Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed gewerkt gast! Had je al in het METAL topic gezien wat ik gepost had? juli wordt echt ****ing ziek![]()

Ik luister niet zo veel deathcore man. Wel een aantal bands die ik regelmatig luister in dat genre maar eigenlijk draai ik toch vooral HxCOh ahah ja dat kan! Ik heb sindskort ook a job for a cowboy ontdekt, vind ik ook brute shit. Mja ik moet er voor in de mood zijn, net als voor whitechapel. Maarja wat nieuwe bandjes ontdekken is altijd leuk voor de afwisseling.

Brute training ouwe!
Waarvoor geen carbs bij je ontbijt? Dan kan je de zalm opschuiven naar je yoghurt.
Thnx man, vond zelf 100kg close grip ook wel lekkerLekker hoor die 100kg op de cgbp, die side raise zijn zeker wel met een hoop swing of niet? Hoe dan ook vind ik het erg knap met 20kg.

Wat een tyfusherrie komt hier weer voorbij, jezus hey...
Aardige close grips, gaat de goeie kant op.

Thanks padawan
Nou ik heb havermout met melk geprobeert maar ik werd daar een beetje misselijk van, ook al was het echt maar 30 gram havermout. Als ik net wakker ben word ik echt makkelijk misselijk van eten. De komende tijd hoef ik sochtends bijna nooit echt vroeger wakker te worden waardoor die zalm wel lukt om binnen te krijgen(daar word ik niet misselijk van). Wel weet ik dat carbs sochtends bij het ontbijt toch echt beter zou zijn. Heb jij of iemand nog tips van een maaltijd met carbs die ik zou kunnen proberen waar ik mss niet misselijk van word.
Thnx beast. Ben alleen bang dat de afstand moeilijk is, maar wie weet in de toekomst. Leuk dat het in ieder geval mogelijk is.Eens je log bekeken. Je bent sterk genoeg om goed mee te trainen, vooral in je rug en benen zit kracht genoeg.

Uh brood? Ik eet geen havermout of brinta meerdere keren geprobeerd wil gewoon niet lukken.
Paar sneetjes bruin brood (Liefst volkoren) neem ik, kan prima.

Haha+1
t*ring jantje sterk!
Je doet het met deadstop toch? Bruut man!

Bedankt man