XXL Nutrition

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Animal! Bruut man!

Zeer brute rug en schouders!

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit kerel! Rug is echt wijd en volgens mij ben je ook wat droger geworden als ik me je vorig pics nog goed kan herinneren?

Epic schouders man. Die back double biceps is vet.

je staat er flink hard bij man ! :thumbs:

foto's zijn al een stuk beter genomen qua belichting enzo, je kan je fysiek goed beoordelen zo.

ik vind je lat relaxed t bruutst. je schouders komen ook goed uit en je staat droger. gaat goed dus :D

Goed fysiek WWE! Dikke schouders ook op die BDB.. al denk ik dat die qua pose wel wijder kan als ik je latspread zo zie! Keep on going!:thumbs:

:wanker: Yeah baby YEAH!

Damn, ik ben echt jaloers op die ontwikkeling in je schouders

goeie gedefineerde rug met een getekende schouderpartij

Cannonball Delts.. zieke lats ook. Alleen weinig traps waardoor je schouders er wel erg freaky uit gaan zien;)

Netjes man.

Cannonball Delts.. zieke lats ook. Alleen weinig traps waardoor je schouders er wel erg freaky uit gaan zien;)

Netjes man.

Viel me niet zo op... Maar dat klopt ja. Vroeger waren zijn traps monsterlijk groot ten opzichte van de rest van zijn fysiek. Vreemde ontwikkeling!

Nee denk het niet man, zit ook erg krap in geld en ben opzich ook niet zo'n enorme festivalganger. EDGEfest ga ik dan wel weer heen; Straight-Edge bandjes in een zaaltje in Best(Noord-Brabant)
Plaatje in spoiler, plaatje is blijkbaar nogal groot, als je even ctrl ingedrukt houdt en dan op '-' drukt wordt het beter zichtbaar, ctrl ingedrukt met '+' maakt het dan weer groter :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ken geen van de bands die er spelen maarja ken die gasten die het georganiseerd hebben dus ga denk wel even kijken :)

Goede shape trouwens man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.033
Animal! Bruut man!

Zeer brute rug en schouders!

Haha, animal is mss een wat groot woord maar bedankt man:)

Ziet er goed uit kerel! Rug is echt wijd en volgens mij ben je ook wat droger geworden als ik me je vorig pics nog goed kan herinneren?
Bedankt, ik ben inderdaad een beetje droger geworden. Nu is het plan om nog droger te worden als dit. Welk bf zou dit zijn peeps? Ik dacht 13/14% ongeveer?

Epic schouders man. Die back double biceps is vet.

Thanks man, epic is een flink compliment:D

je staat er flink hard bij man ! :thumbs:
Bedankt Rob.!

foto's zijn al een stuk beter genomen qua belichting enzo, je kan je fysiek goed beoordelen zo.

ik vind je lat relaxed t bruutst. je schouders komen ook goed uit en je staat droger. gaat goed dus :D

Ik heb inderdaad gemerkt dat belichting echt veel uitmaakt:)
Bedankt voor de complimenten ook en het is me inderdaad gelukt om een een beetje droger te worden.

Goed fysiek WWE! Dikke schouders ook op die BDB.. al denk ik dat die qua pose wel wijder kan als ik je latspread zo zie! Keep on going!:thumbs:

Thanks Marv! Ach.. ik ga niet oefenen op poseren hoor:p

Tja bodybuilderd he:o

Damn, ik ben echt jaloers op die ontwikkeling in je schouders

Hehe, thanks brooo!

goeie gedefineerde rug met een getekende schouderpartij

Thanks John, dat zijn inderdaad mijn twee beste spiergroepen

Netjes man.

Hehe cannonball, hoe kom je er op..wel ****ing nice though:D
Ik heb zelf niet het idee dat mn traps achterlopen..

Viel me niet zo op... Maar dat klopt ja. Vroeger waren zijn traps monsterlijk groot ten opzichte van de rest van zijn fysiek. Vreemde ontwikkeling!

Tja, maar lopen ze echt achter?

Nee denk het niet man, zit ook erg krap in geld en ben opzich ook niet zo'n enorme festivalganger. EDGEfest ga ik dan wel weer heen; Straight-Edge bandjes in een zaaltje in Best(Noord-Brabant)
Plaatje in spoiler, plaatje is blijkbaar nogal groot, als je even ctrl ingedrukt houdt en dan op '-' drukt wordt het beter zichtbaar, ctrl ingedrukt met '+' maakt het dan weer groter :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ken geen van de bands die er spelen maarja ken die gasten die het georganiseerd hebben dus ga denk wel even kijken :)

Goede shape trouwens man!

Oke man, ik plaats meestal wel in mn log waar ik heen ga dus als je iets ziet waar je ook heen gaat moet je het maar laten weten;) Btw lennart, ik kwam je op facebook tegen..je reageerde op een foto van skatermarvin en volgens mij was jij dat:P

Dat edgefest had ik op internet inderdaad zien staan maar wie betaald er nou 15e voor die line up haha:o

Aanstaande vrijdag heb ik met een maat afgesproken die ik niet zo vaak zie om weer eens af te spreken en wat biertjes te doen. Dus vrijdag avond kan ik sowieso niet trainen. Ik heb besloten om dan morgen mijn benen training te doen en donderdag schouders/biceps/triceps en vrijdag rust en het weekend ook rust.

Morgen dus benen en squats. Helaas zonder spotter of aanmoediging want mn trainingsmaatje gaat dan niet:o Toch moet het knallen worden morgen!

---------- Post added di 5 jul 2011 at 21:33 ----------

Week 4

Trainingstijd: 55min +20min cardio

5 juli 2011

dag 2

Borst

dumbbell benchpress
10x14
7x20
5x26
5x32
3x36

10x40
9x40
8x40

Incline bench
4x60

8x80
12x70
15x60

dumbbell flyes
10x16
10x16
10x16
10x16

chest press
15x40
15x40

+20min cario(crosstrainer) +-175kcal verbrand

comments: Dumbbell presses gingen goed, dat volume heb ik denk ik nog nooit gedaan met 40. Na die 80kg incline de rest niet te zwaar gedaan omdat ik mn UB een beetje rust wilde geven deze week zoals ik al eerder aangaf maar een volledige deload week wilde ik ook niet.

Is t nou deload of niet? Je wilt t n beetje rust geven, maar je gaat toch wel zwaar squatten morgen en ook aardig zwaar met UB. Geen deload dus?

Hele sterke training weer man!

• #1.036
Is t nou deload of niet? Je wilt t n beetje rust geven, maar je gaat toch wel zwaar squatten morgen en ook aardig zwaar met UB. Geen deload dus?

LB voelde nog gewoon prima aan dus voor LB knal ik gewoon.

Bij UB voelde vooral mn rug vermoeid aan vandaar dat ik gister die training niet zwaar deed en de deadlifts oversloeg.

Vandaag met borst ben ik behalve met de db presses gewoon niet zo zwaar gegaan zodat ik hier weer snel van herstel.

Ik had gewoon het idee dat ik net even een beetje rust nodig had voor bepaalde delen van mn lichaam maar een deload zou in mijn ogen net even teveel van het goede zijn.

Hele sterke training weer man!
Word up dennis, thnx

• #1.037
Week 4

Trainingstijd: ? +20min cardio

6 juli 2011

dag 3

benen

Squat
5x70
5x70
5x70
4x110
1x140
1x160

3x170
2x170
2x170 volume pr

Front squat
10x70
5x100
5x100
5x100

leg extensions
15 reps
15 reps
10 reps

Leg curl
10x65
10x65
10x65

Standing calves raises
8 reps
8 reps
8 reps

sitting calves raises
12 reps
12 reps
12 reps

20min cardio crosstrainer +-175kcal verbrand

comments:
Die eerste set met 170 voelde echt klote en totaal niet soepel aan. De groove zat er niet in. Bij die andere 2 sets gelukkig weer wel. Vorige week had ik 3/2/1 met 170 en deze week 3/2/2. Verbetering dus!

Morgen de laatste training van de week: schouders/biceps/triceps

Kiek em goaan, weer extra rep op die 170kg!

zware beentraining man :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven