AndroidHealthClinic

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mooie deadlift
6x180 is zwaar man

Brute deadlift man 8x180kg!

• Topic Starter Topic Starter
Er zit voorlopig nog geen rem op die dl's bij jou he. Mooi man.
Gaat inderdaad erg goed, deadliften ligt mij wel:cool:

mooie deadlift
6x180 is zwaar man
thnx maar die 8 reps waren ook zwaar hoor:P

Thanks boy

Week 1

dag 2

Trainingstijd: 1 uur en 10 min

27 april 2011

Borst

Bench
5x50
5x50
2x80
2x80
1x100

3x107,5
3x107,5
2x107,5(3e rep met hulp)
15x80 PR
8x80

incline bench
4x50

5x90 PR
1x100 PR
8x80

cable flyes
4 sets @ 10 reps (25kg)

comments: Trainingstijd is wat lang maar komt ook omdat ik tijdens het opwarmen iemand zn deadlift checkte dus daar 'verspilde' ik ook tijd mee. Lekkere training verder. Volgende week lukt die 3x3x107,5 hopelijk wel

Laatst bewerkt:
Nice training, is sterk training!

bots 100 op de incline staat :D

Dat is nog eens benchen. Goed bezig!!:D

lekker werk op de bank !

Man, man wat een PR's! Dat je die 15x80kg nog weg krijgt na de daarvoor al gelifte gewichten:eek::thumbs:

Plezierig log om te volgen, lees al een tijdje mee. Je bent goed bezig ga zo door!

Nice training, is sterk training!

Sterk training, is nice training!

bots 100 op de incline staat :D
Toch weer een mijlpaaltje behaald!
Dat is nog eens benchen. Goed bezig!!:D

Bedankt man, ik was er ook tevreden mee. Hopelijk heb ik volgende week ook gewoon die volume pr op de normale bank;)

Thnx breede baas

Man, man wat een PR's! Dat je die 15x80kg nog weg krijgt na de daarvoor al gelifte gewichten:eek::thumbs:
Hehe, thnx. Ik ben dit jaar(2011) ook iets anders gaan trainen met af en toe wat sets met meer reps enzo tussendoor en ik merk dat dat zn vruchten afwerpt. Vroeger had ik nooit 15 reps kunnen doen, ook niet met een gewicht wat ik theoretisch gewoon zou moeten kunnen(naja met erg lage gewichten natuurlijk wel maar jullie snappen me wel;) ).

Plezierig log om te volgen, lees al een tijdje mee. Je bent goed bezig ga zo door!

Leuk om te horen! Tof om je hier te zien:)

Ik heb vandaag helaas geen tijd voor een hele benen training. Ben daarom zojuist even snel naar de gym geweest om te squaten en daarna moest ik alweer stoppen. Maar beter even geweest dan helemaal niet geweest lijkt me.

Squat
10x40
5x60
5x60
3x100

3x120
3x120
3x120

Geen pijntjes gelukkig en het ging redelijk easy al merkte ik dat ik nog veel spierpijn in mn hamstrings en onderrug heb. Al heb ik momenteel overal zo ongeveer spierpijn: onderrug,bovenrug,traps,hamstrings, borst:o
Volgende week weer een stapje zwaarder, 130kg.

Week 1

dag 4

Trainingstijd: ?

29 april 2011

Military press
10x50
10x50
10x50
9x50
8x50

Side raises
10x16
10x16
10x16
10x16

Dips
10xbodyweight
10xbodyweight
10xbodyweight

Barbell curl
12x20
8x40
8x40

Close Grip bench press
10x50
10x50
10x50

Preacher dumbbell curl
8x16
8x16
8x16

Cable curls
2 Sets @10 reps

Pushdown
2 sets @10 reps

Ik had afgelopen vrijdag nog spierpijn aan de voorste koppen van mn schouders. ben daarom niet te zwaar gegaan met die MP,dips en cgbp. Ook was het bij veel oefeningen weer aanvoelen hoe het ging. Ik heb namelijk veel van deze oefeningen al erg lang niet meer gedaan(MP,bbcurl,preacher curl). Was verder wel een lekkere pomp training en ga in de loop van de weken de gewichten zeker nog verhogen.

Voeding was vrijdag en zaterdag ongezond enzo. Komt door koninginne dag. Nu weer gewoon normaal eten en ik gooi mn kcal ook iets omhoog want ik word niet meer zwaarder en blijf op die kleine 79kg zitten. Ik wil toch nog wel de 80 aantikken. Elke dag 125gram zalm erbij vanaf nu. Voeding staat in de openingspost van dit log.

Verder is het de bedoeling gedurende dit schema om sterker te worden en ik ben benieuwd of deze apparte armen dag een positief effect heeft op de groei van mn armen.

Met banken deed ik afgelopen week met 107,5kg 3 reps,3 reps, 2 reps. Deze week weer proberen en wil ik toch wel 3x3 doen. Daarna verhogen met 2,5kg en dan opwerken tot ik weer 3x3kan. Ik ga eens proberen om deze sets met hulp te doen. Nooit eerder gedaan. Ik ga dus ook met 110 sowieso 3x3 doen en de reps die ik niet haal laat ik mn spotter helpen.

Oefeningen als deadlift,dips,MP,bb curl wil ik ook pr's opzetten maar heb geen duidelijke doelen voor ogen. Deadlift gaat erg lekker de laatste tijd dus ik ben benieuwd hoeveel ik daar nog op kan winnen.

Squats blijf ik 3x3 doen en ik hoop dat ik over een week of 5 weer in de buurt kom van mijn oude kracht. Elke weeg verhoog ik het gewicht met 10 of 5kg. Hopelijk blijven de squats easy gaan en kan ik goed verhogen zodat ik weer op mn oude niveau kom.

Morgen rug.!

didnotread.jpg

Nice MP!

Hehe, zal het vanavond even lezen ;)

JM Presses moet je keer youtuben, kwam ik week geleden tegen. Vandaag even 1 klein setje geprobeerd, lijkt me ook wel een fijne oefening voor de triceps (In het filmpje zeggen ze ook dat deze oefening nadruk legt op onderste kop van triceps)

Betreft die doelen, is buiten deadlift om wat moeilijker te stellen. Zijn niet echt oefeningen waarvan je 1rm test. Probeer gewoon elke training meer te doen dan de vorige training. Hoeft niet in gewicht of perse in reps, maar als het theoretisch meer is in gewicht. Oftewel 6x22kg is sterker dan 7x18kg. Snap je? Ene keer kan je gewoon 3 reppers maken met hoog gewicht andere keer 8 reps met wat minder hoog gewicht maar beide toch een pr halen.

JM Presses moet je keer youtuben, kwam ik week geleden tegen. Vandaag even 1 klein setje geprobeerd, lijkt me ook wel een fijne oefening voor de triceps (In het filmpje zeggen ze ook dat deze oefening nadruk legt op onderste kop van triceps)

Betreft die doelen, is buiten deadlift om wat moeilijker te stellen. Zijn niet echt oefeningen waarvan je 1rm test. Probeer gewoon elke training meer te doen dan de vorige training. Hoeft niet in gewicht of perse in reps, maar als het theoretisch meer is in gewicht. Oftewel 6x22kg is sterker dan 7x18kg. Snap je? Ene keer kan je gewoon 3 reppers maken met hoog gewicht andere keer 8 reps met wat minder hoog gewicht maar beide toch een pr halen.

Heb die oefening wel eens op een filmpje gezien, mss eens doen hehe

Dat tweede stuk text weet ik wel mang. Ik weet wel hoe er pr's gezet moet worden hoor haha. Maar ik doelde idd ook op dat soort pr's en volume pr's op de andere oefeningen die ik noemde. Maar ik weet hoe het in elkaar zit hoor...

Met banken deed ik afgelopen week met 107,5kg 3 reps,3 reps, 2 reps. Deze week weer proberen en wil ik toch wel 3x3 doen. Daarna verhogen met 2,5kg en dan opwerken tot ik weer 3x3kan. Ik ga eens proberen om deze sets met hulp te doen. Nooit eerder gedaan. Ik ga dus ook met 110 sowieso 3x3 doen en de reps die ik niet haal laat ik mn spotter helpen.

Waarom?

Ja, nee tuurlijk. Zo bedoelde ik het ook niet, maar je zegt heb beetje met het stellen van doelen betreft deze oefeningen. Moraal van het verhaal, doe meer dan de vorige keer, dat is ook een doel. En dat doel stel je gewoon elke week opnieuw.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven