Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx man. Hoe vond je mn bf?Lekker getraind man, deadlift tot het gaatje maar toch gered. Netjes!

Thnx Tymen, goede support!Jep, hij was echt mooi man, ben trots op je.
Sail on, sailor!
Thanks
Thnx, altijd deadstop
Dat vond ik nou ook

Haha, bedankt
Ik kom inderdaad al in de buurtnetjes man die deadlift, bijna evenveel als je legextensions... doorzetten!!!
![]()

.Hahaha ja ik wou eerst vragen hoeveel je weegt maar ik had de vorige post niet gelezen![]()

Zo droog als jij staat is uiteindelijk mijn doel met wat meer massa dus naar mijn mening vond ik jou bf mooi.
haha joke, cool man
Snap niet hoe je db flyes nu sterker kunnen zijn dan je db bench presses?
Snap niet hoe je db flyes nu sterker kunnen zijn dan je db bench presses?
Da's een manier die we vroeger nogal eens deden.vermoeidheid. Ik doe die flyes en press er meteen achteraan.

Hele sterke bench man! Hoe voelde hij, denk je dat de 120kg te halen was?
Beter laat als nooit

Thnx humMooie training weer.
Da's een manier die we vroeger nogal eens deden.
Je begint met flyes en zo gauw je die beweging niet meer kan maken doe je gelijk de presses.
Lekker intensief hoor.
Die post waar je het over hebt zag ik niet staan. Verder is het gewoon echt zwaar en vermoeiend om het op deze manier te doen. Maargoed, ik laat het hier wel bij. Ik vind het zwaar en het voelt goed.Ja, oke, maar dan nog... Jezza had hier iets verstandigs gepost gisteravond, maar die heeft zn post weer verwijderd ofzo denk ik. Iets over gemakzucht. "Normaal gesproken" moeten je db bench presses toch n bak sterker zijn dan je flyes, vermoeiing of niet. Een beetje afhankelijk van de uitvoering van je flyes natuurlijk, maar alla.
Bank gaat wel weer de goede kant op trouwens.
Nou, ik heb nooit iemand gezien die tot maximaal ging met een gewicht op de flyes en dan direct in dezelfde set behoefte had aan zwaardere dumbbells hoor.
Dat red je echt niet!
Ik vind dat hij nog veel reps doet op de presses zelfs.
Ik weet wel dat ik meestal nog een repje of 4 kon en ze dan alsof ze gloeiend heet waren uit mijn handen liet vallen.
Maar dat is ook afhankelijk van hoe ver je jezelf pushed met de flyes natuurlijk.
Het is iets persoonlijks natuurlijk.
Als je de flyes met gestrekte armen doet zal je na het falen daarop wel meer reps kunnen pressen dan wanneer je de flyes met enigszins gebogen armen doet.
Gestrekte arme heb ik het niet zo op, dus misschien vandaar.![]()
250.000 grams Leg extensions!
Yeah buddyiieieeeeeee!![]()
Lightweight!
Ik moet trouwens vandaag ofzo ook weer even een nieuw voedingsschemamaken. Ik heb sinds gister van 08:00-16:00 stage op maandag tm vrijdag. Dat voedingsschemawat ik gemaakt had is hier niet echt een optie want heb sowieso geen zin om een hele dag koude pangasius te gaan eten. Ik moet even een schema maken wat ik dan goed kan volgen. Ik post het wel als het af is.