XXL Nutrition

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed bezig.

Goed bezig.

Goed bezig.

Dikke squats, mooi die frontsquats ook nog daarna! En what happened to the bench? Als ik t vergelijk met je stats in je sig was t eigenlijk maar een matige benchsessie maar je klonk wel tevreden. Ik vraag waarschijnlijk naar een voor velen bekend verhaal maar ik volg je nog niet zo lang dus ben een beetje clueless :p

Edit:
Deze over t hoofd gezien, nvm /facepalm :D

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: wwe
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.185
Kan ik nooit zo van genieten trainen in de ochtend. Toch nette squats neergezet WWE! Keep it up.

Nee ik ook niet, maar ben toch tevreden, tnx dude.

dan weet je nu hoe ik me af en toe voel op zo'n ochtend

8.30 eruit - stevig ontbijten vaak met wat eitjes en dan zo rond 10.00-10.30 trainen - tja je moet wat he :)

maar netjes gedaan hoor 5x5x130 is niet niks - goed gewerkt W
Haha dat weet ik nu ja. Al zal het ook wel deels gewenning zijn lijkt me. En jij kan in ieder geval een dik ontbijt eten;)

Mooie speed squats, Harry.

Gr Piet

Bedankt Piet. Volgende week weer 5kg bij die squats.

Gr.

Harry

:Dhaha thanks boys!

Goed bezig.

Dikke squats, mooi die frontsquats ook nog daarna! En what happened to the bench? Als ik t vergelijk met je stats in je sig was t eigenlijk maar een matige benchsessie maar je klonk wel tevreden. Ik vraag waarschijnlijk naar een voor velen bekend verhaal maar ik volg je nog niet zo lang dus ben een beetje clueless :p

Edit: Deze over t hoofd gezien, nvm /facepalm :D

Uuh, je keek naar de opwarm sets ofzo of wat bedoel je?:o Of vindje 3x105 niet goed genoeg? Let me know;)

• #1.186
Zojuist 50 min cardio gedaan in de sportschool en een kcal of 450 verbrand. Morgen weer krachtraining in de vorm van UB2.

• #1.187
Week 2

4 augustus 2011

Speed Bench
8x3x55 (=47,5%)

Dumbbell shoulder press
5x26

7x34(8e fail)
6x34
11x28

Close grip bench press
8x60
10x60

Side raises
10x14
10x14

Rows machine
10x90
10x130
9x150
8x150
7x150

pull ups
8xbodyweight
8xbodyweight
8xbodyweight

barbell curls
10x30
10x30

Pushdown
25 reps
15 reps

13 min cardio. 150 kcal verbrand.

comments:
Nice train. De db shoulder presses gingen erg goed, jammer dat ik failde bij die 8e rep want anders had ik een pr gehad. De close grip bp heb ik niet zo zwaar gepakt deze keer want mn triceps voelde al vrij moe aan en ik had geen spotter.

Voeding is nu dit:

250ml goedemorgen 150kcal 7eiwit 24kool 2 vet

135gram pangasiusfilet 170kcal 24eiwit 0kool 8vet

250gram kwark 155kcal 22eiwit 15kool 0vet
olijfolie (10ml? 80kcal 0 eiwit 0kool 9vet

500ml melk 237 kcal 17 eiwit 24kool 7vet
100 gram havermout 380 kcal 13 eiwit 62kool 7vet
28gram whey 110kcal 21 eiwit 2 kool 1vet

TRAINEN

Whey shake(300ml melk+28gram whey) 284kcal 30 eiwit 15kool 10vet

125gram zalm 225kcal 25eiwit 0kool 20vet
150gram groente 0kcal 0eiwit 0kool 0vet

olijfolie (10ml? 80kcal 0 eiwit 0kool 9 vet
500gram kwark 310kcal 45eiwit 30kool 0 vet

2512kcal 252eiwit 181kool 109vet

Hoe bevallen de speed benchs?

• #1.189
Hoe bevallen de speed benchs?

Het is echt een fijne oefening om te doen. Maarja tis eigenlijk gewoon bankdrukken met erg weinig gewicht.

Of ik er echt wat aan heb weet ik nog niet. Ik kan na 2 weken niet zeggen of mijn explosiviteit bij zwaardere gewichten verbeterd is.

Goeie stats man! Jaloers op je deadlift.

Net op je log uitgekomen toen ik info aan't zoeken was rond WSB, ik wist niet dat er nog andere Belgische hardcore kids op dit forum zaten.

• Like
Waarderingen: wwe
wwe = belgisch?

/delete abbo

:trollface: you mad?

• #1.192
Goeie stats man! Jaloers op je deadlift.

Net op je log uitgekomen toen ik info aan't zoeken was rond WSB, ik wist niet dat er nog andere Belgische hardcore kids op dit forum zaten.

Thanks man!
Maare belgische hc kids? Ik ben een nederlandse HxC kid:) (wel zo ongeveer de enige)

edit: Klopt je signature wel? Moet dat niet Death before dishonor zijn ipv wat je er nu hebt staan?:P

wwe = belgisch?

/delete abbo

:trollface: you mad?

Niks aan het handje dennis, gewoon uit nederland ben ik;)

Laatst bewerkt:
Ik las Ieperfest en Break out fest... my bad! Wat vond je er van?

Signature slaat op een quote van de gymeigenaar, toen hij me de eerste keer zag squatten. Nadien steeds onder parallel gegaan ;)

• #1.196
Ik las Ieperfest en Break out fest... my bad! Wat vond je er van?

Signature slaat op een quote van de gymeigenaar, toen hij me de eerste keer zag squatten. Nadien steeds onder parallel gegaan ;)

Ik had me enorm goed vermaakt op breakoutfest. Heel erg veel gechilt en een aantal toffe bands gezien. Brutality will Prevail, Xibalba en Ceremony waren heel erg gaaf.
Sowieso pak ik wel vaker shows mee in belgie:)

Ieperfest is volgende week en daar heb ik ontzettend veel zin in, het is ook dit jaar weer een goede line up en ik weet nu al dat het zeer leuk gaat worden! Ga jij daar toevallig ook heen?

Ach zo, nu snap ik het:P Ik dacht dat je verwees naar de band DBD ;)

Ieperfest ga ik dit jaar moeten skippen. Ik studeer een jaartje in Engeland dit jaar, en ik moet nog een paar weken stage doen. Inderdaad geen slechte line up, vrij tot zeer bummed dat ik Strife ga moeten missen.

Jammer dat er niet zoveel hc shows meer zijn in Nederland, me altijd goed vermaakt bij jullie ;)

complete training weer
zijn we gewend van je he

Ging goed zo te zien.

Mooie training WWE! Heb je ook chains & bands tot je beschikking? Dat maakt het speed werk wat spannender..;)

Wel dikke db schoulder presses WWE!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven