XXL Nutrition

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Cutten gaat lekker WWE! Nog goed volume ook op je borst!

• Like
Waarderingen: wwe
Lekker strak, beach boy! :thumb:

• Like
this man has abs like hell
have fun wwe

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.224
Cutten gaat lekker WWE! Nog goed volume ook op je borst!

Thanks Marv. Tof dat dat je opvalt!:cool:
Hoppa, beach boy it is:P

this man has abs like hell
have fun wwe

Haha, nice John!:D
Een goed weekend ga ik zeker tegemoet!

Mn lichaam was nog verrot van gister maar heb vandaag wel UB2 gedaan. Niet erg zwaar gegaan maar wel alles gedaan. De LB2 training komt deze week te vervallen.

Wat ik nu in gedachte heb kwa voeding is om de zalm te vervangen voor pangasius filet. Dit zou weer een kcal of 50 minder zijn in mn huidige schema, en het is goedkoper.

Wel heb ik nog een extra stukje vast voedsel nodig gedurende de dag want honger hebben lijkt me ook niet de bedoeling. Dus ik denk eraan om tussen de middag nog een extra stukje pangasius filet ter waarde van 170kcal toe te voegen.

En wat moet er dan gebeuren om iets droger te worden.. cardio. Ik ga maar proberen een beetje extra cardio toe te voegen voor de komende weken.

Dan zie ik over een week of 2 wel wat ik precies verder ga doen. Punt is gewoon dat ik in de zware trainingsweken gewoon ook hard wil knallen omdat kracht voor mij belangrijk is(zoals jullie wel weten).

Mn foto's vielen net op de vorige pagina dus hier in de spoiler staan ze nog een keer voor de geïnteresseerden die ze nog niet gezien hebben.

2e31soz.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had de pics nog niet gezien, ziet er heel netjes uit man echt bruut!

2de foto BIG chest is big :eek:

Laatst bewerkt:
  • Like
knetterharde pics man !

en zoals hier al gezegd was: lekkere squats :p

Ik heb ook zulke blokken op mijn buik schijnbaar...

:d

• #1.230
Had de pics nog niet gezien, ziet er heel netjes uit man echt bruut!

2de foto BIG chest is big :eek:

Thanks Dennis
Fotos geven toch wel een goed beeld van waar ik sta lijkt me ook ivm bf enzo

knetterharde pics man !

en zoals hier al gezegd was: lekkere squats :p

Thanks baas!:cool:

Ik heb ook zulke blokken op mijn buik schijnbaar...

Mooi man:o

Waar zou ik me niet op moeten verkijken Andy? Dat mn bf te hoog word?

Dat je weet waar je naar toe wil en wat het belangrijkste is (verhouding tussen kracht / BF / massa). Bij mij denk ik soms dat kleine cut wel goed zou zijn (sta op 14% denkik maar veel vet op men reet) maar ik moet eerst nog wat goeie massa op men frame plakken, zodat ik volgend jaar bij hetzelfde BW droog kan staan. En dan kan je jzelf wel eens verkijken in de spiegel en ook al sta je er goed bij, toch wil je cutten.

Ben wel benieuwd naar meer poses zo. En suc6 met cardio toevoegen man, kan een enorme mind**** zijn maar cardio en carbcyclen zijn twee dingen die voor mij hun werking bewezen hebben!

Heej heb je de afgelopen dagen nog getraind? Hoe bevalt die ub/lb split je nu? Nadat je eerst een gewone split volgde? Merk je meer kracht of massa gains? Of is het daar nog te vroeg voor? Hoe reageert je lichaam er verder op dat alles nu 2x een prikkel krijgt in plaats van 1x? Ben je in het dagelijks leven nu vermoeider of merk je geen verschillen? Ik wil zelf na volgende week als ik weer elke dag stageloop op kantoor mijn voeding nog wat extra aanscherpen en dan ook met ub/lb beginnen. Vooral omdat ik mezelf nog als een beginner zie, zou ik mijn lichaam misschien beter wat extra prikkels kunnen geven. Wat denk jij daarvan?

• #1.235
Peeps,

Hier weer een update. Mn weekend was echt belachelijk goed. Ik heb veel toffe bands gezien op ieperfest en het was zeer gezellig. Nu weer serieus trainen en eten.

Dat je weet waar je naar toe wil en wat het belangrijkste is (verhouding tussen kracht / BF / massa). Bij mij denk ik soms dat kleine cut wel goed zou zijn (sta op 14% denkik maar veel vet op men reet) maar ik moet eerst nog wat goeie massa op men frame plakken, zodat ik volgend jaar bij hetzelfde BW droog kan staan. En dan kan je jzelf wel eens verkijken in de spiegel en ook al sta je er goed bij, toch wil je cutten.

Veel vet op je reet is wel klote he:P
Maargoed je hebt wel gelijk. De spiegel is sowieso belangrijk. Omdat ik kracht zo belangrijk wil ik binnenkort wel weer iets zwaarder worden maar niet teveel want ik wil geen fatty worden;)

Ben wel benieuwd naar meer poses zo. En suc6 met cardio toevoegen man, kan een enorme mind**** zijn maar cardio en carbcyclen zijn twee dingen die voor mij hun werking bewezen hebben!
Zo nu en dan schiet ik wel eens een fototje. Heb dat gedurende het cutten al 2x gedaan. Al is dat geen echte foto serie met poses ofzo maar dat hoeft ook niet van me:P

Heej heb je de afgelopen dagen nog getraind? Hoe bevalt die ub/lb split je nu? Nadat je eerst een gewone split volgde? Merk je meer kracht of massa gains? Of is het daar nog te vroeg voor? Hoe reageert je lichaam er verder op dat alles nu 2x een prikkel krijgt in plaats van 1x? Ben je in het dagelijks leven nu vermoeider of merk je geen verschillen? Ik wil zelf na volgende week als ik weer elke dag stageloop op kantoor mijn voeding nog wat extra aanscherpen en dan ook met ub/lb beginnen. Vooral omdat ik mezelf nog als een beginner zie, zou ik mijn lichaam misschien beter wat extra prikkels kunnen geven. Wat denk jij daarvan?

Gister heb ik getraind, die training plaats ik hier onder.

Ik vind dit een heel erg fijn schema. Op het gebied van kracht gains kan ik daar momenteel weinig over zeggen maar dat komt door het cutten. Ik kan niet verwachten dat als ik een kg of 5 afval en dus echt droger ben geworden nog pr's zet maar dat komt wel weer i hope;)

Ik voel me niet vermoeider in het dagelijks leven. Wat ik zelf erg leuk vind is dat de trainingen niet zo snel vervelen en ik denk dat de extra prikkels erg goed zijn.

Week 4

16 augustus 2011

UB1:

Bench
10x60
6x70
4x80
2x90

5x95
5x100
4x100

Fly's + DB Bench (superset)
9x28+5x28
8x28+3x26

Lying Triceps extensions
8x14
8x14

Pull ups
8xbodyweight

5xbodyweight+25
5xbodyweight+25
5xbodyweight+25
5xbodyweight+25
5xbodyweight+25

Barbell row
5x100
5x100
5x100 volume pr

Db curl
8x20
8x20

Tricep pushdown
20 reps
15 reps

comments:
Not bad. De vorige keer dat ik in de '5' week zat met banken deed ik 5x90,5x100,5x100. Deze week had ik de eerst set met 5kg verhoogt. Of ik de 5e rep van de laatste set met 100 gehaald zou hebben weet ik niet maar ik speelde op veilig. Zeker niet slecht na zo een katabool weekend. Daarna was mn press kracht wel volledig op.

Over een uurtje of 3 naar de gym. Squats met 137,5.

Laatst bewerkt:
Mooie training wederom en goed te horen dat het een mooi weekend was!

Succes met squatten zometeen:rocknana:

Goede training en sterk.

lekkere training man!

• #1.240
Mooie training wederom en goed te horen dat het een mooi weekend was!

Succes met squatten zometeen:rocknana:

Thnx skataMarv

:)

Thanks yo.

King pullup brah!:cool:

Week 4

17 augstus 2011

LB 1:

Squat
3x5x70
3x100
2x130

5x137,5
5x137,5
5x137,5
5x137,5
5x137,5

Front squat
8x90
7x90(8e fail)
6x90

Leg extensions
10x250
11x230

Standing Calves raises
8 reps
8 reps
6 reps

Sitting calves raises
12 reps
12 reps
12 reps

comments:
137,5 was vrij zwaar om 5x5 mee te doen maar er zit nog wel meer in denk! Volgende week 140.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven