Fitness Seller

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gewoon proberen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
yes boys, gonna give it a try next week.

Het gaat me niet lukken om te trainen vandaag. Hopelijk kan ik LB1 morgen doen.

Hard getraind wederom WWE! Die 117.5kg ga je pakken volgende week!:rocknana:

• #1.424
The new compounds:
Squat
Bench
Deadlift
MP
BOR
Leg extensions!

• #1.427
Week 8

15 september 2011

LB 1: LEG EXTENSION DAY

Squat
2x5x70
4x100
4x100
2x130
1x140

5x150
5x150
5x150
5x150
5x150 volume pr

Front squat
10x70
10x70
10x70

Leg extensions
8x250
6x290!

Standing Calves raises
8 reps
8 reps
8 reps

Sitting calves raises
15 reps
15 reps
15 reps

comments: Enorm zwaar weer maar 5x5x150 is binnen.
Ik zit er zeer zwaar aan te denken om volgende week een deload weekje te doen. Dan ga ik op maandag op de bench wel die 117,5 proberen en de rest van de training en week doe ik gewoon licht. De week erna begin ik dan aan een nieuw schema, misschien volgende week al wel om er aan te wennen.
Nieuw concept schema post ik vandaag.

Slechte leg extensions, wel uber brute squat man!

Misschien volgende week toppen, of merk je dat je een deload nodig hebt?

Ja wel jammer van die 2e set leg extensions, 6 reps maar :(

• Like
Waarderingen: wwe
  • #1.430
Slechte leg extensions, wel uber brute squat man!

Misschien volgende week toppen, of merk je dat je een deload nodig hebt?

Ja wel jammer van die 2e set leg extensions, 6 reps maar :(
Wat betreft die leg extensions, dat was FULL STACK he!:cool:

En dennis, wat bedoel je met toppen? Ik neem aan dat je bedoeld toppen op de squat? Ik ga alleen toppen op de bench en de rest van de week ga ik niet zwaar trainen. Een weekje deload zou lekker zijn zodat mn lichaam weer even goed kan herstellen want ik heb veel zware trainingen gehad.

Toppen op de squat ga ik de komende tijd sowieso niet doen, ik heb een ander plan wat betreft de squat:)

Je zet er trouwens niet kilo bij, het zijn dus gewoon onsen = 29kilo

:trollface:

Laatst bewerkt:
Als t toch "Leg extension day" is kan je t beste de belangrijkste oefening van de dag vooraan doen in je training.... misschien kan je dan zelfs wel 10x290 :eek::eek::eek::eek::eek:

Nice train.

• Like
Waarderingen: wwe
Goede training.
Keep up the good work!

• #1.437
Thanks boys. Vandaag kon ik niet gaan trainen. Ik heb besloten morgen ook over te slaan. Dit betekent dat ik donderdag tot en met vrijdag niet train en zowel UB als LB 5 dagen rust hebben. Ik denk dat dat ook genoeg moet zijn om weer even goed te herstellen en dan ga ik aankomende week niet deloaden.

• #1.438
Ik kon even niet inloggen omdat dbb dacht dat ik gehackt was maar heb even gemail met BigT en ik kan er gelukkig weer op.

Ik begin vandaag aan een nieuw schema, wss word het onderstaande schema. Bij elke dag zet ik even enkele notes ter informatie bij.

Ub 1

Bench 3x1-6
Flyes 4x6-12
Dips 3x3-10
Pull-ups 5x1-20
Row machine 3x6-10
Pushdowns 2x15
DB curl 2x4-8

• In mijn vorige schema hield ik globaal een 5 3 1 schema aan per week en hier ga ik in dit nieuwe schema mee door.

LB 1
SQ 5 x 5  3 x 3
FSQ 3x3-10
Leg extensions 2x6-12
Calves raises 6x6-15
  • Met de squat deed ik 5x5 en hier ga ik nog (even) mee door. Als het echt te zwaar word dan stap ik met de gewichten waar ik gebleven was over op 3x3 waarmee ik het per week verhogen mee door kan trekken.

• Leg extensions blijven er uiteraard in;)

Ub 2
DB shoulderpress 3x-3-10
Paused bench 3x3=6
Side raises 3x8-15
DB rows 4x6-15
Pull-ups 3x-6-10
Tricep ext 2x15
BB curl 2x10-15
  • Op de tweede UB dag ga ik bankdrukken met een pauze op mn borst. Dit word sowieso een stuk zwaarder als de speed bench die ik in mijn vorige schema had
LB 2
DL 1x1-8
Powercleans 2x1-5
Paused Squats 3x3-8
Leg curl 2x8-12
Abs 5
  • Ik heb het idee dat weinig werksets deadlift gewoon goed voor mij werkt dus daarom kies ik voor 1 werkset.
  • Nadat o.a. Tymen en Edine me aanraadde om toch zwaarder te squaten op LB2 heb ik ervoor gekozen om pauze squats te gaan doen. Dit is een squat waarmee ik onderin even helemaal stilzit. Even een vraag aan de kenners, moet dit dan een fullsquat zijn?

Lijkt mij een prima schema...vragen of opmerkingen worden beantwoord.

Ik heb trouwens donderdag t.m zondag niet getraind dus ik hoop dat dat genoeg rust was zodat ik de komende tijd niet hoef te deloaden.

Hoeft geen full te zijn, paused is al zwaar zat.

• #1.440
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven