- Waardering
- 1.506
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Deze over t hoofd gezien, nvm /facepalm

Kan ik nooit zo van genieten trainen in de ochtend. Toch nette squats neergezet WWE! Keep it up.
Haha dat weet ik nu ja. Al zal het ook wel deels gewenning zijn lijkt me. En jij kan in ieder geval een dik ontbijt etendan weet je nu hoe ik me af en toe voel op zo'n ochtend
8.30 eruit - stevig ontbijten vaak met wat eitjes en dan zo rond 10.00-10.30 trainen - tja je moet wat he
maar netjes gedaan hoor 5x5x130 is niet niks - goed gewerkt W

haha thanks boys!Goed bezig.
Dikke squats, mooi die frontsquats ook nog daarna! En what happened to the bench? Als ik t vergelijk met je stats in je sig was t eigenlijk maar een matige benchsessie maar je klonk wel tevreden. Ik vraag waarschijnlijk naar een voor velen bekend verhaal maar ik volg je nog niet zo lang dus ben een beetje clueless
Edit: Deze over t hoofd gezien, nvm /facepalm![]()
Of vindje 3x105 niet goed genoeg? Let me know
Goeie stats man! Jaloers op je deadlift.
Net op je log uitgekomen toen ik info aan't zoeken was rond WSB, ik wist niet dat er nog andere Belgische hardcore kids op dit forum zaten.
(wel zo ongeveer de enige)

Everything went better than expected.Niks aan het handje dennis, gewoon uit nederland ben ik![]()
+1

Ik las Ieperfest en Break out fest... my bad! Wat vond je er van?
Signature slaat op een quote van de gymeigenaar, toen hij me de eerste keer zag squatten. Nadien steeds onder parallel gegaan![]()

Ik dacht dat je verwees naar de band DBD