- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat inderdaad erg goed, deadliften ligt mij welEr zit voorlopig nog geen rem op die dl's bij jou he. Mooi man.

thnx maar die 8 reps waren ook zwaar hoor

Thanks boy
Toch weer een mijlpaaltje behaald!

Thnx breede baas
Hehe, thnx. Ik ben dit jaar(2011) ook iets anders gaan trainen met af en toe wat sets met meer reps enzo tussendoor en ik merk dat dat zn vruchten afwerpt. Vroeger had ik nooit 15 reps kunnen doen, ook niet met een gewicht wat ik theoretisch gewoon zou moeten kunnen(naja met erg lage gewichten natuurlijk wel maar jullie snappen me welMan, man wat een PR's! Dat je die 15x80kg nog weg krijgt na de daarvoor al gelifte gewichten![]()
).Plezierig log om te volgen, lees al een tijdje mee. Je bent goed bezig ga zo door!

JM Presses moet je keer youtuben, kwam ik week geleden tegen. Vandaag even 1 klein setje geprobeerd, lijkt me ook wel een fijne oefening voor de triceps (In het filmpje zeggen ze ook dat deze oefening nadruk legt op onderste kop van triceps)
Betreft die doelen, is buiten deadlift om wat moeilijker te stellen. Zijn niet echt oefeningen waarvan je 1rm test. Probeer gewoon elke training meer te doen dan de vorige training. Hoeft niet in gewicht of perse in reps, maar als het theoretisch meer is in gewicht. Oftewel 6x22kg is sterker dan 7x18kg. Snap je? Ene keer kan je gewoon 3 reppers maken met hoog gewicht andere keer 8 reps met wat minder hoog gewicht maar beide toch een pr halen.
Met banken deed ik afgelopen week met 107,5kg 3 reps,3 reps, 2 reps. Deze week weer proberen en wil ik toch wel 3x3 doen. Daarna verhogen met 2,5kg en dan opwerken tot ik weer 3x3kan. Ik ga eens proberen om deze sets met hulp te doen. Nooit eerder gedaan. Ik ga dus ook met 110 sowieso 3x3 doen en de reps die ik niet haal laat ik mn spotter helpen.
Plezierig log om te volgen, lees al een tijdje mee. Je bent goed bezig ga zo door!