MuscleMeat

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zware legextenions Wwe :D
goed gedaan gozert

wtf ... leg extension met +200kg? heb ik zelfs nog nooit gezien :)

Onzin natuurlijk. Elk apparaat is anders. Ik train in dezelfde sportschool en moet altijd extra schijven aan dat ding hangen, om m een beetje te voelen.
Maar verder sterkere training hoor, mooie squats.

IS een lekker oneconomisch apparaatje dan. ;)

Nee hoor, wwe en ik zijn gewoon enorm sterk, dat is het.

Dat ook natuurlijk!

Heel lekker gesquat WWE! En de rest van je training is ook niet mis! Maar hoe the **** ziet een leg extention eruit met 250kg op de stack..?

Nice, nice trainingen ouwe!

Vette pullups gek. Heel benieuwd naar de 140s ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.251
zware legextenions Wwe :D
goed gedaan gozert

wtf ... leg extension met +200kg? heb ik zelfs nog nooit gezien :)

Wat hebben jullie toch met die leg extensions?:P
Die gewichten zet ik er puur voor mezelf bij, elk apparaat is toch anders.

Onzin natuurlijk. Elk apparaat is anders. Ik train in dezelfde sportschool en moet altijd extra schijven aan dat ding hangen, om m een beetje te voelen.
Maar verder sterkere training hoor, mooie squats.

Dit dus, en bedankt verder.

Nee hoor, wwe en ik zijn gewoon enorm sterk, dat is het.

Klopt

Heel lekker gesquat WWE! En de rest van je training is ook niet mis! Maar hoe the **** ziet een leg extention eruit met 250kg op de stack..?

Thanks Marv.
En tja zijn dus lb's volgens Tymboo, maakt verder ook niet zo veel uit in dit geval.

Thnx ouwe man

Vette pullups gek. Heel benieuwd naar de 140s ;)

Thnx man, was idd een erg lekker volume op die pull ups. Ik zelf ben ook benieuwd naar die 140kg squats, maar dat moet gewoon nog goed gaan!

Vanavond UB2, word een beetje pomp bodybuild werk ;)

• #1.252
Week 4

19 augustus 2011

Speed Bench
8x3x55 (=47,5%)

Dumbbell shoulder press
5x26

8x34 PR
3x36 PR
12x28

Close grip bench press
8x70
10x70

Side raises
10x14
10x14

Rows machine
12x90
10x130
8x160 PR
4x180
8x130

pull ups
8xbodyweight
8xbodyweight
8xbodyweight

barbell curls
10x30
10x30

Pushdown
20 reps
10 reps

comments:
Erg goede training, die shoulder dumbbell presses gingen enorm goed. Al is die 1e rep zo extreem zwaar om te doen, zeker met die dumbbell van 36kg.De row machine ook wat zwaarder gepakt deze keer(nooit zwaarder als 150 gegaan) en dat ging ook erg goed. Sowieso had ik een positieve vibe, oa skatermarvin weet watsup;)

Eigenlijk moet ik LB2 nog doen deze week, ik ga proberen dat morgen te doen maar dat word wel klote omdat het dan s'ochtends word.

Lekker getraind erg sterke schouders, hoe voer je die press eigenlijk uit? Zak je tot je bovenarmen parallel zijn met de vloer of zak je verder door? Persoonlijk vind ik verder doorzakken fijner. Die cgbp en pull ups zijn wel wat laag voor jou doen of zat er niet meer in?

• #1.255
Lekker getraind erg sterke schouders, hoe voer je die press eigenlijk uit? Zak je tot je bovenarmen parallel zijn met de vloer of zak je verder door? Persoonlijk vind ik verder doorzakken fijner. Die cgbp en pull ups zijn wel wat laag voor jou doen of zat er niet meer in?

Thnx man. Ik tik met de dumbbells mijn schouders aan, lijkt me vrij diep dus ;)

Die cgbp doe ik erg strict. Armen gedraaid en vlak langs mn lichaam, voel dat behoorlijk goed in mn triceps en daar komt bij dat ik natuurlijk al veel 'press' kracht gebruikt had bij schouders.

Die pull ups is nu na rows waardoor ik minder kracht heb. Elke rep hang ik onderin even een paar tellen stil in deze sets met mn eigen bodyweight. Al denk ik dat ik in totaal nog wel een paar reps meer had kunnen doen hoor.

Nette training weer man, schouders zijn sterk.

Hoe bevallen speed-benches?

Nice training is niceeeee!

• #1.258
Die speed.benches zijn imo veel te licht.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven