- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sounds like a plan..varieer dan in volume zou ik zeggen
bijv een schouderpress in de smith machine gecombineerd met een cable side raises
Ik citeer G-menBedankt voor de uitgebreide post man
Eerst shoulder press en daarna db bench is misschien wel een goed plan. Minder kans dan op schouder blesure enzo lijkt me.
Hoezo zou side raise een preventie oefening zijn?
Ik ga elke week 2x squatten en 1x in de 2 weken ook nog een paar sets deadliften op UB2. Front squat vind ik een ontzettende schijt oefening en ga die ook mooi niet doen. Wel wilde ik varieren in reps en gewichten
Bij ub1 bv squats met 5 reps en bij UB2 squatten met 8-10 reps met lichter gewicht.
Hoezo raad je me speed squats aan als ik wel deadlift?
Percentage is inderdaad afhankelijk van met welk gewicht je nog met power omhoog komt..bij mij varieert dat ook weleens per workout, omdat er soms gewoon minder/meer power inzit..Pak zelf rond de 60/65% maar je moet gewoon kijken met welke gewichten je nog een goede snelheid behoudt.

Percentage is inderdaad afhankelijk van met welk gewicht je nog met power omhoog komt..bij mij varieert dat ook weleens per workout, omdat er soms gewoon minder/meer power inzit..![]()

?geen verkeerd schema hoor Wwe - maar vanwege je schouder zou ik toch even iets aanpassen
bij ub 1 pak gewoon 1 oef borst ( benchpress ) en varieer hier in gripp
bij ub 2 pak na je 1e rug oef een borstoef - dan krijgen je schouder even wat rust , anders doe je drie oef na elkaar waar je ze belast ( of zijn het tricepsdips ? )
Goed om te zien dat je wat doet met de tips die gegeven worden!
Ik vind het belangrijk om de tips goed te bekijken en ze eventueel toe te passen. Vandaag had ik een rust dag. Morgen ga ik UB2 doen.

stevige training Wwe
hou je progressie nog een beetje bij zoals bij wendler?

Nou het hele punt is eigenlijk dat mn voeding nooit echt goed is geweest. Maar ik moet er echt goed op gaan letten anders word het nooit wat met trainen. Ik heb geen idee aan hoeveel kcal ik eerst zat enzo dus ik zie dit een beetje als nieuwe start. En hopelijk hou ik het deze keer vol.Niet zo veel cals, gain je hierop?
Of heb je dan goede aanleg![]()
Hahaha

Mcdonnalds