Fitness Seller

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice squats man!

Voor wat betreft die twee zaken, zou het kunnen zijn dat je te weinig eet? Je zag in het begin verschil dus teveel zul je zeker niet eten. En t kan ook zijn dat je stofwisseling iets trager is geworden doordat je minder eet, dus dan zou je kunnen overwegen een refeed in te lassen.

Wat je zegt over je spierpijn doet me ook meer vermoeden dat je te weinig eet. 2607 Kcal is weinig voor iemand van jouw gewicht en die zulke trainingen verzet :p

Lekkere training man

• Like
Waarderingen: wwe
Brute trainingen man!

Betreft je 2 punten.

1. Kan ook zijn dat je te weinig eet, wat deels ook punt 2 verklaard. Gewoon keer refeed dag erin knallen. Dagje deloaden, of op 50% knallen kan nooit en te nimmer kwaad. Je zal er enkel sterker en beter uit komen. Wie weet voel je, je daarna wel stukken beter en fitter.

2. Mss wat cardio opschroeven? Voeding ziet er opzich prima uit, zie niet enorm veel kh in je schema staan. Kwa cal zal het denk ik wel meevallen.

Zo dik om nog even te PR'en op de frontsquat, nadat je de squat al zo hebt aangepakt!:eek:

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.005
Thanks yooo:D
Er stond neem eens een kijkje in mijn log, dus bij deze;). Mooi hoor die 3x170 sq. Verder pittige trainingen.

Dan is het maar goed dat ik mn signature een paar dagen geleden heb aangepast:D Thanks man!

nice squats man!

Voor wat betreft die twee zaken, zou het kunnen zijn dat je te weinig eet? Je zag in het begin verschil dus teveel zul je zeker niet eten. En t kan ook zijn dat je stofwisseling iets trager is geworden doordat je minder eet, dus dan zou je kunnen overwegen een refeed in te lassen.

Wat je zegt over je spierpijn doet me ook meer vermoeden dat je te weinig eet. 2607 Kcal is weinig voor iemand van jouw gewicht en die zulke trainingen verzet :p

Brute trainingen man!

Betreft je 2 punten.

1. Kan ook zijn dat je te weinig eet, wat deels ook punt 2 verklaard. Gewoon keer refeed dag erin knallen. Dagje deloaden, of op 50% knallen kan nooit en te nimmer kwaad. Je zal er enkel sterker en beter uit komen. Wie weet voel je, je daarna wel stukken beter en fitter.

2. Mss wat cardio opschroeven? Voeding ziet er opzich prima uit, zie niet enorm veel kh in je schema staan. Kwa cal zal het denk ik wel meevallen.

Thnx beestjes

Wat betreft de spierpijn denk ik zelf dat het komt of omdat ik afgelopen zondag ook een training had en maandag en dinsdag erna meteen weer. Of het komt omdat ik de laatste tijd gewoon erg goede vooruitgang heb geboekt en dan wil je lichaam ook wel eens rust.
De reden dat ik niet meteen een deload week wil doen is omdat ik over 4 weken en over 6 weken een paar dagen naar een festival ga. En ik weet hoe dat gaat, flink chillen en bieren en dan een paar dagen ben ik gewoon niet zo sterk en dan zou ik het ook al een beetje als deload kunnen zijn. Ik zat zelf te denken om sowieso volgende week even met mn UB trainingen minstens 1 rep uit de buurt van failen te blijven en deadlift even een weekje over te slaan.

Over het cutten, tja een refeed. Dit is de eerste keer dat ik cut dus ben er niet zo bekend mee maar op zaterdag junk ik en drink ik meestal bier, dit is dan toch al een soort refeed of sla ik de plank nu mis?
Ook heb ik nog een paar verborgen kcal in mn voedingsschemaen dat is 150gram groente en een beetje saus die ik door mn warme gerechten doe. De saus is wok saus en ik heb niet gekeken hoeveel kcal dit is maar stiekem zit ik dus wel iets hoger dan ik aangeef in mn schema.
Zo dik om nog even te PR'en op de frontsquat, nadat je de squat al zo hebt aangepakt!:eek:

Thats how I roll:D

Al had ik mss die 130 fsq beter achterwegen kunnen laten. Ik had wat moeite om die op mn schouders te houden en voel mn rechter schouder nu een beetje. Ik doe misschien bij de schouder training van vanavond even rustig aan.

Laatst bewerkt:
Had je niet hoeven doen man, die front squats ;)
Nice stuff. Erg sterk. Chris deed van de week 3x165, dus je kan de strijd aan...:P

• Like
nice frontsquat, ik weet hoe zwaar 130 is :P

• Like
Over het cutten, tja een refeed. Dit is de eerste keer dat ik cut dus ben er niet zo bekend mee maar op zaterdag junk ik en drink ik meestal bier, dit is dan toch al een soort refeed of sla ik de plank nu mis?
Refeeden is (gecontrolleerd) boven onderhoud eten, dus in principe gestructureerd een dag meer eten. Maar ik denk dat als jij naast je junk je normale voeding vasthoud dat je een Kcal overschot creëert en dus alsnog een soort refeed houd. Alcohol is dan niet ideaal, maar goed. tis wel fijn.

• Like
  • #1.009
Had je niet hoeven doen man, die front squats ;)
Nice stuff. Erg sterk. Chris deed van de week 3x165, dus je kan de strijd aan...:P

Had ik dat ook maar niet gedaan haha
Oei, dan moet ik Chris toch wel voor blijven op de squat:P
nice frontsquat, ik weet hoe zwaar 130 is :P

ja ik ook... t*fus zwaar:cool:

Refeeden is (gecontrolleerd) boven onderhoud eten, dus in principe gestructureerd een dag meer eten. Maar ik denk dat als jij naast je junk je normale voeding vasthoud dat je een Kcal overschot creëert en dus alsnog een soort refeed houd. Alcohol is dan niet ideaal, maar goed. tis wel fijn.

Tja gestructureerd... ik ga morgen sowieso junken. Wat precies weet ik nog niet maar ik ga gewoon naar de supermarkt denk ik en haal waar ik zin in heb en dan krijg ik sowieso een stuk meer kcal binnen als de rest van de week. Maar of het nou ook valt onder refeeden omdat het in principe veel rotzooi is..?

En over die alcohol. Tja ik weet dat het niet goed is maarja tis wel relaxt:o

Hoi :)

Naar welk festival ga je?

Tja gestructureerd... ik ga morgen sowieso junken. Wat precies weet ik nog niet maar ik ga gewoon naar de supermarkt denk ik en haal waar ik zin in heb en dan krijg ik sowieso een stuk meer kcal binnen als de rest van de week. Maar of het nou ook valt onder refeeden omdat het in principe veel rotzooi is..?
In principe kun je t een refeed noemen als t boven onderhoud is. Clean of niet, als je meer binnenkrijgt dan je nodig hebt krijgt je stofwisseling een opkikker en dat is t doel van een refeed.
Op wat voor een vetpercentage sta je nu trouwens?

Prettig weekend WWE! Enjoy junking!:meal::D

poe stevig hoor die fsquats - kon je een beetje mooi recht blijven toen je naar beneden ging ?
jij hebt je handen toch met een crossovergripp t.a.v de fsquats - ik heb met de squats mijn doel gehaald ( 5kg erbij haha ) ik ga maandag eens pieken op de fsquats -

• #1.015
Ik was er nog niet aan toegekomen maar dit is de training van afgelopen vrijdag:

Week 3

Trainingstijd: ?

1 juli 2011

dag 4

Push press
5x60
5x70
5x80
5x70

dumbbell shoulder press
10x30
7x34 PR
8x30

Side raises
10x10
10x10
10x10 (Ik deed deze oefening even niet te zwaar omdat ik mn schouder een beetje voelde door de front squat van de dag ervoor).

Close Grip bench press
5x60
1x90

2x100(3e was helaas net een faal bij de lockout)
5x90
16x60

Barbell curl
10x40
3x50(+3 met smokkel)
10x40

Dips
8xbodyweght+35
8xbodyweght+35
8xbodyweght+35 volume pr

dumbbell curl
10x16
4x22
8x16

Pushdown
2 sets

concentration curl
8x14 + 8x10

Hoi McMetronome, welkom in mijn logje:)

Ik ga eind deze maand naar Break Out Fest [Afbeelding niet meer beschikbaar]Een klein festivalletje waar ik nu al veel zin in heb!

Ook ga ik naar Ieperfest [Afbeelding niet meer beschikbaar] Ik ben al 2x eerder geweest en vermaak me elke keer echt enorm goed! veel zin in de festivals in ieder geval.

Ook gaan een paar maten van mij over 2 weken naar Rock Herk festival maar ik weet nog niet of ik daar mee naartoe ga omdat het daar voornamelijk drumnbase en rock/metal achtige bands zijn die spelen en dat vind ik niet zo boeiend. Dus dan zou ik echt alleen voor de roadtrip en de hangouts gaan, dus daar twijfel ik nog even over.(Wel speelt More Then Life wat ik tof vind maarja dat is echt het enige).

In principe kun je t een refeed noemen als t boven onderhoud is. Clean of niet, als je meer binnenkrijgt dan je nodig hebt krijgt je stofwisseling een opkikker en dat is t doel van een refeed.
Op wat voor een vetpercentage sta je nu trouwens?
Oke, thnaks voor de info.
Tja vind ik altijd lastig om te gokken... 13/14 misschien? Ik denk dat ik van de week wel even een fototje schier kunnen jullie raden haha;)
Prettig weekend WWE! Enjoy junking!:meal::D

Thanks Marvin. Ik las je reactie zaterdag al dus het prettig weekend wensen is optijd aangekomen:) De mcdonnalds enzo en kebab heeft gesmaakt:D

poe stevig hoor die fsquats - kon je een beetje mooi recht blijven toen je naar beneden ging ?
jij hebt je handen toch met een crossovergripp t.a.v de fsquats - ik heb met de squats mijn doel gehaald ( 5kg erbij haha ) ik ga maandag eens pieken op de fsquats -

Bedankt John. Ik had het idee dat ik recht bleef en dat de techniek in orde was. Ja ik heb mijn armen gekruist. Succes vandaag in ieder geval!

Ik heb toch maar besloten een soort van deload te doen, beter luister ik gewoon naar mn lichaam:)
LB voelt nog wel fris en sterk aan dus ik denk dat ik wel gewoon zwaar ga squaten enzo op benendag. Ub doe ik even rustig mee deze week dus de training van zojuist was niet zo boeiend en zonder deadlift.

Week 3

dag 1

DELOAD

Trainingstijd: 25min+20min cardio

4 juli 2011

rug

pull ups
12xbodyweight
8xbodyweight
8xbodyweight
8xbodyweight
8xbodyweight
8xbodyweight

Barbell row
10x60
10x60
10x60

row machine small grip
10 reps
10 reps
10 reps

Machine shrugs
10 reps
10 reps
10 reps

+20min crosstrainer +-175kcal verbrand

Sterke shoulder press man!

Sterke dips, ben wel benieuwd naar fotos van je fysiek tbh

Break Out Fest heeft wel een erg strake lineup al is het jammer dat Merauder niet komt, al hun Europa shows zijn afgelast dus ook in de Rotterdamse Baroeg en op Break Out :mad: dus ben benieuwd wat de hoofdact wordt.

Rock Herk is gratis wat een grote WIN is, je zou ook nog naar Beach Mosh kunnen gaan, daar komt More Than life samen met First Blood maar dat is voor jou een stuk verder weg (Hengelo) en bovendien niet gratis.

Never Say Die! laat je zeker ook aan je voorbij gaan met deze line-up (Suicide Silence, Deez Nuts, Oceano, Emmure) Ik heb daar echt ontzettend veel zin in omdat ik alle bands op Emmure na echt graag wilde zien :D

Break Out Fest heeft wel een erg strake lineup al is het jammer dat Merauder niet komt, al hun Europa shows zijn afgelast dus ook in de Rotterdamse Baroeg en op Break Out :mad: dus ben benieuwd wat de hoofdact wordt.

Rock Herk is gratis wat een grote WIN is, je zou ook nog naar Beach Mosh kunnen gaan, daar komt More Than life samen met First Blood maar dat is voor jou een stuk verder weg (Hengelo) en bovendien niet gratis.

Never Say Die! laat je zeker ook aan je voorbij gaan met deze line-up (Suicide Silence, Deez Nuts, Oceano, Emmure) Ik heb daar echt ontzettend veel zin in omdat ik alle bands op Emmure na echt graag wilde zien :D

geef mij maar mary j blige :rolleyes:

• #1.020

Thanks man, vond ik zelf ook wel. Ging lekker:)

Sterke dips, ben wel benieuwd naar fotos van je fysiek tbh

Ik heb vanmiddag maar even een paar fotos geschoten. Onderaan deze post plaats ik ze:o

Ik vind het ook echt jammer dat Merauder niet meer komt anders zou ik ze 2x in 2 weken zien haha. Op Ieperfest worden ze vervangen door CRAWLSPACE en dat is ook t*ring lomp:D

Rock Herk is inderdaad gratis en dat doet me zeker twijfelen, ik laat het wel weten hier of ik daar heen ga. Maarja de rest van de line up behale More Then Life is niet mijn ding:P Over dat beach mosh kan ik niet echt wat vinden en sowieso is hengelo te ver voor me;)

Ik denk dat ik never say die skip. Emmure vind ik erg gaaf though. Maar ik skip zulke 'grote' shows meestal.

Jij gaat verder dus niet naar de dingen waar ik heen ga?

Jammer John.. jammer!

Hier de beloofde fotos, fire away:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2hoffc2.jpg

eqp0jk.jpg

34pesmh.jpg

m8i4vc.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven