AndroidHealthClinic

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Ieperfest ga ik dit jaar moeten skippen. Ik studeer een jaartje in Engeland dit jaar, en ik moet nog een paar weken stage doen. Inderdaad geen slechte line up, vrij tot zeer bummed dat ik Strife ga moeten missen.

Jammer dat er niet zoveel hc shows meer zijn in Nederland, me altijd goed vermaakt bij jullie ;)
ja, is inderdaad jammer dat je er niet bij kan zijn. Word vast een enorm goed weekend. Tja, doe mij de belgische shows maar :P
complete training weer
zijn we gewend van je he

Dankje John, ik doe mn best.

Dankje John, ik doe mn best.

Mooie training WWE! Heb je ook chains & bands tot je beschikking? Dat maakt het speed werk wat spannender..;)

Wel dikke db schoulder presses WWE!:D

nee chains en bands heb ik niet en liggen ook niet in de sportschool dus dat is geen optie voor me.

Bedankt ,ik was zelf ook wel tevreden met die db shoulder presses, al moet daar nog wel een repje bij zodat ik weer eens een pr maak:P

Hier de training van afgelopen vrijdag:

Week 2

LB2:

5 augustus 2011

Speed squat
8x3x80(=45%)

Deadlift
4x200(5e fail)
8x135
8x115

Hyper extensions
3x12xbodyweight

Leg curl
15x55
15x55

Abs
6x10

comments:Deadliften ging weer beter als vorige keer gelukkig. Wat alleen niet zo fijn was, was dat de clipjes aan een kant niet goed zaten. De schijven schoven een heel eind op waardoor balans ver te zoeken was. Anders had ik denk ik die 5e ook nog wel kunnen maken. Vanaf nu denk ik dat ik maar het enige setje zware clips ga gebruiken. Die zijn samen 5kg dus moet ik wel even goed opletten met het schijven eraan hangen voor het juiste gewicht. Pluspunt aan deze clipjes zijn wel dat die goed vast zitten in tegenstelling tot de rest van de rotzooi in de gym.

Wat betreft mn voeding. Op de eerste pagina van mn log staat mn voeding. Tot eind augustus blijf ik nog doen. Ik heb nu vakantie al een tijd maar eind augustus moet ik stage gaan lopen. Ik ga mijn voeding dan ook aanpassen omdat ik dan anders moet eten. Ook denk ik dat ik mn kcal dan weer wat opschroef.

Ik ben wel degelijk een stuk droger dan ik was maar ergens valt het me toch een beetje tegen, komt wss omdat mn fysiek ruk is. Ik weeg nu ongeveer 74kg lol.

Laatst bewerkt:
hoe kom je er nou bij dat je fysiek ruk is ? je liet een tijdje terug een stel goeie foto's zien man - niet zo ontevreden zijn over jezelf - stevige deads by the way

• #1.204
hoe kom je er nou bij dat je fysiek ruk is ? je liet een tijdje terug een stel goeie foto's zien man - niet zo ontevreden zijn over jezelf - stevige deads by the way

Tja, ik vind het gewoon niet zo goed. Maar het verbeterd volgens mij al wel.Ik ben ook eigenlijk veel te laat begonnen met echt op mn voeding te letten, dat is gewoon nog maar sinds dit jaar. Erg jammer natuurlijk.

Ik merk dat ik gedurende het einde van de ochtend en begin van de middag toch wel trek heb. Denken jullie dat het een goed plan is dan een extra stukje pangasius filet te eten en de halfvolle melk die ik overal voor gebruik te vervangen voor magere melk? Ik denk dat het kwa kcal dan ongeveer gelijk blijft.

En dan denk ik dat ik over een week of 3 mn kcal weer wat verhoog, wie weet weer wat zwaarder word. Maar ik wil niet teveel zwaarder worden want dan word cutten weer lastiger. Ik denk dat mn bf voor ik ging cutten stiekem toch wel iets hoger lag dan ik eigenlijk dacht:P

Tja, ik vind het gewoon niet zo goed. Maar het verbeterd volgens mij al wel.Ik ben ook eigenlijk veel te laat begonnen met echt op mn voeding te letten, dat is gewoon nog maar sinds dit jaar. Erg jammer natuurlijk.

Ik merk dat ik gedurende het einde van de ochtend en begin van de middag toch wel trek heb. Denken jullie dat het een goed plan is dan een extra stukje pangasius filet te eten en de halfvolle melk die ik overal voor gebruik te vervangen voor magere melk? Ik denk dat het kwa kcal dan ongeveer gelijk blijft.

En dan denk ik dat ik over een week of 3 mn kcal weer wat verhoog, wie weet weer wat zwaarder word. Maar ik wil niet teveel zwaarder worden want dan word cutten weer lastiger. Ik denk dat mn bf voor ik ging cutten stiekem toch wel iets hoger lag dan ik eigenlijk dacht:P

je fysiek is natuurlijk zeker niet ruk man .....
je bent er hele dagen mee bezig, (is normaal als je gemotiveerd bent) en je ziet op een gegeven moment zelf niet meer wat je nou eigenlijk bereikt hebt.
je hebt absoluut een hele mooie basis om verder mee te werken hoor ;)

als je er waarde aan hecht om metingen e.d. correct uit te voeren, zodat je aan de hand ervan je voeding sschema kunt bepalen, zou je eens een huidplooimeter kunnen overwegen.
die dingen kosten weinig, meten is echt niet moeilijk, en je hebt een betrouwbare meting ervan.

kun je dus ook beter je "echte" vooruitgang met cutten bijhouden, wat opzich motiverender werkt als uitgaan van een schatting.

suc6, vind dat je goed bent hoor :thumbup:

• Like
Waarderingen: wwe
  • #1.206
je fysiek is natuurlijk zeker niet ruk man .....
je bent er hele dagen mee bezig, (is normaal als je gemotiveerd bent) en je ziet op een gegeven moment zelf niet meer wat je nou eigenlijk bereikt hebt.
je hebt absoluut een hele mooie basis om verder mee te werken hoor ;)

als je er waarde aan hecht om metingen e.d. correct uit te voeren, zodat je aan de hand ervan je voeding sschema kunt bepalen, zou je eens een huidplooimeter kunnen overwegen.
die dingen kosten weinig, meten is echt niet moeilijk, en je hebt een betrouwbare meting ervan.

kun je dus ook beter je "echte" vooruitgang met cutten bijhouden, wat opzich motiverender werkt als uitgaan van een schatting.

suc6, vind dat je goed bent hoor :thumbup:
Thanks man, tof om dat te horen van iemand die me echt gezien heeft.
Tja, weet niet waarom het precies is dat ik het zo zie. Misschien inderdaad omdat ik er hele dagen mee bezig ben.

Een huidplooimeter is opzich wel iets wat ik zou kunnen aanschaffen. Momenteel is het nog de spiegel die ik gebruik en op de gok raad ik mn bf:P
Nog een weekje of 3 cutten, en dan weer iets meer eten maar ik wil sowieso niet dat mn bf te hoog word. Meer eten gaat me vast helpen om pr's te zetten. Want over een aantal weken word oa squat wel echt zwaar dus dan zijn wat extra kcal wel handig.

• #1.207
Week 3

8 augustus 2011

UB1:

Bench

5x50
5x50
5x50
5x70
3x80
2x90
1x100

1x105
1x110
1x112,5

Fly's + DB Bench (superset)
8x28+8x28 PR
8x26+8x26

Lying Triceps extensions
10x14
10x12

Pull ups
8xbodyweight

5xbodyweight+25
5xbodyweight+30
5xbodyweight+25
5xbodyweight+25
5xbodyweight+15

Barbell row
6x90
6x90
6x90

Db curl [/I
8x20
8x20

Tricep pushdown
20 reps
15 reps

+20min cardio. 200kcal verbrand

comments:
Nice train, ook een flink lekker volume bij die pull ups.
Met bench pakte ik nu 2,5kg onder mn oude pr van 115. Dit was wel erg zwaar maar ik ben nu ook wel een aantal kg lichter als toen dus ik ben zeker niet ontevreden daarmee.

Je idee op de bench was toch 3x3?

Wel nice bench, je had de 105kg denk wel over kunnen slaan.

stevig getraind weer man !

• Like
  • #1.210
Je idee op de bench was toch 3x3?

Wel nice bench, je had de 105kg denk wel over kunnen slaan.

Nee, mijn idee op de bench is een soort van 5 3 1 systeem aan te houden.
Dit heb ik de afgelopen weken gedaan:

Week 1: 5x90 5x100 5x100
Week 2: 3x95 3x105 3x105
Week 3: 1x105 1x110 1x112,5

Volgende week ga ik weer 3 setjes doen van elk 5 reps enz..

Thanks Rob.!

• #1.211
Week 3

9 augstus 2011

LB 1:

Squat
3x5x70
5x100
1x130

5x135
5x135
5x135
5x135
5x135

Front squat
10x85
10x85
10x85 volume pr

Leg extensions
10x230
10x230

Standing Calves raises
8 reps
8 reps
6 reps

Sitting calves raises
12 reps
12 reps
12 reps

comments:
Goede training:)
135kg ging nog vrij goed. Ik twijfel nog wel of ik volgende week met 5kg of 2,5kg verhoog. Ik denk 2,5

Vanavond naar een last minute show van een van mn favoriete bands: First Blood. Erg veel zin in!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: 3XL
Goeie squats. Veel plezier met je k*therrie :thumbs:

• Like
De eiwitten van magere melk worden slechter opgenomen dan die van halfvolle, door het vet. Dat begreep ik uit een post van 3XL tijd geleden.

Mijn mening is dat je schouders en chest groot genoeg zijn om even door te bulken man, stijging van BF valt dan niet zo hard op! Zéker niet onder een tshirt. Je moet natuurlijk wel doen waar je jezelf goed bij voelt, enkel opletten dat je je niet verkijkt. :)

• Like
Als je nu al gaat bulken, zal je halverwege de winter wss moeten cutten. Mits je gaat cleanbulken, nu de cut gewoon goed afmaken en hoef je de komende tijd weer niet op je BF te letten.

230kg leg extensions??o.0
Zeker netjes die 2 squats en dat achter elkaar.

• Like
nice dat optrekken met dat extra gewicht
en idd have fun met die k*therrie
Mary j blige niks voor je

Doet even tussendoor in zijn training mijn bench PR at ****ing 74kg! Respect WWE! En staar je niet blind op je bodyweight! It's all about the mirror!

First Blood... HARD.

• Like
  • #1.220
Goeie squats. Veel plezier met je k*therrie :thumbs:

Thanks man. First Blood was echt heel erg gaaf, ****ing vette show!:)

Wat deze animal zegt.

Nette back/front squats!

haha, bedankt Dennisje:)
De eiwitten van magere melk worden slechter opgenomen dan die van halfvolle, door het vet. Dat begreep ik uit een post van 3XL tijd geleden.

Mijn mening is dat je schouders en chest groot genoeg zijn om even door te bulken man, stijging van BF valt dan niet zo hard op! Zéker niet onder een tshirt. Je moet natuurlijk wel doen waar je jezelf goed bij voelt, enkel opletten dat je je niet verkijkt. :)

Dat eiwitten uit magere melk slechter worden opgenomen wist ik niet. Probleempje nu is dat ik eigenlijk nog een beetje vast voedsel moet toevoegen omdat ik momenteel gedurende de dag(vooral eind ochtend en begin van de middag honger heb). Maar als ik eten toevoeg gaan de totale aantal kcal weer omhoog, of ik zou meer cardio moeten gaan doen om het te compenseren.

Waar zou ik me niet op moeten verkijken Andy? Dat mn bf te hoog word?

Als je nu al gaat bulken, zal je halverwege de winter wss moeten cutten. Mits je gaat cleanbulken, nu de cut gewoon goed afmaken en hoef je de komende tijd weer niet op je BF te letten.
Tja tis een lastige keuze, want als ik nog lichter word word het steeds moeilijker om al mn kracht vast te houden. En over een aantal weken word oa 5x5 op de squat gewoon behoorlijk zwaar...

230kg leg extensions??o.0
Zeker netjes die 2 squats en dat achter elkaar.

230kg leg extensions klinkt meer als het is hoor, tis een machine dus dan zeggen kg's niet zoveel:P
Thnx voor je complimentje over mn squats:)

nice dat optrekken met dat extra gewicht
en idd have fun met die k*therrie
Mary j blige niks voor je

Die pull ups gingen erg lekker inderdaad, ik was tevreden met dat volume.

Maare k*therrie... ? Haterz Be Damned!:o

Haha, Mary J Blige sla ik over John, die herrie is niks voor mij;)

Doet even tussendoor in zijn training mijn bench PR at ****ing 74kg! Respect WWE! En staar je niet blind op je bodyweight! It's all about the mirror!

Voor mn bw is het allemaal zo slecht nog niet inderdaad:D
Dat laatste gedeelte wat je zegt klopt wel, bw zegt niet alles. Het gaat inderdaad om de spiegel!

Zekersteweten. Enorm gave show was het. Ik heb mn cardio wel gepakt daar(lees:Violent Dancing;) ). Nu wel een beetje gaar:p

Morgen naar het laatste meerdaagse katabole festival wat ik deze zomer ga bezoeken. Gaat een enorm mooi weekend worden. Hierna is het klaar met die meerdaagse uitstapjes.

Ik heb zojuist even twee fotos van mn buik gemaakt, is wel aardig om hier even te posten en geeft misschien een beetje een beeld van hoe het met cutten gaat.

2e31soz.jpg

Later op de dag ga ik UB2 doen, maar misschien dat het even een pomp training word ipv zwaar:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven