Fitness Seller

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
8x200. ****ing nice.

:yes::bow::thumbup:8x200

8x ****ing 200kg! Held!

netjes man die deadlift, bijna evenveel als je legextensions... doorzetten!!!

:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.325

Haha, eerst stond hier een andere post, snel even aangepast? Maare thanks Swagger

Lekker getraind man, deadlift tot het gaatje maar toch gered. Netjes!
Thnx man. Hoe vond je mn bf?:cool:

Jep, hij was echt mooi man, ben trots op je.
Sail on, sailor!
Thnx Tymen, goede support!

Thanks

Met deadstop?

****ing bruut man!
Thnx, altijd deadstop

Dat vond ik nou ook:D

Haha, bedankt

netjes man die deadlift, bijna evenveel als je legextensions... doorzetten!!!

:D
Ik kom inderdaad al in de buurt;)

Hahaha ja ik wou eerst vragen hoeveel je weegt maar ik had de vorige post niet gelezen;)

• #1.328
Hahaha ja ik wou eerst vragen hoeveel je weegt maar ik had de vorige post niet gelezen;)

Hehe, I get it:D

Zo droog als jij staat is uiteindelijk mijn doel met wat meer massa dus naar mijn mening vond ik jou bf mooi:p.

Nog meer massa?:eek: haha joke, cool man:D

Week 6

29 augustus 2011

UB1:

Bench
5x60
5x60
5x60
4x70
3x80
1x90
1x100

1x107,5
1x115
1x110

Fly's + DB Bench (superset)
12x28+8x28 PR
6x30+6x30

Lying Triceps extensions
10x14
10x14

Pull ups
5xbodyweight

5xbodyweight+25
4xbodyweight+35
8xbodyweight+25
8xbodyweigt +20
6xbodyweight+10 (bovenin een paar tellen stil hangen)

Barbell row
8x100 PR
6x100
4x100

Db curl [/I
6x22
4x22

Tricep pushdown
20 reps
15 reps

comments: Nice train. Mijn 1RM van 115 op een lager bw gedrukt

Snap niet hoe je db flyes nu sterker kunnen zijn dan je db bench presses?

Hele sterke bench man! Hoe voelde hij, denk je dat de 120kg te halen was?

damn, ik zie die 200 pr nu pas :p

Ja, oke, maar dan nog... Jezza had hier iets verstandigs gepost gisteravond, maar die heeft zn post weer verwijderd ofzo denk ik. Iets over gemakzucht. "Normaal gesproken" moeten je db bench presses toch n bak sterker zijn dan je flyes, vermoeiing of niet. Een beetje afhankelijk van de uitvoering van je flyes natuurlijk, maar alla.
Bank gaat wel weer de goede kant op trouwens.

Nou, ik heb nooit iemand gezien die tot maximaal ging met een gewicht op de flyes en dan direct in dezelfde set behoefte had aan zwaardere dumbbells hoor.
Dat red je echt niet!
Ik vind dat hij nog veel reps doet op de presses zelfs.
Ik weet wel dat ik meestal nog een repje of 4 kon en ze dan alsof ze gloeiend heet waren uit mijn handen liet vallen.
Maar dat is ook afhankelijk van hoe ver je jezelf pushed met de flyes natuurlijk.
Het is iets persoonlijks natuurlijk.
Als je de flyes met gestrekte armen doet zal je na het falen daarop wel meer reps kunnen pressen dan wanneer je de flyes met enigszins gebogen armen doet.
Gestrekte arme heb ik het niet zo op, dus misschien vandaar. ;)

---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 09:24 ----------

Nog even voor de duidelijkheid: wij deden de flyes altijd met een duidelijke knik in de armen hoor.
Nooit helemaal gestrekt, wat behoorlijk scheelt in het gewicht dat je kan pakken.

• #1.336
Hele sterke bench man! Hoe voelde hij, denk je dat de 120kg te halen was?

Bedankt. Nee die 120 was niet te halen want ik vond 115 echt zwaar. Punt is dat ik die 115 had gedrukt toen ik zwaarder was als nu en het daarom nice vind. 3 weken geleden had ik met veel moeite 1x112,5 en nu 115 met veel moeite. Over 3 weken als ik weer in de '1' week zit zou ik misschien 117,5 kunnen proberen.

damn, ik zie die 200 pr nu pas :p
Beter laat als nooit:D

Mooie training weer.

Da's een manier die we vroeger nogal eens deden.
Je begint met flyes en zo gauw je die beweging niet meer kan maken doe je gelijk de presses.
Lekker intensief hoor.
Thnx hum

Ja, oke, maar dan nog... Jezza had hier iets verstandigs gepost gisteravond, maar die heeft zn post weer verwijderd ofzo denk ik. Iets over gemakzucht. "Normaal gesproken" moeten je db bench presses toch n bak sterker zijn dan je flyes, vermoeiing of niet. Een beetje afhankelijk van de uitvoering van je flyes natuurlijk, maar alla.
Bank gaat wel weer de goede kant op trouwens.
Die post waar je het over hebt zag ik niet staan. Verder is het gewoon echt zwaar en vermoeiend om het op deze manier te doen. Maargoed, ik laat het hier wel bij. Ik vind het zwaar en het voelt goed.

Nou, ik heb nooit iemand gezien die tot maximaal ging met een gewicht op de flyes en dan direct in dezelfde set behoefte had aan zwaardere dumbbells hoor.
Dat red je echt niet!
Ik vind dat hij nog veel reps doet op de presses zelfs.
Ik weet wel dat ik meestal nog een repje of 4 kon en ze dan alsof ze gloeiend heet waren uit mijn handen liet vallen.
Maar dat is ook afhankelijk van hoe ver je jezelf pushed met de flyes natuurlijk.
Het is iets persoonlijks natuurlijk.
Als je de flyes met gestrekte armen doet zal je na het falen daarop wel meer reps kunnen pressen dan wanneer je de flyes met enigszins gebogen armen doet.
Gestrekte arme heb ik het niet zo op, dus misschien vandaar. ;)

Mee eens.
Ik doe mn flyes trouwens ook met gebogen armen.

Vandaag neem ik een rustdag en morgen doe ik dan LB2. Gaan weer extreme leg extensions worden.

250.000 grams Leg extensions!
Yeah buddyiieieeeeeee! :D

• #1.338
250.000 grams Leg extensions!
Yeah buddyiieieeeeeee! :D

Lightweight!

Ik moet trouwens vandaag ofzo ook weer even een nieuw voedingsschemamaken. Ik heb sinds gister van 08:00-16:00 stage op maandag tm vrijdag. Dat voedingsschemawat ik gemaakt had is hier niet echt een optie want heb sowieso geen zin om een hele dag koude pangasius te gaan eten. Ik moet even een schema maken wat ik dan goed kan volgen. Ik post het wel als het af is.

Lightweight!

Ik moet trouwens vandaag ofzo ook weer even een nieuw voedingsschemamaken. Ik heb sinds gister van 08:00-16:00 stage op maandag tm vrijdag. Dat voedingsschemawat ik gemaakt had is hier niet echt een optie want heb sowieso geen zin om een hele dag koude pangasius te gaan eten. Ik moet even een schema maken wat ik dan goed kan volgen. Ik post het wel als het af is.

Dan maak je zin?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven