- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe ik las eerst 1x160. Dacht.... wtf
dan erna : 8x190 aaaaiight
mooi!

Hoppa,zekerz!
Thanks kale

Donderdag is de sportschool gesloten dus ik train morgen benen.
)
was ik helemaal vergeten ****Lekker hoor 17 reps met 100kg. Echt vervelend idd dat de sportschool op donderdag dicht is, hier hetzelfde verhaal.

was ik helemaal vergeten ****
---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------
Stevige flyes trouwens, strikt?
Marvin gaat gauw kijken op de website van de sportschool..anders verschuif ik benen ook naar vrijdag..vandaag is te kort dag!
Pff, die 8x190kg deads zie ik nu pas!! Nais WWE!
Verder natuurlijk ook dikke chest workout...as ussual..

Nice man! nooit meer echt las gehad van je lies? dacht te kunnen herinneren dat je daar toen een poosje last van had.
Examples: After a certain point, late in the cycles, I need to take 9 days between bench press sessions, 11 days between undergrip pulldown sessions, 17 days between squat sessions, and 28 days between deadlift sessions in order to keep making progress. Trying to do each one of these every 7 days, would halt or even regress progress and create a series of aches and pains due to overtraining.

Ja vond ik ook wel, zeker omdat het zo lang geleden was dat ik een squat pr kon zetten.