- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
ja, is inderdaad jammer dat je er niet bij kan zijn. Word vast een enorm goed weekend. Tja, doe mij de belgische shows maarIeperfest ga ik dit jaar moeten skippen. Ik studeer een jaartje in Engeland dit jaar, en ik moet nog een paar weken stage doen. Inderdaad geen slechte line up, vrij tot zeer bummed dat ik Strife ga moeten missen.
Jammer dat er niet zoveel hc shows meer zijn in Nederland, me altijd goed vermaakt bij jullie![]()

Dankje John, ik doe mn best.
Dankje John, ik doe mn best.
Mooie training WWE! Heb je ook chains & bands tot je beschikking? Dat maakt het speed werk wat spannender..
Wel dikke db schoulder presses WWE!![]()
nee chains en bands heb ik niet en liggen ook niet in de sportschool dus dat is geen optie voor me.
Bedankt ,ik was zelf ook wel tevreden met die db shoulder presses, al moet daar nog wel een repje bij zodat ik weer eens een pr maak

Hier de training van afgelopen vrijdag:
Week 2
LB2:
5 augustus 2011
Speed squat
8x3x80(=45%)
Deadlift
4x200(5e fail)
8x135
8x115
Hyper extensions
3x12xbodyweight
Leg curl
15x55
15x55
Abs
6x10
comments:Deadliften ging weer beter als vorige keer gelukkig. Wat alleen niet zo fijn was, was dat de clipjes aan een kant niet goed zaten. De schijven schoven een heel eind op waardoor balans ver te zoeken was. Anders had ik denk ik die 5e ook nog wel kunnen maken. Vanaf nu denk ik dat ik maar het enige setje zware clips ga gebruiken. Die zijn samen 5kg dus moet ik wel even goed opletten met het schijven eraan hangen voor het juiste gewicht. Pluspunt aan deze clipjes zijn wel dat die goed vast zitten in tegenstelling tot de rest van de rotzooi in de gym.
Wat betreft mn voeding. Op de eerste pagina van mn log staat mn voeding. Tot eind augustus blijf ik nog doen. Ik heb nu vakantie al een tijd maar eind augustus moet ik stage gaan lopen. Ik ga mijn voeding dan ook aanpassen omdat ik dan anders moet eten. Ook denk ik dat ik mn kcal dan weer wat opschroef.
Ik ben wel degelijk een stuk droger dan ik was maar ergens valt het me toch een beetje tegen, komt wss omdat mn fysiek ruk is. Ik weeg nu ongeveer 74kg lol.
Laatst bewerkt: