AndroidHealthClinic

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed gewerkt gast! Had je al in het METAL topic gezien wat ik gepost had? juli wordt echt ****ing ziek :D

• Topic Starter Topic Starter
Oh ahah ja dat kan! Ik heb sindskort ook a job for a cowboy ontdekt, vind ik ook brute shit. Mja ik moet er voor in de mood zijn, net als voor whitechapel. Maarja wat nieuwe bandjes ontdekken is altijd leuk voor de afwisseling.

Oh ahah ja dat kan! Ik heb sindskort ook a job for a cowboy ontdekt, vind ik ook brute shit. Mja ik moet er voor in de mood zijn, net als voor whitechapel. Maarja wat nieuwe bandjes ontdekken is altijd leuk voor de afwisseling.
Ik luister niet zo veel deathcore man. Wel een aantal bands die ik regelmatig luister in dat genre maar eigenlijk draai ik toch vooral HxC:)

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Voeding
Ik heb de kcal iets omlaag gedaan

Voeding is nu:

Eetschema +- :

250ml halfvolle melk 115kcal 9eiwit 14kool 2vet
28gram whey 110kcal 21 eiwit 2 kool 1vet
125gram zalm 225kcal 25eiwit 0kool 20vet

500ML Yoghurt 290kcal 16 eiwit 22kool 1vet
olijfolie (10ml? 80kcal 0 eiwit 0kool 9vet

300gram kipfilet 330kcal 69eiwit 0kkool 4 vet
Beetje broccoli

500ml melk 237 kcal 17 eiwit 24kool 7vet
100 gram havermout 380 kcal 13 eiwit 62kool 7vet

TRAINEN

Whey shake(300ml melk+28gram whey) 284kcal 30 eiwit 15kool 10vet

25gram rozijnen 85kcal 0 eiwit 20kool 0vet
150gram tonijn in olie 296kcal 25eiwit 0kool 17vet
1 ei gekookt 77kcal 6eiwit 0kool 5 vet
50gram sla 0kcal 0eiwit 0kool 0vet

olijfolie (10ml? 80kcal 0 eiwit 0kool 9 vet
500gram kwark 310kcal 45eiwit 30kool 0 vet

2890kcal 276 eiwit 198kool 112vet

Laatst bewerkt:
Brute training ouwe!

Waarvoor geen carbs bij je ontbijt? Dan kan je de zalm opschuiven naar je yoghurt.

Lekker hoor die 100kg op de cgbp, die side raise zijn zeker wel met een hoop swing of niet? Hoe dan ook vind ik het erg knap met 20kg.

I'm in. Sterke kerel gij ;)

Wat een tyfusherrie komt hier weer voorbij, jezus hey...
Aardige close grips, gaat de goeie kant op.

Brute training ouwe!

Waarvoor geen carbs bij je ontbijt? Dan kan je de zalm opschuiven naar je yoghurt.

Thanks padawan

Nou ik heb havermout met melk geprobeert maar ik werd daar een beetje misselijk van, ook al was het echt maar 30 gram havermout. Als ik net wakker ben word ik echt makkelijk misselijk van eten. De komende tijd hoef ik sochtends bijna nooit echt vroeger wakker te worden waardoor die zalm wel lukt om binnen te krijgen(daar word ik niet misselijk van). Wel weet ik dat carbs sochtends bij het ontbijt toch echt beter zou zijn. Heb jij of iemand nog tips van een maaltijd met carbs die ik zou kunnen proberen waar ik mss niet misselijk van word.

Lekker hoor die 100kg op de cgbp, die side raise zijn zeker wel met een hoop swing of niet? Hoe dan ook vind ik het erg knap met 20kg.
Thnx man, vond zelf 100kg close grip ook wel lekker:)
Klopt, ik heb op youtube gezocht naar een filmpje hoe ik ze uitvoer maar ik kon het niet vinden. Even uitleggen dan: Ik hou de dumbbells voor mn lichaam tegen elkaar. Ik hou mn knieen iets gebogen zodat ik alleen geconcentreerd met mn rug iets mee beweeg. Dan zwaai ik de dumbbells omhoog met mn armen wat gebogen tot mn armen iets hoger zijn als horizontaal.
-Ik weet niet of het de beste methode is maar het voelt goed;)

Cool man, dan ga ik je nog vaker zien in mn log. We'll keep in touch:cool:

Wat een tyfusherrie komt hier weer voorbij, jezus hey...
Aardige close grips, gaat de goeie kant op.

Blijf gewoon op de clipjes klikken en kijken/luisteren en misschien ga je het op den duur wel een beetje waarderen. Echt, ik vind het geweldig:)

Als mn normale bench nog iets slechter word en mn close grip iets sterker dan zijn ze gelijk:o
Dinsdag pak ik bij mn eerste werkset benchpress 100kg en dan ga ik eens kijken hoe dat gaat en hoeveel reps ik daarmee momenteel kan.

Eens je log bekeken. Je bent sterk genoeg om goed mee te trainen, vooral in je rug en benen zit kracht genoeg.

whoppa 2x100 close gripp
netjes

Thanks padawan

Nou ik heb havermout met melk geprobeert maar ik werd daar een beetje misselijk van, ook al was het echt maar 30 gram havermout. Als ik net wakker ben word ik echt makkelijk misselijk van eten. De komende tijd hoef ik sochtends bijna nooit echt vroeger wakker te worden waardoor die zalm wel lukt om binnen te krijgen(daar word ik niet misselijk van). Wel weet ik dat carbs sochtends bij het ontbijt toch echt beter zou zijn. Heb jij of iemand nog tips van een maaltijd met carbs die ik zou kunnen proberen waar ik mss niet misselijk van word.

Uh brood? Ik eet geen havermout of brinta meerdere keren geprobeerd wil gewoon niet lukken.

Paar sneetjes bruin brood (Liefst volkoren) neem ik, kan prima.

Eens je log bekeken. Je bent sterk genoeg om goed mee te trainen, vooral in je rug en benen zit kracht genoeg.
Thnx beast. Ben alleen bang dat de afstand moeilijk is, maar wie weet in de toekomst. Leuk dat het in ieder geval mogelijk is.

whoppa 2x100 close gripp
netjes

100 blijft altijd een 'bijzonder' gewicht:)

Uh brood? Ik eet geen havermout of brinta meerdere keren geprobeerd wil gewoon niet lukken.

Paar sneetjes bruin brood (Liefst volkoren) neem ik, kan prima.

Oke, meer carb ontbijt tips zijn altijd welkom.

Week 6

dag 1

Trainingstijd: 1 uur en 20min+20 min cardio

30 mei 2011

rug

Deadlift
5x70
5x70
3x120
1x160

8x190 PR
10x120
8x120

pull ups
5xbodyweight

8xbodyweight+15
4xbodyweight+30
12xbodyweight

Pull-downs
6x100
6x100
8x80

row machine wide grip
8x130
6x130
4x130

row machine small grip
10 reps (3onder de streep)
10 reps (3onder de streep)
10 reps (op de streep)

Barbell machine shrugs
8 reps
6 reps
5 reps

20 min crosstrainer +-150kcal verbrand

comments: Deadlift ging enorm goed vandaag:D
Pull ups kom ik al weken achtereen met 30kg extra maar tot 4 dus volgende keer maar eens 25 pakken ipv 30.

Morgen bankdrukken. Werkset(s) worden met 100:o

8 reps met 190, doe normaal gast :D fkn sterk!

8x190 is brutaal kerel

hehe ik las eerst 1x160. Dacht.... wtf

dan erna : 8x190 aaaaiight :D

mooi!

some crazy shit right there !

Haha, 8x190. Aardig gek weer.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven