XXL Nutrition

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
uperset van DB Flyes en DB Presses gaat als volgt:
Je neemt dumbbells waar je ongeveer het aantal reps mee kan dat je wilt doen voor de Flyes (6-10 reps)
Je doet de reps tot je vermoed dat je een volgende rep niet meer kan met een (redelijk) strikte vorm, of tot de rep dus echt niet meer lukt.
Dan doe je meteen ipv Flyes de Dumbbell Presses

of je legt twee verschillende soorten db's neer
flyes zoals hum zegt , alleen dan gelijk neer leggen
en doorgaan met de zwaardere db's

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Heey goed bezig ben jij zeg:bow:
Pics zien er nice uit. En beste stats voor iemand van 76kg. Maar ik zie je lengte net staan vandaar.;)
Respect

Hey, tof om weer een nieuw iemand te zien in mn log. Heel erg bedankt voor je comments, het doet me eerlijk waar echt goed om te horen:)

uperset van DB Flyes en DB Presses gaat als volgt:
Je neemt dumbbells waar je ongeveer het aantal reps mee kan dat je wilt doen voor de Flyes (6-10 reps)
Je doet de reps tot je vermoed dat je een volgende rep niet meer kan met een (redelijk) strikte vorm, of tot de rep dus echt niet meer lukt.
Dan doe je meteen ipv Flyes de Dumbbell Presses

of je legt twee verschillende soorten db's neer
flyes zoals hum zegt , alleen dan gelijk neer leggen
en doorgaan met de zwaardere db's

Dat kan inderdaad ook John.

Maar als ik een kg of 26 pak en daar zwaare flyes mee doe dan denk ik dat 26kg meteen er achteraan pressen gewoon zwaar aanvoelt. Dus ik probeer het eerst op Hummer zijn manier:)

Het wordt pittig.
Succes!

• #1.124
Een schema uitschrijvend lijkt het soms een beter idee dan wanneer je het moet doen. ;)
Op karakter dan maar!

• #1.126
Week 1

25 juli 2011

UB1:

Bench
5x50
5x50
5x50
5x70
5x80

5x90
5x100
5x100

Fly's + DB Bench (superset)
10x26+8x26
10x24+5x24

Lying Triceps extensions
8x12
8x12

Pull ups
5xbodyweight
5xbodyweight

5xbodyweight+15
5xbodyweight+25
5xbodyweight+20
5xbodyweight+20
8xbodyweight(bovenin een paar seconden blijven hangen)

Barbell row
10x70
10x80
6x80

Db curl [/I
10x20
7x20

Tricep pushdown
15 reps
15 reps

+20min cardio. 220kcal verbrand

comments:
De eerste training van dit nieuwe schema, het voelde over het algemeen erg goed aan. Bij bankdrukken had ik wat moeite om gewoon goede controle over de stang te houden maar wss komt dit ook omdat ik een week of 6 helemaal niet gebankdrukt heb.

De superset dbflyes en dbbench(tip van hummer) waren erg lekker, zorgde voor een flinke pomp in ieder geval en was echt zwaar. Zoals jullie kon kon ik op een gegeven moment 24kg gewoon maar 5x pressen:P

Ook de aller eerst keer dat ik lying db tricep extensions deed, prima maar erg zwaare oefening vond ik.

De rest van de training ging ook goed.

Morgen benen in LB1. Woensdag en donderdag doe ik mijn andere trainingen want op vrijdag en zaterdag ga ik weer naar een festival..(Breakoutfest:D) :o

Ik denk dat ik morgen de 5x5 op de squat doe met 120kg en dan ga ik elke week 5kg omhoog. 5x5 lijkt me wel zwaar moet ik bekennen.

Laatst bewerkt:
Bench ga je ook elke week verhogen toch, of doe je daar gewoon wat goed voelt?

Nice training, ik denk dat ik je schema een week jat. Even kijken hoe UB/LB bevalt wie weet dat in de winter even doen.

Training looks good!

• #1.129

Nice training, ik denk dat ik je schema een week jat. Even kijken hoe UB/LB bevalt wie weet dat in de winter even doen.

Ik heb in gedachte een globaal plan in mn hoofd voor de bench. Ik ga mn weken verdelen in 5/3/1

Dit was de '5' week. 3 sets met +-5 reps. In dit geval deed ik 5x90,5x100,5x100.
Volgende week ga ik het gewicht iets verhogen en dta is dan mn '3' week. Dasn doe ik bijboorbeeld 3x102,5,3x100,3x100. De week daarna nog wat hoger en dat is dan de '1' week, bv 1x110, 1x115, 1x110. Daarna is er weer de '5' week. Ik weet niet zeker of je snapt wat ik bedoel en ik weet niet of het ergens op slaat maar lets give it a try:P (Is ook geen ramp als ik het niet helemaal haal dus 3,2,3 in de '3'week is ook geen ramp).

Mijn schema jatten? Hier zit enorm veel tijd en moeite in van verschillende leden, en jij gaat dat jatten? De jeugd van tegenwoordig toch;)

Thanks man, voelde ook goed aan:)

edit: Oh ja ik had ook nog cardio gedaan, heb dat even toegevoegd aan mn training:P

Laatst bewerkt:
Hey WWE, train je eigenlijk tot spierfalen? Die 5jes op je bench doen anders vermoeden :P

Ik heb in gedachte een globaal plan in mn hoofd voor de bench. Ik ga mn weken verdelen in 5/3/1

Dit was de '5' week. 3 sets met +-5 reps. In dit geval deed ik 5x90,5x100,5x100.
Volgende week ga ik het gewicht iets verhogen en dta is dan mn '3' week. Dasn doe ik bijboorbeeld 3x102,5,3x100,3x100. De week daarna nog wat hoger en dat is dan de '1' week, bv 1x110, 1x115, 1x110. Daarna is er weer de '5' week. Ik weet niet zeker of je snapt wat ik bedoel en ik weet niet of het ergens op slaat maar lets give it a try:P (Is ook geen ramp als ik het niet helemaal haal dus 3,2,3 in de '3'week is ook geen ramp).
Dat kan wel wat zwaarder natuurlijk. ;)

En 5x5 is inderdaad best zwaar.

Mooie training hoor. :thumb:

Goed begin is het halve werk! Ziet er leuk uit dit schema!

tja zo'n supersetje ga je gewoon voelen
of het nou de 1e set is of de 2e
je bent gewoon aan de beurt een keer
nice

• #1.134
Hey WWE, train je eigenlijk tot spierfalen? Die 5jes op je bench doen anders vermoeden :P
Soms
In dit geval was 5x90 makkelijk. Die 5x100 daarna ging redelijk en daar had nog wel een extra rep in gezeten. Die tweede set 5x100 was echt even de max voor dat moment, een extra rep was niet gelukt. En extra reps met hulp doe ik maar zelden.

Dat kan wel wat zwaarder natuurlijk. ;)

En 5x5 is inderdaad best zwaar.

Mooie training hoor. :thumb:

Haha, we zien wel of dat nog zwaarder kan hummer;)
En de training van aanstaande maandag is na een 'zwaar' weekend dus we moeten maar zien of het dan nog een beetje wil:o

Goed begin is het halve werk! Ziet er leuk uit dit schema!

Zekersteweten:cool:

tja zo'n supersetje ga je gewoon voelen
of het nou de 1e set is of de 2e
je bent gewoon aan de beurt een keer
nice

Dat ga je zeker voelen, flinke pomp veroorzaakt dat ook

Week 1

26 juli 2011

LB 1:

Squat
3x5x70
5x100

5x120
5x120
5x120
5x120
5x120

Front squat
8x80
8x80
8x80

Leg extensions
12x210
10x230

Standing Calves raises
8 reps
8 reps
6 reps

Sitting calves raises
12 reps
12 reps
12 reps

+10 min cardio. +-100kcal verbrand

comments:
120kg was vrij easy om 5x5 mee te doen. Wel merkte ik dat ik dit echt niet gewend was. 5x5 gaat nog erg zwaar worden ben ik bang. Volgende week +5kg dus dan pak ik 125.

Ik heb trouwens nog best wat spierpijn van die UB1 training. Vooral aan mn voorkant schouder, borst en triceps. En morgen ga ik UB2 doen dus hoop dat de spierpijn dan wat weg getrokken is.

Laatst bewerkt:
Netjes!
Ik zou mijn handen vol hebben aan 5x5x120... :thumb:

goed gesquat - nou die abrollers nog:D

• #1.138
Netjes hoor dat je die setjes nog met 100 kan banken ondanks dat je het 6 weken niet gedaan had. 5x5 squatten is idd erg zwaar, ben benieuwt hoe dit schema je gaat bevallen en hoe het vol te houden is. Zal in het begin wel even tegenvallen denk ik dat je de hele week door overal spierpijn hebt door de meerdere spierprikkels.

Kom op man, die 5x5 met 120 moeten toch nog wel speed reps zijn geweest... je deed toch 3x170 oid?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven