AndroidHealthClinic

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.041

Thanks Rob. Je gaf eerder aan dat ik alles eigenlijk low rep deed en dat meer reps ook wel prima zijn. Daarom dat ik op de zaken als leg extensions en leg curls gewoon wat omhoog ben gegaan in reps. ja ook jouw mening telt:D

Thanks Rob. Je gaf eerder aan dat ik alles eigenlijk low rep deed en dat meer reps ook wel prima zijn. Daarom dat ik op de zaken als leg extensions en leg curls gewoon wat omhoog ben gegaan in reps. ja ook jouw mening telt:D

Nou, bedoelde eigenlijk daarmee dat je niet echt lange sets met veel reps nodig hebt
om benen te kweken die in verhouding zijn :) Als je intensiteit maar goed is :)

Als ik sommige zie 20 reppers maken met squats ... tja

• #1.043
Nou, bedoelde eigenlijk daarmee dat je niet echt lange sets met veel reps nodig hebt
om benen te kweken die in verhouding zijn :) Als je intensiteit maar goed is :)

Als ik sommige zie 20 reppers maken met squats ... tja

Haha lol, oke. Maargoed, maakt niet uit. Heb het idee dat ik mn benen nu op de juiste manier aanpak. En mn squat word sterker dus dat is ook goed. Ik wil naar een 1RM squat van het magische getal 200.

• #1.044
Week 4

Trainingstijd: 1uur en 30 min + 10min buik + 10 min cardio

7 juli 2011

dag 4

Push press
5x50
5x50
5x70
5x80
4x85 PR

dumbbell shoulder press
10x30
0x36
0x36
10x26
10x26

Side raises
10x10
10x10
10x10

Close Grip bench press
5x50
5x80
5x80
5x80

Barbell curl
10x40
10x40
10x40

Dips
8xbodyweght+40
8xbodyweght+40 volume pr
4xbodyweght+40

dumbbell curl
10x16
10x16
10x16

Pushdown
2 sets

concentration curl
8x14 + 8x10

comments: Was wel een lekkere training. Alleen beetje jammer van de db shoulder press. Ik kreeg die 36kg wel op mn schouders maar kreeg ze niet weg gedrukt vanuit die dode positie en ik was alleen dus geen spotter om me te helpen. helaas. Pushpress en dips gingen erg goed en biceps ook flink vol geramt:cool:

Ja was ik op Facebook ja ;) Ik hou je log wel in de gaten of we elkaar een keer in de pit gaan zien :)

• #1.046
Ja was ik op Facebook ja ;) Ik hou je log wel in de gaten of we elkaar een keer in de pit gaan zien :)

Hehe, dacht ik dus al:cool:

maargoed ik verwacht het niet. Ik ga best vaak naar shows zoals je leest maar heb het idee dat ik naar heel ander soort shows ga als jij. En de grote shows skip ik eigenlijk altijd..

Hehe, dacht ik dus al:cool:

maargoed ik verwacht het niet. Ik ga best vaak naar shows zoals je leest maar heb het idee dat ik naar heel ander soort shows ga als jij. En de grote shows skip ik eigenlijk altijd..

Ja klopt man, bezoek zelf nooit zoveel shows, heb nu wel een lijstje van bands die ik allemaal nog wil zien (Heaven Shall Burn, Carnifex, Molotov Solution, Have heart, Defeater, Terror, Whitechapel, Crowbar, Upon a Burning Body en Backfire!) Ja het schijnt dat Backfire! weer gaat beginnen :D Voor de rest ben ik niet zo'n concertganger eigenljik maarja zal vast wel eens gebeuren op Ieper oid.

Filmpje in spoiler is trouwens ook een epic show

• #1.048
Ja klopt man, bezoek zelf nooit zoveel shows, heb nu wel een lijstje van bands die ik allemaal nog wil zien (Heaven Shall Burn, Carnifex, Molotov Solution, Have heart, Defeater, Terror, Whitechapel, Crowbar, Upon a Burning Body en Backfire!) Ja het schijnt dat Backfire! weer gaat beginnen :D Voor de rest ben ik niet zo'n concertganger eigenljik maarja zal vast wel eens gebeuren op Ieper oid.

Filmpje in spoiler is trouwens ook een epic show

Backfire komt idd weer bij elkaar, maar heb die echt al vaak gezien..keer of 8 ofzo. Terror 4x, Whitechapel 1x, Defeater 2x en have Heart 2x. Have Heart bestaat niet meer dus die ga je sowieso niet meer zien haha. De rest van je lijstje hoef ik niet te zien:P(carnifex ook een keer gezien maar vind ik niks aan).

Despised Icon is ook echt gaaf ja. Maar toch weer een grote zaal enzo in dat filmpje haha. Doe mij die kleine shows maar :cool:
Ik hou je log wel in de gaten of we elkaar een keer in de pit gaan zien :)
Denk trouwens niet dat ik je bij mosh tegenkom want ik mosh wss anders als jij ook haha:D

Sterke Push press en inderdaad jammer van die shoulder press.

stevig pushwerk weer
kan me wel voorstellen dat die shoulderpresses dan minder gaan
al is 10x30 echt niet gek

Pf wat een vette trainingen komen hier toch steeds voorbij, bijna elke workout wel (v)pr's :thumbs:

t*ring jantje wat een push werk!

• #1.053
Sterke Push press en inderdaad jammer van die shoulder press.

Thanks Powergiant, tof dat je reageerd. Die shoulder press is inderdaad jammer maar het was de eerste keer dat ik 36 probeerde en de eerste rep is gewoon zo klote omdat die gemaakt moet worden vanuit een 'dode' positie.
stevig pushwerk weer
kan me wel voorstellen dat die shoulderpresses dan minder gaan
al is 10x30 echt niet gek

Thanks John.
10x30 is inderdaad wel lekker. Ik denk dat ik die db shoulder presses maar gewoon lekker op volume en reps blijf draaien.

Pf wat een vette trainingen komen hier toch steeds voorbij, bijna elke workout wel (v)pr's :thumbs:

Thanks man voor je reactie(s)! Ik hoop dat ik het nog een tijdje zo vol kan houden kwa pr's. De juiste focus heb ik momenteel al een tijdje.

t*ring jantje wat een push werk!
Thanks
Push it to the limit!:cool:

edit: Die pics die ik gepost had. Zal nu een procentje of 14 zijn zeker?

Ondanks de vreselijke muzieksmaak een paar mooie trainingen gezien. :thumb:
EN op je foto's afgaand ben je een flinke buffel. ;)

Ik schat 13% denk dat 14% net ietsie te hoog geschat is

• #1.056
Ondanks de vreselijke muzieksmaak een paar mooie trainingen gezien. :thumb:
EN op je foto's afgaand ben je een flinke buffel. ;)
Ha Hummer, tof dat je ook in mijn log een kijkje neemt.
Haha, denk dat de meeste mn muzieksmaak niet zo kunnen waarderen maar ach, ik vind het wel leuk om zo nu en dan hier een filmpje/muziekje te posten. Bedankt voor de complimenten verder.

Ik schat 13% denk dat 14% net ietsie te hoog geschat is

Het is ook gewoon lastig om te schatten. De ene spiergroep is gewoon droger als de andere. Ik wil toch eigenlijk nog wel wat droger worden als dit, ben benieuwd of dat op deze manier gaat lukken of dat er nog andere zaken aangepast moeten worden. Maar de spiegel is het gene wat telt kwa fysiek natuurlijk.

Morgen rug dag en deze keer ga ik maar weer een setje deadliften:)

• #1.057
Week 4

dag 1

11 juli 2011

rug

Deadlift
8x70
5x120
2x150
1x180
1x210

2x230 PR
1x230
8x120

pull ups
8xbodyweight
5xbodyweight+20
5xbodyweight+30
2xbodyweight+40
10xbodyweight+20 PR
20xbodyweight
5xbodyweight(bovenin een paar tellen blijven hangen, erg zwaar)

Barbell row
10x70
8x80
6x80

row machine small grip
8 reps
8 reps
8 reps

Machine shrugs
8 reps
8reps
8 reps

+20min crosstrainer +-175kcal verbrand

comments: 2x230 is een pr omdat ik het niet eerder gedaan heb. Kwa toppen ben ik gewoon best goed in dl. Het ging wel zwaar vooral het locken is echt zwaar. Ik hoef met deadliften ook niet naar een nieuw pr te werken momenteel. Een vrij soepele 250 wil ik. Dus dat ook het laatste deel van de lift vrij snel en soepel gaat. Het verbeteren van mn squat en vooral mn bench heeft meer voorang.

Laatst bewerkt:
Beste 1rm heb jij, met 2x230kg til jij even 1x250kg. Aardig gek.

• #1.059
Beste 1rm heb jij, met 2x230kg til jij even 1x250kg. Aardig gek.

Haha ja he. Lijkt me dan toch eigenlijk wel dat ik opeen goede dag toch wel 3 of zelfs 4 reps moet kunnen maken met dit gewicht. Maarja pr is pr en heb het daarom onderaan erbij gezet zodat men ziet dat het ook weer niet mega indrukwekkend is;)

Mss ga ik weer eens deadliften met +- een van te voren uitgedachte lijst van gewichten. Opbouwend per week bijvoorbeeld ofzo. Momenteel pak ik elke week gewoon waar ik die dag me goed bij voel en zin in heb.(Al heeft me dit wel een flinke vooruitgang opgeleverd als ik naar mn 1RM kijk).

Beescht! gaat lekker WWE aka the king of DL!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven