pr's zijn altijd goed, ken je trouwens 'Breakdown of Sanity' echt keiharde band
ben je weer gestopt len ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pr's zijn altijd goed, ken je trouwens 'Breakdown of Sanity' echt keiharde band

thnx maar mogen sterker wat mij betreft. 22kg kost mij echt ontzettend veel moeite.
Die zijn zeker goed!Pr's zijn altijd goed, ken je trouwens 'Breakdown of Sanity' echt keiharde band

mn pr is 3 reps
haha, wss vinden de meeste dit niks

Haha, dat heb ik ook wel eens pr op de incline nadat bench k*t gaat. Iig nog steeds nette gewichten! Je kan ook niet elke week een pr zetten op >95% 1rm. Mss wat hoger in reps draaien.
Tof filmpje, maar inderdaad t*ring herrie
Organiseer je zelf evenement en feesten of met werk/team/groep? Nice, nice!
Haha, dat heb ik ook wel eens pr op de incline nadat bench k*t gaat. Iig nog steeds nette gewichten! Je kan ook niet elke week een pr zetten op >95% 1rm. Mss wat hoger in reps draaien.
Tof filmpje, maar inderdaad t*ring herrie
Organiseer je zelf evenement en feesten of met werk/team/groep? Nice, nice!

Dit dus. Plus: ik snap je opbouw naar die 110 niet... als je nu 3x (of 4x) 110 wil gaan douwen, waarom vermoei je jezelf dan al zo door 2x100 te doen?
Een normale opbouw hiernaartoe zou zijn 10x50, 6x70, 2x90, zoiets.
Cool bandje.. nog een half jaartje dan kan ik voor mn rijbewijs gaan en ben ik van plan van bandjes in de buurt te gaan kijken![]()

Sterke pull-ups en rows. De boel een beetje omgegooid deze week?
Thanks yo
Straps heb ik niet en ben ik ook eigenlijk niet van plan om aanteschaffen. Eigenlijk moet mn grip gewoon sterker worden want dat is die nu niet zo maarja ik doe geen grip trainingen.Als je grip failt, kan je beter even straps erbij nemen om je setje af te werken imo
De DB 2 keer terug leggen is natuurlijk ook geen werkOf eventueel met deadstops
werken. Schakel je ook momentum uit.
Huh, heb het gevoel dat ik voor mijn doen al een aantal dagen je log heb gemist! Desalnietteplus word er hier nog gewoon keihard getraind en PR's gezet!![]()
bedankt he

Wouw flinke training man lekkere bank vooral na die ''teleurstelling'' van de vorige keer op de bench. Die dips zijn ook echt ziek zeg +40 zijn dat bench dips tussen bankjes of tussen 2 stangen want dat zou helemaal sterk zijn.
Straps heb ik niet en ben ik ook eigenlijk niet van plan om aanteschaffen. Eigenlijk moet mn grip gewoon sterker worden want dat is die nu niet zo maarja ik doe geen grip trainingen.

imo doe je jezelf dan toch wel tekort ... je grip zal 9/10 altijd eerst voor je rug
opgeven. Beetje jammer dan dat je eigenlijk nooit je rug 100% kan pakken.
mooi bench trouwens![]()

Bedankt man. Ik was zelf ook erg blij ermee vooral door die teleurstelling van vorige week die jij ook aangeeft.
Die dips doe ik tussen 2 stangen. Ik hang in de lucht dus. Even een plaatje gezocht. Zoiets dus:![]()