Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

I love pr's

Kan je imo je squat ook best zo doen. Maar dan zwaardere squats als je speed deads gaat
doen en vice versa.
Als je dat puur voor de tweede helft van je lift doet zijn zware rackpulls misschien ook een optie. Vind Good Mornings ook goeie assistance voor deadlifts.
---------- Post toegevoegd Tue 12 Jul 2011 om 11:26 ----------
Hey WWE, wat vind je eigenlijk van de pushpress als schouderbouwer?
Thanks son

Tjeemienee 't wordt onderrand gewoonte om continu pr's te zetten en als een gek die deadlift te verhogen. Lekker getraind weer![]()

Eens met dit, denk dat t je wel zou bevallen WWE. UB/LB is prima voor 'powerbuilden'.Waarom zou je niet gewoon een UB/LB schema doen dan? Kan je de grote drie zelfs allemaal 2 x in de week doen (licht en zwaar), als je zou willen. En ook wat betreft BB doelen kan je je ei er goed in kwijt, gewoon aanpassen naar eigen behoefte.
En nice squatting man.
Waarom zou je niet gewoon een UB/LB schema doen dan? Kan je de grote drie zelfs allemaal 2 x in de week doen (licht en zwaar), als je zou willen. En ook wat betreft BB doelen kan je je ei er goed in kwijt, gewoon aanpassen naar eigen behoefte.
En nice squatting man.
Eens met dit, denk dat t je wel zou bevallen WWE. UB/LB is prima voor 'powerbuilden'.
Lekker getraind weer, squats are strong.

Nice squats en trainingssssesssiessss!
Ach betreft schema's je moet doen wat je fijn vind trainen. Heb ook vaak zat gekeken naar het UB/LB principe, mij lijkt het niet lekker trainen. Enkel heb ik het nog nooit gedaan, dus zal ik het ook niet weten. Denk dat ik het sowieso wel keer ga proberen, 2x per week alles aanpakken is weer wat anders. Nieuwe prikkel enzo
Tja, je onderlichaam is toch ook de helft van je lichaam of niet? Maar ik pak ook wel eens een row oid bij een LB dag, als dat beter uitkomt.
Thanks voor de info man. Bedoel je dat je met 5x5x140 begon en dat naar een 195 squat werkte? Welk gewicht kon je dan aan het einde 5x5?Wat ik destijds deed op een UB/LB schema was 1 Dag zwaar squatten, 1 dag zwaar deadliften en dan assistance werk. Maar heel basic. Leek hier een beetje op:
LB 1:
Squat 5x5
RDL 3x8
Abs 5x10
+ evt. kuiten
LB2:
Deadlift 5x5 ( deed ik toen, denk achteraf dat 3x3 geschikter is voor DL )
Front Squat 3x8
Abs 5x10
+ evt. kuiten
Heel magertjes, maar met deze set-up had ik uiteindelijk 195 gesquat van een 5x5 met 140kg. Werkte voor mij in elk geval wel goed.
Weet niet of dit wat voor jou is, maar beschouw t maar als food for thought.
Ik bedoel dat ik begon met 100kg ofzo voor 5x5 en met een 5x5x140 die 195 voor een single deed.Thanks voor de info man. Bedoel je dat je met 5x5x140 begon en dat naar een 195 squat werkte? Welk gewicht kon je dan aan het einde 5x5?
Ik ben zelf in principe een voorstander van less=more als het op lb trainingen aankomt. Maar zoals dit eruit ziet is het eigenlijk best prima. Je zou bij LB2 nog GM's kunnen doen oid.Zou zelf dit dan kunnen doen:
LB 1:
Squat 5x5
Front squat 3x8
Leg extensions 3x12
kuiten 6 sets
Abs 5x10
LB2:
Deadlift 3x3
(Speed) squat 8x3
Abs 5x10
Al is LB2 op deze manier wel heel mager..
Ik ben de laatste die zou mogen adviseren over UB trainingen, want mijn UB pushkracht is echt tragisch. Maar wat ik nu zie is meer push/pull op wat uitzonderingen na.En heb je of iemand anders dan nog een suggestie voor Ub1 en Ub2? Hier moet ik dan 5 spiergroepen in proppen(borst,biceps,triceps,schouders,(boven)rug).
Zoiets misschien:
Ub1:
Bench 3x
db bench 3
flyes 2
dips 3
pushdown 3
UB2:
Pull ups 6
row variant 4
shoulder db presses 5
side raises 3
Speed bench 8x3
barbell curls 3
db curls 3
Zou dit kunnen of is het teveel van het goede? Vooral UB2 lijkt nu vrij vol. En kan die speed bench daarin? De reden dat ik aan speed bench denk is dat ik de oefening dan vaker doe en hoop hier meer gewend aan te raken.
Met 5x5x140 een 1RM van 195? Damn, dat is wel goed zeg. Mij moet 5x5x140 ook wel lukken denk ik en ik zit nog lang niet in de buurt van 195...Ik bedoel dat ik begon met 100kg ofzo voor 5x5 en met een 5x5x140 die 195 voor een single deed.
Hmm, zou dan liever een paar sets bodyweight werk voor onderrug doen. Ik ben even vergeten hoe die oefening heet maar dat je naar voor en achter zwaaid, is voor je onderrug.Ik ben zelf in principe een voorstander van less=more als het op lb trainingen aankomt. Maar zoals dit eruit ziet is het eigenlijk best prima. Je zou bij LB2 nog GM's kunnen doen oid.
Hmm, lijkt inderdaad wel verdacht veel op push pull.Ik ben de laatste die zou mogen adviseren over UB trainingen, want mijn UB pushkracht is echt tragisch. Maar wat ik nu zie is meer push/pull op wat uitzonderingen na.
Wat je zou kunnen doen is, icm met die LB schema die je al gepost had. Is iets als;
UB1:
Bench 3x5
DB Bench 2x8
Fly's 2x10-12
Chins 5 sets
Upperback 3 sets ( denk facepulls en shit )
UB2:
Speed Bench 4x3
OH press 3x5
DB press 2x8
Side raises 2x10-12
Chins 5 sets
Rows, liefst een variant die je onderrug ontziet, 3 sets
Armen kun je dan na elke training 2 sets bi's/tri's doen, wat je wilt.
Kijk maar, nogmaals; food for thought. Lees je anders eens in in Westside trainen als je DE werk wilt gaan doen. Is best een vette methode van trainen.