AndroidHealthClinic

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Pladijs = schol?

• Like
Waarderingen: wwe
Dat waren champignons hoor bij Rob.
Wat jij laatst bij mij hebt gegeten waren "paddo's" :D
Da's net even ietsjes anders qua smaak enzo. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.347
He mad

Is toch niet zo erg om wat te eten wat goed is, ook al smaakt het wat minder. Of ik ben te simpel en eet het gewoon, dat kan ook.

Dat overdreven gedoe is het. Ik prefereer altijd een schema met eten dat ik over het algemeen gezien lekker en chill vind boven een schema met eten dat niet lekker is.

Zolang als je niet de ambitie hebt om de Olympia te winnen in 2012 zou ik me niet al te druk maken om een pangasius filetje meer of minder. Als t gaat neem je warm eten mee, als het niet gaat gewoon bammetjes met kipfilet en dan eet je thuis maar wat meer. Boeiend.

Zolang als je niet de ambitie hebt om de Olympia te winnen in 2012 zou ik me niet al te druk maken om een pangasius filetje meer of minder. Als t gaat neem je warm eten mee, als het niet gaat gewoon bammetjes met kipfilet en dan eet je thuis maar wat meer. Boeiend.
So true! Mooie training trouwens gister! Erg dik om je bench te evenaren op een lager bw!

Op hoeveel kg zit je nu eigenlijk?

• Like
  • #1.351
Geen olympia voor mij dit jaar dus je post klopt:)
So true! Mooie training trouwens gister! Erg dik om je bench te evenaren op een lager bw!

Op hoeveel kg zit je nu eigenlijk?

Thnx, ik zal me snel eens wegen.

Week 6

31 augstus 2011

LB 1:

Squat
2x5x75
5x105
2x125
1x135

5x145
5x145
5x145
5x145
5x145

Front squat
9x100 PR
6x100
3x100

Leg extensions
10x250
6x290

Standing Calves raises
8 reps
7 reps
6 reps

Sitting calves raises
8 reps
8 reps
8 reps

+20min cardio

comments: Ik dacht vandaag **** it, gewoon die squat verhogen met 5kg. Het was behoorlijk zwaar maar het is gelukt. Volgende week:147,5.

Lol trouwens.. toen ik mn squat warmup sets deed waren er twee jongens aan het bankdrukken. Ze hadden echt totaal geen spieren, doet opeens eentje zn hemd uit en gaat hij fotos maken via de spiegel en daarna een set benchen met bloot bovenlijf. Nooit eerder gezien dit bij ons in de gym.

Shit, ik heb weer een legendarisch moment gemist dus... heb je ze toch wel heel erg hard uitgelachen of niet?
Squats gaan goed. Logisch natuurlijk.

• #1.353
Shit, ik heb weer een legendarisch moment gemist dus... heb je ze toch wel heel erg hard uitgelachen of niet?
Squats gaan goed. Logisch natuurlijk.

haha, ja man. Die andere stond ook echt zo te kijken van 'nette borst'. Die gasten hadden echt 0 spieren :roflol:
Ik ga mn kcal ook weer wat verhogen, zo richting de 2800 ofzo. Kan wel wat extra kcal gebruiken weer haha.

Haha lachen dat soort momenten, mooi dat die squat ook nog goed ging ondanks die 5kg meer. Verstandig ook dat je die kcals weer wat gaat opschroeven, droog zat joh zo.

Lol trouwens.. toen ik mn squat warmup sets deed waren er twee jongens aan het bankdrukken. Ze hadden echt totaal geen spieren, doet opeens eentje zn hemd uit en gaat hij fotos maken via de spiegel en daarna een set benchen met bloot bovenlijf. Nooit eerder gezien dit bij ons in de gym.

Kwam dan even goeiedag zeggen, post zometeen die pics wel. Borst was pumped daarom even zonder shirt jeweettoch :cool:

• Like
2800? Dat at ik als baby al ;)

• #1.357
Haha lachen dat soort momenten, mooi dat die squat ook nog goed ging ondanks die 5kg meer. Verstandig ook dat je die kcals weer wat gaat opschroeven, droog zat joh zo.
Gewoon weer wat hoger in kcal, ik wil wel een paar kg zwaarder worden,

Kwam dan even goeiedag zeggen, post zometeen die pics wel. Borst was pumped daarom even zonder shirt jeweettoch :cool:

Gewoon pompen tog mattie

Hehe, ik wil lean blijven ;)

nice squatties man

• #1.360
Goed plan WWE!:D Mooie squats weer en ook zwaar brute FSQ's!:rocknana:

Thnx man! Ja plan is om gewoon een paar kg aan te komen, niet teveel want ik wil geen fatty zijn. Ik hoop dat die paar kg genoeg is voor mij om een paar pr's te gaan verbreken:cool:

:)

Week 6

1 september 2011

Speed Bench
8x3x60 (=52%)

Dumbbell shoulder press
5x26

8x34
6x34
5x34

Close grip bench press
10x70
10x70

Side raises
12x14
12x14

Rows machine
10x90
10x130
8x150
8x150

pull ups
10xbodyweight
8xbodyweight
8xbodyweight

barbell curls
12x30
12x30

Pushdown
15 reps
15 reps

comments:
Dit was de training van gister. De shoulder db presses gingen goed en cgbp voelde ook lekker aan. Maar al vrij snel voelde ik me wat minder energie vol. Heb die row machine dan ook niet meer te zwaar gepakt.

Deze week is mn voeding sowieso niet zo goed. Mn stage is afgelopen maandag begonnen. Het is van 08:00-16:00 van maandag tm vrijdag. Het was natuurlijk even wennen maar mn voedingsschemais bijna af en volgende week volg ik dat gewoon weer. Zal wel goed zijn voor me ook ivm herstel.

Vandaag moet ik eigenlijk LB2 doen maar deadliften sla ik over. Mn lichaam voelt nog wat gaar en ik vind het om de paar weken eigenlijk wel fijn om een weekje helemaal niet te deadliften.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven