XXL Nutrition

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Op elke oefening een pr, niceeee!

Zeker nice, hopelijk binnenkort ook gewoon een repje meer meer met die 110

Dan vergeet ik nog die 4x210kg, bruuuuuuuuut!

Deadlift gaat goed idd!

Pathetisch in de zin van rustig, ongestoord. Dus totaal niet opgefokt, agressief, wat ik vaak wel nodig heb.

Ach zo, ja dat klopt wel. Jij staat er meestal wel wat anders bij als ik als jij gaat liften.

nice work op die deadlift/benchpress
ik begrijp het wel - ik ben zelf ook altijd rustig
voor zo'n gewicht -
het eerste stuk vind ik ook altijd het zwaarste om te liften
Ja dat eerste stuk he, als dat eenmaal los is dan gaat het wel!

Pff..1 workout, 3 PR's! NAIS:D!
hehehe, lekker is dat:)

Vandaag rustdag. Kan ik wel gebruiken want ik heb op meerdere plekken spierpijn.

Morgen benen. Vorige week deed ik 3x3x140 op de squat en morgen wil ik 3x3x150 doen. Ik hoop dat het redelijk soepel gaat want dat zou betekenen dat ik weer bijna op mn oude max zit. Mn oude max was 3x160 maar dan maar 1 setje. Volgens mij heb ik in 3 sets met 160 maximaal 3-1-1 gedaan.

Samengevat: Morgen 3x3x150 squat:cool:

Suc6 alvast morgen! Maar dat komt vast helemaal goed!

die deadlifts gaan hard :O

bp trekt ook al aardig bij :) en dan die incline bp,relax

binnenkort nog update pics? je was zwaarder geworden toch?

die deadlifts gaan hard :O

bp trekt ook al aardig bij :) en dan die incline bp,relax

binnenkort nog update pics? je was zwaarder geworden toch?

Thnx man
Bp word al iets beter maar is nog zeker niet waar ik het wil hebben. Zoals ik al eerder aangaf wil ik graag een 1RM van 120, dan begint die bench een beetje op gewicht te komen;)

Ik ben vergeleken begin dit jaar een paar kg zwaarder geworden maar daar moeten nog een paar kilos bij voor ik fotos ga maken;)

Week 4

dag 3

Trainingstijd: 1uur en 25min

19 mei 2011

benen

Squat
5x70
5x70
3x70
3x110
1x130
1x140

3x150
3x150
3x150

leg press
15x290
10x340
10x390

leg extensions
3 Sets @8 reps

Leg curl
8x55
8x65
6x75

Standing calves raises
10 reps @standje 16
10 reps@standje 20
8 reps @standje 24
4 reps @standje 28
10 reps @ standje 16
10 reps @standje 16

comments:150 was bij de 3e set vrij zwaar. Die andere sets gingen soepel. Ik weet niet of ik 3x3 ga blijven doen.
Volgende week pak ik wss 155 op de squat

Morgen een leuke training met schouders/biceps/triceps :)

Nice squat!

Ik zal stiekem wel een paar foto's van je schieten in de sportschool, mooiboy ;)
Lekkere squats

Thanks boys

Week 4

dag 4

Trainingstijd: 1uur en 30min

20 mei 2011

Military press
8x20
8x20
3x50
1x60

4x70
1x75(faal op de 2e rep)
1x75
6x65
6x60

Side raises
12x16
6x20
10x16
10x14

Dips
8xbodyweight+20
3xbodyweight+50 PR
8xbodyweight+40

Barbell curl
5x20

8x40
6x45
10x40

Close Grip bench press
5x60

5x90(Ik trainde alleen dus vroeg iemand om te spotten en hij spotte me bij de 6e rep. Als ik met mn normale trainingsmaat was had ik de barbell misschien wel zelf uitgedrukt)
4x90
15x60

Preacher dumbbell curl
8x16
7x18
7x18

Cable curls
2 Sets @10 reps

Pushdown
2 sets @10 reps

Omdat er paar keer om gevraagd is heb ik zojuist(+-2uur na mn training dus vrij koud) een paar fotos gemaakt. Belichting is niet optimaal volgens mij... Veel dingen zouden beter moeten aan mn fysiek vind ik... Eerlijke comments please;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

99hsh1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goede pics kerel, flinke rug wijdte. Als je middel iets smaller zou uitvallen na een goede cut heb je echt een sick V-shape...je trainingen gaan ook wel hard trouwens, wist niet dat je zo sterk was man - nice!

Beheurlijk goed fysiek! Vooral die schouders en armen, bam! Wat meten die armen?

Bruut fysiek!

Laatst bewerkt:
Brute V-shape WWE! Borst zit de vorm ook goed in! BDB kan wel iets bet geposeert IMO, dan kom je armen denk ook beter uit!:D

Zeker mooie trainingen ook op deze pagina! Dips zijn natuurlijk te ziek gewoon!

Zoals al gezegd, goede wijdte en schouders en zieke dips.
Misschien iets meer doen aan bovenkant borst, lijkt achter te lopen?

BF% moet je maar kijken, vind bij je BDB het niet zo hoog lijken maar bij je front pic toch een klein buikje, misschien een hele lichte cut inlassen ofzo?

ZO wat een klerenkast!

:thumbs:goed fysiek Wwe - mooi verschil ook bij het de 2e en 3e pic
je traint hard en goed en dat is te zien

Leuk dat er een aantal mensen gereageerd hebben.

goede pics kerel, flinke rug wijdte. Als je middel iets smaller zou uitvallen na een goede cut heb je echt een sick V-shape...je trainingen gaan ook wel hard trouwens, wist niet dat je zo sterk was man - nice!

Bedankt. over die cut kom ik hieronder nog even terug.
Ja ik ik vind het leuk om sterker te worden en train dan ook best wel voor kracht:cool:

Beheurlijk goed fysiek! Vooral die schouders en armen, bam! Wat meten die armen?

Bruut fysiek!

Thnx, schouders vind ik zelf ook wel oke. Mn armen zijn niet zo dik man,38cm maar. Ik zou ze graag wat dikker hebben vandaar dat ik ook eens die schouder/bicep/triceps dag in mn schema genomen heb. Maar mn lichaamslengte is ook niet zo heel groot waardoor ze wel groter lijken i guess.

Brute V-shape WWE! Borst zit de vorm ook goed in! BDB kan wel iets bet geposeert IMO, dan kom je armen denk ook beter uit!:D

Zeker mooie trainingen ook op deze pagina! Dips zijn natuurlijk te ziek gewoon!

Thnx
Borst is samen met armen een spiergroep die ik graag groter zou zien.

Zoals al gezegd, goede wijdte en schouders en zieke dips.
Misschien iets meer doen aan bovenkant borst, lijkt achter te lopen?

BF% moet je maar kijken, vind bij je BDB het niet zo hoog lijken maar bij je front pic toch een klein buikje, misschien een hele lichte cut inlassen ofzo?
Thnx bro
Ik zou inderdaad graag een dikke borst hebben, zou mn fysiek zeker ten goede komen.

......

:thumbs:goed fysiek Wwe - mooi verschil ook bij het de 2e en 3e pic
je traint hard en goed en dat is te zien

Bedankt ,ik doe mn best

Een paar mensen hierboven hadden het over mn bf. Ik vind het schatten moeilijk. 15% ? Zou dat ongeveer kunnen kloppen?

Ik zit een beetje in dubio over wat ik moet doen. Aangezien ik mn bf eigenlijk niet nog verder kan laten stijgen vind ik maar als ik ga cutten raak ik wss een beetje kracht kwijt.

Iemand een mening over cutten in mijn geval?

Een paar mensen hierboven hadden het over mn bf. Ik vind het schatten moeilijk. 15% ? Zou dat ongeveer kunnen kloppen?

Ik zit een beetje in dubio over wat ik moet doen. Aangezien ik mn bf eigenlijk niet nog verder kan laten stijgen vind ik maar als ik ga cutten raak ik wss een beetje kracht kwijt.

Iemand een mening over cutten in mijn geval?
ik gok een procentje of 14.

ik begrijp je dubio man. mensen denken vaak dat cutten gelijk rigoureus moet en gepaard gaat met krachtverlies...bla,bla onzin. Ik heb geen idee wat je nu eet op een dag, maar als je gewoon kracht wilt behouden of zelfs sterker wilt worden terwijl je super subtiel iets wilt zakken in bf, moet je gewoon een klein beetje cardio toevoegen allereerst. bijvoorbeeld 3x p/w 20 min. doe dat twee weken en probeer daarna je voedsel op te schonen - kwaliteit koolhydraten nemen en proberen vochtvasthoudende producten weg te strepen. daarna kun je gewoon 5 minuutjes op je cardio sessies gooien of 4x p/w doen ofzo.

zelf heb ik vorig jaar ook de fout gemaakt door ineens in low carb en 5x p/w cardio te duiken - resultaat, kracht en massa verlies. nu doe ik het op de bovenstaande manier en word ik ondertussen gewoon sterker. nadeel is dat resultaat langer uitblijft en je dus veel geduld moet hebben

- -

Laatst bewerkt:
- -

Laatst bewerkt:
- -

Laatst bewerkt:
- -

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven