MuscleMeat

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Even een "Westside mindfart" for Ya.
Waarom doe je niet 1x/week enkele reps (5x1) Deadlifts na je Squats.
Die mannen doen nooit speed/DE voor Deadlifts ofzo, en af en toe eens wat enkele reps.
Ik weet niet of ze het allemaal zo doen, maar er zijn er die de Deadlift zelfs maar 1x/mnd doen...
Gewoon iets om zelf eens bij na te denken.
De Squat traint overwegend dezelfde spiergroepen, en door de 'losse' reps oefen je exact wat je op een wedstrijd moet doen.
Wel doen zij er dan Goodmornings bij natuurlijk...
Ik merk ineens dat het toch weer heel ingewikkeld gaat worden...
Affijn denk er eens over na. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Die mannen doen nooit speed/DE voor Deadlifts ofzo, en af en toe eens wat enkele reps.
Ik weet niet of ze het allemaal zo doen, maar er zijn er die de Deadlift zelfs maar 1x/mnd doen...
De Squat traint overwegend dezelfde spiergroepen, en door de 'losse' reps oefen je exact wat je op een wedstrijd moet doen.

Ik ga er idd nog even goed over denken. Al bevalt hun manier van deadliften(5x1 na squats) me helemaal niet. Wel heb ik bij deadliften wel een less is more idee altijd.Dus ik denk nog even wat ik doe. De rest van de trainingsweek voelde overigens wel goed aan.

Ik moet me morgen ofzo ook maar weer eens wegen. Heb het idee dat ik weer wat droger sta maar zou het niet zeker weten en ik heb deze week niet met mn trainingsmaat getraint dus kan het hem ook niet vragen wat hij denkt:P

Dit cutten ga ik ook niet eeuwig doortrekken, denk toch dat ik over een maandje ofzo mn kcal maar weer wat moet verhogen. Maar daar kan ik nog even over nadenken natuurlijk. Al wil ik ook niet TE veel bulken, dat lean zijn bevalt me opzich wel:cool:

Laatst bewerkt:
Ik zou 3 x 3 niet "zomaar" droppen. Je hebt geen idee wat het doet als je in week 1 een slechte training zet en dit kan je ook niet (het is week 1!) herleiden tot het niet werken van 3 x 3. Probeer volgende week gewoon opnieuw.

Trouwens, ben je niet ziek of verkouden aan het worden? 1 á 2 dagen voordat ik verkouden of ziek word, heb ik ook altijd dramatische trainingen.

• #1.164
Ik zou 3 x 3 niet "zomaar" droppen. Je hebt geen idee wat het doet als je in week 1 een slechte training zet en dit kan je ook niet (het is week 1!) herleiden tot het niet werken van 3 x 3. Probeer volgende week gewoon opnieuw.
Dus jij zegt volgende week weer die 200 proberen?
Ik weet het niet man...

Trouwens, ben je niet ziek of verkouden aan het worden? 1 á 2 dagen voordat ik verkouden of ziek word, heb ik ook altijd dramatische trainingen.

Nee, wwe word nooit ziek.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jul 2011 om 20:18 ----------

Wat heb ik trouwens ontzettend veel zin in morgen en zaterdag. Enorm siked voor breakoutfest. Alleen jammer dat het katabool gaat worden;)

18631bc7-6829-4b9c-b7cc-e9ab892ee757.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=mSQnJkvLeAk

1. weinig rust door het niet nemen van een eigenlijk ingeplande rustdag.
2. niet gewend zijn aan UB / LB en deadlift aan het einde van de week
3. Speed SQ voor de deads, wat je niet gewend bent.

Dit zijn zo al 3 redenen die er al dan niet gecombineerd voor kunnen hebben gezorgd dat het niet zo lekker ging. Volgende week gewoon opnieuw proberen, desnoods pak je 190 of 195. Dat is mijn mening in ieder geval. Het is echt te vroeg om het zomaar af te schrijven.

1. weinig rust door het niet nemen van een eigenlijk ingeplande rustdag.
2. niet gewend zijn aan UB / LB en deadlift aan het einde van de week
3. Speed SQ voor de deads, wat je niet gewend bent.

Dit zijn zo al 3 redenen die er al dan niet gecombineerd voor kunnen hebben gezorgd dat het niet zo lekker ging. Volgende week gewoon opnieuw proberen, desnoods pak je 190 of 195. Dat is mijn mening in ieder geval. Het is echt te vroeg om het zomaar af te schrijven.

Dit

Harpep doet dit idd ook - zo'n belangrijke lift na een hoofdoef maar dan tussen 50 en 80 % ( dus niet voluit )

Luister naar kprophecy. Hij weet t.
Serieus.
Kan gewoon gebeuren man, zo'n training.

Katabole weekenden +1

• #1.170
Holy shit wat een weekend weer, erg goed vermaakt daar.

Vanavond weer trainen, ik ben benieuwd of het een beetje gaat:P

Wat betreft die deadlift. Karelprophecy zet wel een aantal goede punten neer. Maar de laatste keer dat ik 3x3 deed was het ook geen grandioos succes. maargoed ik denk nog even over wat ik ga doen.

Sowieso pak ik bij de volgende deadlift training weer 200 en dan moet ik gewoon meer reps maken als 2.

• #1.171
Week 2

1 augustus 2011

UB1:

Bench
5x50
5x50
5x50
5x70
4x80
1x90

3x95
3x105
3x105

Fly's + DB Bench (superset)
10x26+10x26
10x24+8x24

Lying Triceps extensions
10x12
8x12

Pull ups
5xbodyweight
5xbodyweight

5xbodyweight+20
5xbodyweight+25
5xbodyweight+25
5xbodyweight+25
7xbodyweight(bovenin een paar seconden blijven hangen)

Barbell row
10x80
8x90
5x100

Db curl [/I
10x20
9x20

Tricep pushdown
10 reps
15 reps

+25min cardio. 275kcal verbrand

comments:
Nice train. Een aantal dingen toch wat beter gedaan als vorige week. Met de db presses in de superset na de flyes kon ik een paar reps meer. Ook een lekker volume gedraaid met die 25kg extra bij de pull ups.

Morgen LB1, maar wss moet ik dit 's ochtends doen en 's ochtends trainen is k*t haha. Toch moet 5x5x130 squat morgen nog wel soepeltjes gaan lijkt me.

Nice bench ouwe, nu is onze bench even hoog!

Klinkt goed.
Keep it up man.
Squat ze morgen. ;)

Nette training goowz

• #1.177
Nice bench ouwe, nu is onze bench even hoog!

:clap:

Klinkt goed.
Keep it up man.
Squat ze morgen. ;)

Thnx J
Die superset van jou (db flyes+press) zorgt echt voor een enorme pomp elke keer:D

Even laag ;)
Inkoppertje.

Nice training man.

Hoi Tymen,

Wil je zo vriendelijk zijn mn log te verlaten.

Mvg,

Harry

Thanks gozert:)

Week 2

2 augstus 2011

LB 1:

Squat
3x5x70
5x100

5x130
5x130
5x130
5x130
5x130

Front squat
10x80
10x80
10x80 volume pr

Leg extensions
15x210
10x230

Standing Calves raises
8 reps
8 reps
6 reps

Sitting calves raises
15 reps
12 reps
12 reps

comments:
Rond 9 uur mn bed uit. Toen dronk ik een glas goedemorgen en een blikje energy drink en rond 10 uur stond ik in de gym. Trainen op een calorietje of 150 is best zwaar:P
5x5x130 voelde vrij zwaar aan maar dat kwam mss ook vanwege de voeding en het vroege tijdstip. Ik ben wel erg tevreden met het volume op de front squat. Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij heb ik dat nog niet eerder gedaan.

Laatst bewerkt:
Kan ik nooit zo van genieten trainen in de ochtend. Toch nette squats neergezet WWE! Keep it up.

:clap:

Thnx J
Die superset van jou (db flyes+press) zorgt echt voor een enorme pomp elke keer:D

Hoi Tymen,

Wil je zo vriendelijk zijn mn log te verlaten.

Mvg,

Harry

Thanks gozert:)

Week 1

2 augstus 2011

LB 1:

Squat
3x5x70
5x100

5x130
5x130
5x130
5x130
5x130

Front squat
10x80
10x80
10x80 volume pr

Leg extensions
15x210
10x230

Standing Calves raises
8 reps
8 reps
6 reps

Sitting calves raises
15 reps
12 reps
12 reps

comments:
Rond 9 uur mn bed uit. Toen dronk ik een glas goedemorgen en een blikje energy drink en rond 10 uur stond ik in de gym. Trainen op een calorietje of 150 is best zwaar:P
5x5x130 voelde vrij zwaar aan maar dat kwam mss ook vanwege de voeding en het vroege tijdstip. Ik ben wel erg tevreden met het volume op de front squat. Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij heb ik dat nog niet eerder gedaan.

dan weet je nu hoe ik me af en toe voel op zo'n ochtend

8.30 eruit - stevig ontbijten vaak met wat eitjes en dan zo rond 10.00-10.30 trainen - tja je moet wat he :)

maar netjes gedaan hoor 5x5x130 is niet niks - goed gewerkt W

Mooie speed squats, Harry.

Gr Piet

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven