Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cannonball Delts.. zieke lats ook. Alleen weinig traps waardoor je schouders er wel erg freaky uit gaan zien
Netjes man.

Bedankt, ik ben inderdaad een beetje droger geworden. Nu is het plan om nog droger te worden als dit. Welk bf zou dit zijn peeps? Ik dacht 13/14% ongeveer?Ziet er goed uit kerel! Rug is echt wijd en volgens mij ben je ook wat droger geworden als ik me je vorig pics nog goed kan herinneren?

Bedankt Rob.!
foto's zijn al een stuk beter genomen qua belichting enzo, je kan je fysiek goed beoordelen zo.
ik vind je lat relaxed t bruutst. je schouders komen ook goed uit en je staat droger. gaat goed dus![]()

Goed fysiek WWE! Dikke schouders ook op die BDB.. al denk ik dat die qua pose wel wijder kan als ik je latspread zo zie! Keep on going!![]()

Damn, ik ben echt jaloers op die ontwikkeling in je schouders
goeie gedefineerde rug met een getekende schouderpartij
Cannonball Delts.. zieke lats ook. Alleen weinig traps waardoor je schouders er wel erg freaky uit gaan zien
Netjes man.

Viel me niet zo op... Maar dat klopt ja. Vroeger waren zijn traps monsterlijk groot ten opzichte van de rest van zijn fysiek. Vreemde ontwikkeling!
Nee denk het niet man, zit ook erg krap in geld en ben opzich ook niet zo'n enorme festivalganger. EDGEfest ga ik dan wel weer heen; Straight-Edge bandjes in een zaaltje in Best(Noord-Brabant)
Plaatje in spoiler, plaatje is blijkbaar nogal groot, als je even ctrl ingedrukt houdt en dan op '-' drukt wordt het beter zichtbaar, ctrl ingedrukt met '+' maakt het dan weer groter
Ken geen van de bands die er spelen maarja ken die gasten die het georganiseerd hebben dus ga denk wel even kijken[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Goede shape trouwens man!
Btw lennart, ik kwam je op facebook tegen..je reageerde op een foto van skatermarvin en volgens mij was jij dat

Toch moet het knallen worden morgen!Is t nou deload of niet? Je wilt t n beetje rust geven, maar je gaat toch wel zwaar squatten morgen en ook aardig zwaar met UB. Geen deload dus?
Word up dennis, thnx