XXL Nutrition

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mooie ronde schouders man. je hebt ook btj platte ribbenkast bij je borst zie ik. heb ik ook man.

Ik vond je eerste voedingsschema nogal eenzijdig.

Maar de 2de is wel een verbetering. Ik weet niet of yoghurt en olijfolie een goede combinatie is. suiker en vetten..zonder losse proteins erbij..

olijfolie is prima om in te bakken..boter ligt eraan wat voor. maar ik zou het gwoon bij olijfolie houden..

bedankt voor je complimenten btw :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
mooie ronde schouders man. je hebt ook btj platte ribbenkast bij je borst zie ik. heb ik ook man.
Tnx. Zelf vind ik mn schouders en rug ook wel goed. Borst moet echt wat voller en mn armen wil ik ook groter.
Ik vond je eerste voedingsschema nogal eenzijdig.

Maar de 2de is wel een verbetering. Ik weet niet of yoghurt en olijfolie een goede combinatie is. suiker en vetten..zonder losse proteins erbij..
Ach een tijdje later komt er een shitload aan eiwitten vanuit die kip:P
olijfolie is prima om in te bakken..boter ligt eraan wat voor. maar ik zou het gwoon bij olijfolie houden..
Oke man, thnx

Week 5

dag 1

Trainingstijd: 1 uur en 25min+20 min cardio

23 mei 2011

rug

Deadlift
5x70
5x70
3x120
1x160
1x200

0x240
1x220
8x140

pull ups
5xbodyweight
5xbodyweight

8xbodyweight+15
4xbodyweight+30
16xbodyweight PR

Pull-downs
6x100
6x100
10x80

row machine wide grip
8x130 PR
8x120
8x120

row machine small grip (3onder de streep)
9 reps
9 reps
9 reps

Barbell machine shrugs
8 reps
8 reps
5 reps

20 min crosstrainer +-150kcal verbrand

4 sets buik @15 reps

comments: 240 was nog wat te zwaar. Hoe ver ik m nou kreeg weet ik eigenlijk niet echt. Tymen zag jij dat een beetje?

Na die fail was de kracht er een beetje uit bij het deadliften. Erg zwaare 220 en geloofde het toen verder wel.

Ik heb op pagina 1 van dit log mn voeding gepost die ook op de vorige pagina staat. Dat eet ik deze week. Wss word ik er nog niet droger van en ik ga dan gewoon steeds wat weg halen of vervangen. Elke keer als ik iets verander in mn eetschema zal ik het hier posten.

Laatst bewerkt:
Jammer van die deadlift, maar die pull ups zijn echt ijsselijk. Benieuwt ook hoe het cutten gaat, ik ben zelf ook bezig.

Ik vind het een mooie dead WWE! Die 240 ga je snel pakken! Interessante discussies ook over cutten...de zomer komt er weer aan..:P

Had je pics over het oog gezien, zeer netjes jonge. Weet hoe je begonnen bent, keep it up en succes met de cut :thumbs:!

Brute training ouwe!

Betreft eten:
- Mss idee om die 300 gram kipfilet op te splitsten en deel ervan bij de yoghurt eten. Kan je gewoon koud eten, beetje droog maar voor de rest prima te eten.

Daarnaast heb je opzich redelijk wat melk erin zitten, ik zou persoonlijk het houden op max 1 liter. Je krijgt al genoeg zuivel binnen van de yoghurt en kwark.

Brute training ouwe!

Betreft eten:
- Mss idee om die 300 gram kipfilet op te splitsten en deel ervan bij de yoghurt eten. Kan je gewoon koud eten, beetje droog maar voor de rest prima te eten.

Daarnaast heb je opzich redelijk wat melk erin zitten, ik zou persoonlijk het houden op max 1 liter. Je krijgt al genoeg zuivel binnen van de yoghurt en kwark.

dat

Kwam ongeveer tot de knie.
Hij gaat wel een keer komen, die 240.
Wel fijn trouwens dat je maat je zo ongelofelijk aanmoedigt en ook heel goed oplet tijdens je lifts. ;)

Jammer van die deadlift, maar die pull ups zijn echt ijsselijk. Benieuwt ook hoe het cutten gaat, ik ben zelf ook bezig.

Thnx man, pull ups gaan wel lekker! Succes met cutten man

Ik vind het een mooie dead WWE! Die 240 ga je snel pakken! Interessante discussies ook over cutten...de zomer komt er weer aan..:P

Denk niet dat dat heel snel gaat worden want ik ga cutten he;) Na het cutten wss pas

Had je pics over het oog gezien, zeer netjes jonge. Weet hoe je begonnen bent, keep it up en succes met de cut :thumbs:!

Thnx man, jij bent inderdaad iemand die in mn oude logjes er al bij was:)

Brute training ouwe!

Betreft eten:

100 gram kipfilet bij mn yoghurt is wel een goed plan. Ik ga wss je raad opvolgen en die maaltijden splitsen.

Over die melk.. ik zit er zelf ook aan te denken om de maaltijden na de training te gaan vernaderen/verkleinen. Een maatje van me die ook bij mij in de sportschool traint zij dat hij zelf persoonlijk na de training niet teveel carbs meer wil eten. Dacht eraan om volgende week de rozijnen eruit te gaan halen en wat verlagen in melk/havermout van die shake na de training. Wss op den duur heel die havermout/melk shake eruit en vervangen voor een blokje tonijn op oliebasis.
Deze week hou ik mn voeding nog even aan zoals laatst gepost en op pagina 1 van mijn log staat.

Zie antwoord hierboven;)

Kwam ongeveer tot de knie.
Hij gaat wel een keer komen, die 240.
Wel fijn trouwens dat je maat je zo ongelofelijk aanmoedigt en ook heel goed oplet tijdens je lifts. ;)

Ergens later in mn training zij mn maat ook al zoiets over de hoogte van de lift maar ik dacht ook even aan jou vragen. Het was nog even te zwaar en de komende tijd stel ik het even uit ivm cutten. Maar dit jaar wil ik die 240 zeker nog pakken.

Week 5

dag 2

Trainingstijd: 1 uur en 10 min + 20 min cardio

24 mei 2011

Borst

Bench
5x50
5x50
3x80
3x80
1x90
1x90

2x110(3e met hulp)
5x100
7x95
8x80
8x80

incline bench
3x60

8x70
8x70
8x70

Cable Flyes
8x25
8x25
8x25
8x25

20 min crosstrainer +-200kcal verbrand

comments: Wat een t*fus training. Die 110 ging gewoon ****t up. Ik heb ook gemerkt dat ik bij die zwaare gewichten ook met mn ene arm sneller omhoog ga als met de ander heeft mss te maken met die schouder blesure van vroeger. De komende tijd ga ik geen 110 meer pakken. Ik ga mn zwaare werk sets wel doen met gewichten tussen de 95 en 105kg dat gaat een stuk beter denk ik, helaas:(

Laatst bewerkt:
Bench is gewoon een k*t oefening :p

Wel sterke bench!

Bench is gewoon een k*t oefening :p

Wel sterke bench!

nee niet sterk
Volgende week setjes met 100 draaien, hopelijk gaat dat beter

Morgen rust en donderdag benen. Hopelijk verneuk ik niet ook mn squats...jullie horen het donderdag van me!:cool:

waarom doe je alleen borst by the way W
ik dacht dat je er altijd wel een spiergroepje bijpakte
do ga je gewoon weer ouderwets beuken op die squats

waarom doe je alleen borst by the way W
ik dacht dat je er altijd wel een spiergroepje bijpakte
do ga je gewoon weer ouderwets beuken op die squats

Afwisselen is goed he ove, dus nu gekozen voor een schema waarin borst een eigen dag heeft!

Week 5

dag 3

Trainingstijd: 1uur en 20min

26 mei 2011

benen

Squat
5x70
5x70
3x70
3x110
1x130
1x140
1x150

3x160
2x160
1x160

leg press
10x290
10x340
8x390

leg extensions
3 Sets @8 reps

Leg curl
8x55
8x65
8x75

Standing calves raises
5 sets

comments: Nice train, 160 ging goed. Ik heb nog nooit zo goed gesquat met 160, ook al is het maar een kleine verbetering. Max vroeger in 3 sets was 3-1-1

Nice squats ouwe! Nu hopelijk nog in de buurt van jouw bench en deadlift komen en dan i'm happy.

Wel weer een aardig verloop in je squat sets. Als je echt sterker wil worden, kan je toch beter je reps proberen te maken met een bepaald gewicht. Of durfde je niet meer te zakken in die 2e en 3e set? 3-2-1 met 160 heb je niet veel aan denk ik. 3-3-3 met 155 of 2-2-2 met 160 zou dan beter zijn. Of bijv 2x155, 2x160, 2x165. Zoiets.

Mooie training weer WWE! Hele dikke legpresses ook! Volgende keer 3-3-2x160kg;)

hoe lang rust je dan tussen die squat setjes? (tss de triple, double & single?)

nice squats Wwe

Nice squats ouwe! Nu hopelijk nog in de buurt van jouw bench en deadlift komen en dan i'm happy.

Good luck, little padawan

Wel weer een aardig verloop in je squat sets. Als je echt sterker wil worden, kan je toch beter je reps proberen te maken met een bepaald gewicht. Of durfde je niet meer te zakken in die 2e en 3e set? 3-2-1 met 160 heb je niet veel aan denk ik. 3-3-3 met 155 of 2-2-2 met 160 zou dan beter zijn. Of bijv 2x155, 2x160, 2x165. Zoiets.

Ik heb eigenlijk altijd wel veel last van verloop in mn squat sets. Normaal gezien zou ik proberen om volgende week 1 of 2 reps er bij te plannen vergeleken deze week in 3 sets met 160 maar aangezien ik een beetje een poging doe tot cutten weet ik niet in hoeverre dat gaat lukken.

Mooie training weer WWE! Hele dikke legpresses ook! Volgende keer 3-3-2x160kg;)
Tnx bro
Zie mn reactie hierboven, i'll try;)

hoe lang rust je dan tussen die squat setjes? (tss de triple, double & single?)

Ik weet het niet precies, vrij lang in ieder geval.

bedankt John.Ove

Ik had gister weinig tijd om te trainen omdat ik pas laat kon beginnen en de sportschool 45min later ging sluiten dus wat was korter als normaal

Week 5

dag 3

Trainingstijd: 40 min

27 mei 2011

Military press
10x20
10x20

5x50
5x60
3x70(fail bij 4)
10x50

Dumbbell Side raises
10x16
6x20
10x16

Close grip bench press
5x60
5x80
5x90
2x100 PR

Dips
25xbodyweight PR
10xbodyweight
10xbodyweight

barbell curls
10x40
6x45
8x40

comments: Mp ging erg slecht. Gek genoeg ging mn cgbp goed, vreemd

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven